Het grote speelgoedtopic 2018
vrijdag 5 oktober 2018 om 13:23
vrijdag 5 oktober 2018 om 18:53
Die hadden wij ook, maar wat een vieze lucht ziet daar aan.Waterpolo13 schreef: ↑05-10-2018 13:13hier superzand van goliath. zeer tevreden van. zeer goed modeleerbaar.
Plus het is niet handig uit het speelkleed te krijgen.
Wij hadden ook van de action, dat zag er ook meer uit als echt zand. Super spul, maar later aangeschafte potten waren niet dezelfde kwaliteit.
zaterdag 6 oktober 2018 om 08:34
Heeft iemand nog wat tips voor 2e dochter die rond sinterklaas 4 maand oud is? Het is dat we het met de familie vieren met meer kindjes anders had ik waarschijnlijk niet eens wat gekocht.
En voor dochter van 3 maar dan wat nuttige cadeaus ipv alleen speelgoed? Ze hebben al zoveel en ze krijgen waarschijnlijk nog van alles van opa’s en oma’s dat ik even wat nuttige cadeaus erbij zoek (had zelf al een pyjama bedacht maar verder?)
En voor dochter van 3 maar dan wat nuttige cadeaus ipv alleen speelgoed? Ze hebben al zoveel en ze krijgen waarschijnlijk nog van alles van opa’s en oma’s dat ik even wat nuttige cadeaus erbij zoek (had zelf al een pyjama bedacht maar verder?)
zaterdag 6 oktober 2018 om 08:49
zaterdag 6 oktober 2018 om 09:23
Ik vind een pyjama en mooie sloffen echte sinterklaascadeaus. Op alle leeftijden blij mee.
Voor baby zou ik gaan voor oball. Heb je al mooi speelkleed voor op de grond? Ik wil zelf een play en go speelkleed vragen voor onze op komst zijnde baby. Zit touwtje in dus trek je als zak bij elkaar met speelgoed er in.
Voor baby zou ik gaan voor oball. Heb je al mooi speelkleed voor op de grond? Ik wil zelf een play en go speelkleed vragen voor onze op komst zijnde baby. Zit touwtje in dus trek je als zak bij elkaar met speelgoed er in.
zaterdag 6 oktober 2018 om 09:32
Voor 3-jarige: puzzels, domino, kwartet, boeken, Haba eerste boomgaard, trommel, gitaarbieno schreef: ↑06-10-2018 08:34Heeft iemand nog wat tips voor 2e dochter die rond sinterklaas 4 maand oud is? Het is dat we het met de familie vieren met meer kindjes anders had ik waarschijnlijk niet eens wat gekocht.
zaterdag 6 oktober 2018 om 09:45
Voor beide: een lekker warme pjama, een foute kerst trui, een boekje.bieno schreef: ↑06-10-2018 08:34Heeft iemand nog wat tips voor 2e dochter die rond sinterklaas 4 maand oud is? Het is dat we het met de familie vieren met meer kindjes anders had ik waarschijnlijk niet eens wat gekocht.
Voor je oudste: beddengoed, paraplu, sloffen, iets voor haar kamertje (lampje, poster oid), knutselspullen (gaan op), adventkalender (gaat op) een abonnement/kaartjes voor een activiteit (dierentuin, zwemmen, binnenspeeltuin of iets waar ze al eens geweest is en leuk vond zodat ze snapt wat her cadeau is)
Voor de jongste hier staat op het lijstje: sensory tubes, een houten autotje, rugzakje (voor naar het kdv hebben ze hier allemaal een eigen), bijtring, spaarpot, besteksetje, kleertjes, boekje (met naam of gewoon een prentenboek), eigen bordje. Als ze dan een speen wat vind komt er nog een speenkoord en speentje bij.
zaterdag 6 oktober 2018 om 09:53
Even klagen hoor...
Pup heeft de playmobildoos van Spirit gekregen, helemaal blij mee.
Maar... 1 van de onderdelen is niet goed gefabriceerd. Verkeerd gegoten of hoe ze die onderdelen ook maken.
Dus ik heb een mail gestuurd naar Playmobil met foto's als bewijs. 2 dagen later kreeg ik een nogal beschuldigende mail terug dat ik de bon had moeten bewaren en dat er zonder bon lastig wordt om het onderdeel te vervangen omdat ze niet kunnen controleren dat het binnen de garantie tijd van 2 jaar valt.
Nu gaat het om een set dat afgelopen week pas is uitgekomen en dat had ik ook duidelijk in de mail gezet. Overigens heb ik de bon nog gewoon maar had ik er niet aangedacht deze mee te sturen.
Hun oplossing is; een formulier invullen en deze samen met een kopie van de bon en het onderdeel terug te sturen.
Het terugsturen geschiedt op eigen kosten en het nieuwe onderdeel kan 3 weken op zich laten wachten
Ik heb nu een mail gestuurd met de bon, maar dat ik het onderdeel niet zomaar opstuur. Het gaat hier om een kind dat 5 is geworden, geen besef heeft van dagen/weken en dat dus niet met de set kan spelen zonder dat onderdeel.
Ter info; het gaat om een essentieel onderdeel. Zonder dit onderdel kan je er niet mee spelen. Dus een set die in kinderogen waardeloos is.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
*klaagmodus uit*
Pup heeft de playmobildoos van Spirit gekregen, helemaal blij mee.
Maar... 1 van de onderdelen is niet goed gefabriceerd. Verkeerd gegoten of hoe ze die onderdelen ook maken.
Dus ik heb een mail gestuurd naar Playmobil met foto's als bewijs. 2 dagen later kreeg ik een nogal beschuldigende mail terug dat ik de bon had moeten bewaren en dat er zonder bon lastig wordt om het onderdeel te vervangen omdat ze niet kunnen controleren dat het binnen de garantie tijd van 2 jaar valt.
Nu gaat het om een set dat afgelopen week pas is uitgekomen en dat had ik ook duidelijk in de mail gezet. Overigens heb ik de bon nog gewoon maar had ik er niet aangedacht deze mee te sturen.
Hun oplossing is; een formulier invullen en deze samen met een kopie van de bon en het onderdeel terug te sturen.
Het terugsturen geschiedt op eigen kosten en het nieuwe onderdeel kan 3 weken op zich laten wachten
Ik heb nu een mail gestuurd met de bon, maar dat ik het onderdeel niet zomaar opstuur. Het gaat hier om een kind dat 5 is geworden, geen besef heeft van dagen/weken en dat dus niet met de set kan spelen zonder dat onderdeel.
Ter info; het gaat om een essentieel onderdeel. Zonder dit onderdel kan je er niet mee spelen. Dus een set die in kinderogen waardeloos is.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
*klaagmodus uit*
zaterdag 6 oktober 2018 om 10:18
Rubble, waarom ben je niet gewoon terug gegaan naar de winkel waar je het gekocht/besteld hebt?
Die zouden het defecte onderdeel moeten vervangen en in de praktijk krijg je dan (in mijn ervaring) gewoon een nieuwe en sturen ze de oude retour naar hun leverancier omdat hij defect is geleverd. Alleen als het kapot is gegaan binnen de garantie wordt er een onderdeel gerepareerd of vervangen niet als iets defect is geleverd.
Hopelijk kan de winkel hierin meer voor je betekenen.
Die zouden het defecte onderdeel moeten vervangen en in de praktijk krijg je dan (in mijn ervaring) gewoon een nieuwe en sturen ze de oude retour naar hun leverancier omdat hij defect is geleverd. Alleen als het kapot is gegaan binnen de garantie wordt er een onderdeel gerepareerd of vervangen niet als iets defect is geleverd.
Hopelijk kan de winkel hierin meer voor je betekenen.
zaterdag 6 oktober 2018 om 10:25
Rubble ik zou de hele zooi inpakken en omruilen in de winkel/website. Voor een defect zou je nooit verzendkosten hoeven betalen imo.
En mocht je er zin in hebben dan zou ik ook degene waarmee contact had bij Playmobil in de schijnwerpers zetten van zijn/haar manager. Dus een mail terugsturen met alle adressen van het bedrijf er bij: info@ klantenservice@ marketing@ admin@ etc. En daarna een berichtje op Facebook.
Ik ben zelf een werkgever en wil het weten als mijn collega’s niet weten hoe het werkt. Maar soms kloten zij ook maar wat aan zonder dat ik het doorheb.
En mocht je er zin in hebben dan zou ik ook degene waarmee contact had bij Playmobil in de schijnwerpers zetten van zijn/haar manager. Dus een mail terugsturen met alle adressen van het bedrijf er bij: info@ klantenservice@ marketing@ admin@ etc. En daarna een berichtje op Facebook.
Ik ben zelf een werkgever en wil het weten als mijn collega’s niet weten hoe het werkt. Maar soms kloten zij ook maar wat aan zonder dat ik het doorheb.
zaterdag 6 oktober 2018 om 11:08
Jeeje Rubnle wat slecht zeg, ik had van Playmobil wel een andere reactie verwacht!
Dank voor de ideeën allemaal, speelgoed is het probleem niet, oudste is gek op poppen/Playmobil/boekjes, dus daar kan ik wel wat verzinnen, ik zoek juist iets wat geen speelgoed is eigenlijk om erbij te doen, er ligt al zoveel..
Dank voor de ideeën allemaal, speelgoed is het probleem niet, oudste is gek op poppen/Playmobil/boekjes, dus daar kan ik wel wat verzinnen, ik zoek juist iets wat geen speelgoed is eigenlijk om erbij te doen, er ligt al zoveel..
zaterdag 6 oktober 2018 om 11:35
Bieno, dat had ik ook niet verwacht.
Even een update; ben zojuist even bij Intertoys geweest, daar komen de dozen vandaan.
Het blijkt dat ze deze reacties wel vaker krijgen over playmobil.
In elk geval; ze gaan via het hoofdkantoor bij playmobil een nieuw onderdeel bestellen. Zonder dat ik het onderdeel hoef in te leveren.
Het wordt dus opgelost.
Nu afwachten wat playmobil zelf doet.
Even een update; ben zojuist even bij Intertoys geweest, daar komen de dozen vandaan.
Het blijkt dat ze deze reacties wel vaker krijgen over playmobil.
In elk geval; ze gaan via het hoofdkantoor bij playmobil een nieuw onderdeel bestellen. Zonder dat ik het onderdeel hoef in te leveren.
Het wordt dus opgelost.
Nu afwachten wat playmobil zelf doet.