Wat te doen ?

08-10-2018 17:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels 6 jaar een relatie met mijn vriend en altijd een sterke relatie gehad waarin we elkaar 100% vertrouwt hebben. Nu zijn er een aantal dingen voor gevallen het afgelopen half jaar waardoor ik niet weet wat ik wil.

Het is begonnen met dat we in mei een flinke ruzie hebben gehad waardoor ik nu uiteindelijk bang voor hem ben en de confrontatie niet meer durf aan te gaan. Deze ruzie ging over zijn houding tegenover mij ten opzichte van zijn houding tegenover een (toen nog ) vriendin van ons.

Uiteindelijk zijn we met z'n 3e op vakantie gegaan (dit was al geboekt voor die ruzie ) en het is niet de vakantie geworden wat ik ervan gehoopt had. Hij koos eigenlijk continu voor wat zij wilde en vondt mijn mening erin niet belangrijk waardoor ik dus de hele week mijn eigen plan getrokken heb en met vrienden die daar waren leuke dingen ben gaan doen. Terwijl hun niet van elkaars zeide leken te wijken. Op vakantie heb ik meedere malen aangegeven dat ik het niet normaal vondt maar de situatie bleef hetzelde.

Na de vakantie heb ik hem betrapt op meedere leugens over contact met haar, waardoor ik hem gewoon niet meer kan vertrouwen.

Nu wil ik 6 jaar niet zomaar over de brug gooien maar ik voel me niet meer prettig in mijn relatie, ga met buikpijn terug naar huis. Zou dit nog goed kunnen komen of kan ik er beter mee stoppen.

Als jullie details willen weten stuur me maar een prive bericht.
Je bent bang voor hem. Dat is genoeg reden om 6 jaar relatie weg te gooien.
To, lees jouw bericht nog eens door.
Wat zou jij antwoorden als iemand anders dit gepost had?
Bloody_Mary schreef:
08-10-2018 22:41
Je bent bang voor hem. Dat is genoeg reden om 6 jaar relatie weg te gooien.
En wel per direkt
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Het klinkt alsof hij een nieuwe vriendin zoekt voordat hij jou aan de deur zet. Mee stoppen dus, hou de eer aan jezelf.
Met iemand voor wie je bang bent een relatie hebben maakt jou niet gelukkig.
Zou het nog goed komen: ik heb er een hard hoofd in.
Je bent bang voor hem. Dit is iets wat heel lastig is nog te veranderen.
Tevens vertel je dat je hem niet meer kunt vertrouwen en dat je met buikpijn naar huis gaat.
Dit zijn geen goede tekens.
Ik denk echt dat jullie relatie ten einde is gekomen.
Sterkte!
Hij neukt die vriendin.
Wat heeft hij gedaan waardoor jij nu bang voor hem bent?
uhm tja wat zal ik adviseren,

hij gaat overduidelijk over je grenzen heen,
houd geen rekening met wat jij wilt
en
je bent bang voor hem

je weet allang wat je kan gaan doen,
maar wil je het ook echt ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Waarom ben je bang voor je vriend/

Even afgezien of dat terecht of onterecht is, het moment dat ik bang wordt van mijn man is dat een prima moment om mijn relatie aan de wilgen te hangen

Angst hoort niet in een fijne relatie
Wantrouwen overigens ook niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jullie hebben een PB met de reden dat ik bang ben zet ik liever niet openbaar.

Ik wil niet mijn relatie opgeven voordat ik na mijn idee er alles aan gedaan heb, maar wil ook niet blijven trekken aan een dood paard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven