Help??
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:32
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:01
Eerwraak is best een dingetje in de Turks-islamitische cultuur..Aaltje89 schreef: ↑06-10-2018 20:12Ik schrik er echt van dat mensen ervan uitgaan dat dit heel erg mis kan gaan voor TO als ze eerlijk is over haar partnerkeuze. Vind het echt rot voor je dat je die vrijheid niet hebt blijkbaar.
Laat je niet pushen door je vriend hoor. Straks haal jij van alles overhoop met je familie en neemt hij de benen. Of je wordt helemaal afhankelijk van hem en dat lijkt me ook niet gezond.
Denk dat je beter kunt wachten tot je klaar bent met school en je voor jezelf kunt zorgen. Dan kan je kiezen wat voor jou goed voelt zonder rekening te hoeven houden met verwachtingen van je vriend of familie.
zondag 7 oktober 2018 om 14:37
Ik ben zo Hollands als het maar kan naar ik snap die ouders helemaal.
Als mijn 19jarige nog schoolgaande Kaaskopje thuis wil komen met een 30 jarige Turks-islamitische man... Tsja dan kan ik ook niet garanderen dat er geen 'verbaal geweld' aan te pas gaat komen.
Wat moet die ouwe kerel met mijn dochter? Wat zijn de plannen? Direct de keuken in en kinderen baren want anders wordt hij zo'n oude papa en zijn verdiencapaciteit is groter?
Ik zou niet blij zijn.
Als mijn 19jarige nog schoolgaande Kaaskopje thuis wil komen met een 30 jarige Turks-islamitische man... Tsja dan kan ik ook niet garanderen dat er geen 'verbaal geweld' aan te pas gaat komen.
Wat moet die ouwe kerel met mijn dochter? Wat zijn de plannen? Direct de keuken in en kinderen baren want anders wordt hij zo'n oude papa en zijn verdiencapaciteit is groter?
Ik zou niet blij zijn.
zondag 7 oktober 2018 om 20:42
Waar zei ze dat?
Want op jouw vraag wat het ergste zou zijn wat er kon gebeuren zei ze namelijk dat ze zowel verbaal als non-verbaal agressief kunnen zijn..
zondag 7 oktober 2018 om 20:44
zondag 7 oktober 2018 om 21:06
Hoe lang zijn jullie al samen, en hoe serieus is jullie relatie? Er zijn volgens mij niet veel mensen die bij de partner blijven die ze op hun 19e hadden. Is jouw relatie het waard om negatieve consequenties aanvaarden?
Daarnaast: als het 'not done' is om op jezelf te gaan wonen, zoek dan een baan op grotere reisafstand, zodat je wel uit huis 'moet'.
Daarnaast: als het 'not done' is om op jezelf te gaan wonen, zoek dan een baan op grotere reisafstand, zodat je wel uit huis 'moet'.
zondag 7 oktober 2018 om 21:31
zondag 7 oktober 2018 om 21:48
maandag 8 oktober 2018 om 17:13
We hebben al zo'n 3 jaar een relatie en hij woont ook gewoon 3 straten verderop.Phineas schreef: ↑07-10-2018 21:06Hoe lang zijn jullie al samen, en hoe serieus is jullie relatie? Er zijn volgens mij niet veel mensen die bij de partner blijven die ze op hun 19e hadden. Is jouw relatie het waard om negatieve consequenties aanvaarden?
maandag 8 oktober 2018 om 22:49
Nee, dat is fysiek geweld.
dinsdag 9 oktober 2018 om 20:57
Nee inderdaad probleem opgelost hahaviva-amber schreef: ↑09-10-2018 20:50Je vriend gaat vreemd?
Nou die hoef niet aan je ouders voor te stellen.....