ontrouw altijd melden
zaterdag 14 maart 2009 om 23:51

zondag 15 maart 2009 om 16:08
quote:Chardonnay schreef op 15 maart 2009 @ 14:43:
Oh Livre, daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan.
En dan te bedenken dat ik mijn vader ben kwijt geraakt aan een hersentumor. Komt vast omdat hij zo'n ongeloofelijk slecht mens was.
BAH!!!! Wat ben jij een ongeloofelijke trut HOL.Oordelen zonder de bron na te kijken G-d straft en beloond tot 25 generaties ver.
Oh Livre, daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan.
En dan te bedenken dat ik mijn vader ben kwijt geraakt aan een hersentumor. Komt vast omdat hij zo'n ongeloofelijk slecht mens was.
BAH!!!! Wat ben jij een ongeloofelijke trut HOL.Oordelen zonder de bron na te kijken G-d straft en beloond tot 25 generaties ver.
zondag 15 maart 2009 om 16:09
Dickens, dat lijkt me nu niet goed. Ze kan beter met een arts praten. Veel Rabbijnen zijn net zo geschift (die zal ze dan juist opzoeken, het moet nu eenmaal extreem). Lekker over de voordelen van de Holocaust praten en G-D prijzen om 6 miljoen joodse slachtoffers en nog veel meer Europese slachtoffers.
Ga dan Ares aanbidden als je zo van oorlog en dood houdt.
Ga dan Ares aanbidden als je zo van oorlog en dood houdt.
zondag 15 maart 2009 om 16:10

zondag 15 maart 2009 om 16:13
quote:Helponline schreef op 15 maart 2009 @ 16:08:
[...]
Oordelen zonder de bron na te kijken G-d straft en beloond tot 25 generaties ver.
Nou , da's mooi, dan hoef jij niet te gaan klikken want God weet het toch allemaal al....
Overigens...elke keer als ik in jouw topic iets post wordt ie gesloten dus daar gaan we dan maar weer.....
[...]
Oordelen zonder de bron na te kijken G-d straft en beloond tot 25 generaties ver.
Nou , da's mooi, dan hoef jij niet te gaan klikken want God weet het toch allemaal al....
Overigens...elke keer als ik in jouw topic iets post wordt ie gesloten dus daar gaan we dan maar weer.....
Aan de andere kant, zulke mensen bestaan, die overal Gods wil in zien. Is er een kind doodgereden, dan was dat een zegen Gods. Dan neem ik aan dat die gebroken kaak door een vuistslag ook Gods wil is.
Maar ok, het is stuitend. En toch worden deze mensen beschermd omwille van godsdienstvrijheid. Zeg je dit als overtuigd neonazi (Holocaust was joden hun eigen schuld) dan is er stront aan de knikker. Een religie biedt bescherming want dat moet je respecteren.
Tot zover mijn verdraagzaamheid, hoor. Geloof lekker in de hemel en in God, mij best. Maar zulke dingen vinden, dan ben je ziek, gestoord, masochistisch, sadistisch en gewoon geen knip voor de neus waard.
Maar ok, het is stuitend. En toch worden deze mensen beschermd omwille van godsdienstvrijheid. Zeg je dit als overtuigd neonazi (Holocaust was joden hun eigen schuld) dan is er stront aan de knikker. Een religie biedt bescherming want dat moet je respecteren.
Tot zover mijn verdraagzaamheid, hoor. Geloof lekker in de hemel en in God, mij best. Maar zulke dingen vinden, dan ben je ziek, gestoord, masochistisch, sadistisch en gewoon geen knip voor de neus waard.
zondag 15 maart 2009 om 16:14
quote:Chardonnay schreef op 15 maart 2009 @ 16:12:
Of mijn vader was de 25ste generatie en heb ik net mazzel, Digi. Dat zou wat zijn. Zou ik dan toch eens het geluk aan mij zijde hebben?
Nou ik denk niet dat jij iets met het opperwezen dat jouw pa bewust kanker heeft gegeven te maken wil hebben, dus bereid je (fictieve) kids maar vast voor
Heb ik toch liever de dooptraditie, dan doop je voorgaande zonden van familie gewoon weg.
Of mijn vader was de 25ste generatie en heb ik net mazzel, Digi. Dat zou wat zijn. Zou ik dan toch eens het geluk aan mij zijde hebben?
Nou ik denk niet dat jij iets met het opperwezen dat jouw pa bewust kanker heeft gegeven te maken wil hebben, dus bereid je (fictieve) kids maar vast voor
Heb ik toch liever de dooptraditie, dan doop je voorgaande zonden van familie gewoon weg.

zondag 15 maart 2009 om 16:24
13 And if a man lie with mankind, as with womankind, both of them have committed abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them. 14 And if a man take with his wife also her mother, it is wickedness: they shall be burnt with fire, both he and they; that there be no wickedness among you. 15 And if a man lie with a beast, he shall surely be put to death; and ye shall slay the beast. 16 And if a woman approach unto any beast, and lie down thereto, thou shalt kill the woman, and the beast: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them. 17 And if a man shall take his sister, his father's daughter, or his mother's daughter, and see her nakedness, and she see his nakedness: it is a shameful thing; and they shall be cut off in the sight of the children of their people: he hath uncovered his sister's nakedness; he shall bear his iniquity. 18 And if a man shall lie with a woman having her sickness, and shall uncover her nakedness--he hath made naked her fountain, and she hath uncovered the fountain of her blood--both of them shall be cut off from among their people. 19 And thou shalt not uncover the nakedness of thy mother's sister, nor of thy father's sister; for he hath made naked his near kin; they shall bear their iniquity. 20 And if a man shall lie with his uncle's wife--he hath uncovered his uncle's nakedness--they shall bear their sin; they shall die childless. 21 And if a man shall take his brother's wife, it is impurity: he hath uncovered his brother's nakedness; they shall be childless. 22 Ye shall therefore keep all My statutes, and all Mine ordinances, and do them, that the land, whither I bring you to dwell therein, vomit you not out. 23 And ye shall not walk in the customs of the nation, which I am casting out before you; for they did all these things, and therefore I abhorred them. 24 But I have said unto you: 'Ye shall inherit their land, and I will give it unto you to possess it, a land flowing with milk and honey.' I am the LORD your God, who have set you apart from the peoples. 25 Ye shall therefore separate between the clean beast and the unclean, and between the unclean fowl and the clean; and ye shall not make your souls detestable by beast, or by fowl, or by any thing wherewith the ground teemeth, which I have set apart for you to hold unclean. 26 And ye shall be holy unto Me; for I the LORD am holy, and have set you apart from the peoples, that ye should be Mine. 27 A man also or a woman that divineth by a ghost or a familiar spirit, shall surely be put to death; they shall stone them with stones; their blood shall be upon them. {P}
BRON DE BIJBEL VAN ONZE EEUWIGE SCHEPPER http://www.mechon-mamre.org/e/et/et0320.htm LEVICTUS 20
BRON DE BIJBEL VAN ONZE EEUWIGE SCHEPPER http://www.mechon-mamre.org/e/et/et0320.htm LEVICTUS 20