Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5

vrijdag 13 maart 2009 om 21:15
quote:Sjors1973 schreef op 13 maart 2009 @ 20:41:
Zou je het topic 'helemaal van slag' voor mij willen verwijderen?
Dank je wel,
Sjors.
Ach 'kindje' toch......
Fijn ook dat je vooral de moeite hebt genomen om iedereen nog even te bedanken voor het mededenken en de tijd die ze in JOU geïnvesteerd hebben
Zou je het topic 'helemaal van slag' voor mij willen verwijderen?
Dank je wel,
Sjors.
Ach 'kindje' toch......
Fijn ook dat je vooral de moeite hebt genomen om iedereen nog even te bedanken voor het mededenken en de tijd die ze in JOU geïnvesteerd hebben
vrijdag 13 maart 2009 om 21:17
Zelfde vraag als Fleurtje! Als het niet om herkenbare privacy gaat, scherp de regels maar aan.
Mensen nemen door dit soort forum....... (*gaat even op handen zitten en typt niet wat ze wil typen*) misschien steeds minder de moeite om een nieuweling (daar zie je het het meeste bij) van advies te dienen.
Zonde.
Sjors: grow up!
Mensen nemen door dit soort forum....... (*gaat even op handen zitten en typt niet wat ze wil typen*) misschien steeds minder de moeite om een nieuweling (daar zie je het het meeste bij) van advies te dienen.
Zonde.
Sjors: grow up!
vrijdag 13 maart 2009 om 21:34
Engel, Ik sluit me volledig aan bij Thee. Ik vind dergelijk gedrag (het ''zomaar'' verwijderen van eigen reacties en het ''zomaar'' laten verwijderen van topics) hoogst irritant en niet respectvol t.a.v. de mensen die de moeite nemen om mee te denken en advies te geven. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die meelezen, om er zelf wat van te leren of wat voor reden dan ook. Topicopeners zoals Sjors zie ik dan ook liever gaan dan komen. Zij helpen m.i. een forum zo compleet om zeep.
vrijdag 13 maart 2009 om 23:24

zondag 15 maart 2009 om 13:16
zondag 15 maart 2009 om 13:34
zondag 15 maart 2009 om 13:43
HOL heeft inmiddels 3 topics lopen en in elk topic gaat het over aids/homo's/zondaren en G-D. Is 1 niet genoeg? Nou ja, gezien haar/zijn ongeloofelijke bekeringsdrang en discriminerende uitspraken zou geen nog meer welkom zijn.
G-dsammekrake zeg, kan deze g-dsdienstwaanzinnige raaskaller de mond niet gesnoerd worden?
G-dsammekrake zeg, kan deze g-dsdienstwaanzinnige raaskaller de mond niet gesnoerd worden?