Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Veel plezier dames morgen!

Snok, voor het schema weet ik nog niet wanneer ik weer moet. Moet over drie weken terug komen, maar nog geen datum bekend.

Fijn weekend!
Veel plezier morgen meiden! Wel foto's maken hoor, kunnen we die op privé mooi even begluren. Leuk die buiken bij elkaar!

Vloer is inderdaad af, dat maakt het echt een kamertje en geen keuken meer. Ben er echt super blij mee. Morgen meubeltjes in elkaar zetten en eindelijk uitzoeken wat ik nou allemaal precies heb en nog moet kopen. Heerlijk!

Vandaag een workshop zilversmeden gehad, dat was echt super. Heb een hanger gemaakt met de 1e letters van beide zoons er in. Leuke herinnering. Had liever een ring gemaakt maar mijn vingers zijn wat dikker door vocht en wist de juiste maat niet. Misschien een volgende keer, het was zeker voor herhaling vatbaar!

Nu ben ik wel heel moe en heb last van mijn rug. Voel inmijn bekken zijn hoofdje draaien en dat is een onprettig gevoel. Duik maar lekker mijn nestje in.
Zie prive ivm morgen .....

Candy wow...je gaat echt de eerste zijn ...maarruh zoals je zegt...elke dag is meegenomen!!

Ga me bedje in....afgedraaid....

x
Jammer Snok, maar begrijp het wel.....ik heb gisteravond mijn feestje afgezegd om dezelfde reden...

Was toch van die ene (nep)vriendin dus vond het niet zo belangrijk ook.....ben nu tenminste fris en fruitig....

Maak er een relaxdagje van en je hoort alles morgen....

Kus !
Heb al gereageerd op Prive. Jammer Snok, maar ik begrijp het ook zeker.

Sanne, tot zo!
Meeting was gezellig! Hebben toch ruim 3 uur zitten kletsen.

(heb nu als eerste nog een boterham met kaas gemaakt.....)

Vriendin heeft afgebeld voor eten vanavond, vind ik eigenlijk wel lekker, ben toch wel moe. Lekker dvd kijken zo denk ik.
Hallo lieve dames...denk zal even checken of jullie al terug zijn....

SUper dat het zo gezellig was...echt %^&*() dat ik het heb gemist maar wel verstandig geweest....werd pas om 11 uur wakker na toch wel onrustige nacht....had het echt ff nodig rustig aan te doen....

Prive al fotos?
Ben ook weer thuis....

Haha Doggie, geen patatje onderweg genomen ?

Schandalig die salade van jullie....zit het net te vertellen tegen mijn vriend.....

Vond het ook erg gezellig...lekker zitten kletsen....

Volgende keer met beebs en dan wel iedereen mee hoor

Oh Snok, helaas geen foto's gemaakt...had wel toestel bij me maar is er gewoon niet van gekomen....
Sanne!!! Wat zeg je me nou???? GEEN FOTO'S!!! tERUG!!

Hahahaha, echt zwanger allemaal hé, gewoon vergeten!! Okee geeft niet, dan hadden we er maar bij moeten zijn.

Wie waren er allemaal???? Wie had de dikste buik?

Snok, verstandig hoor!! Jij en je beeb komen op de eerste plaats, je wilt het vaak niet zien en denkt dan dat je alles nog kan net als voor de zw.schap, maar helaas er verandert toch wel heeeel veel.

Straks ook met de beeb hoor, sommige denken dat ze hun oude leventje gewoon weer oppakkken, maar ook dat werkt echt niet zo hoor!! En je leven wordt er echt niet minder leuk door hoor. Zoek wel een goede oppas voor s'avonds zodat je dan ik ieder geval wel eens wat leuks kan doen. Hebben wij ook, verschillende meiden uit het dorp, je betaald ze wat en dan hoef je weinig feestjes te missen hoor!!! Krijg vaak de opmerking: Jullie hier ook???

ga weer even verder, ben op kantoor aan het werk, vast vooruit werken voor morgen zodat ik dan kan poetsen en misschien wat babykleertjes uit kan zoeken zonder de kids.
Dus was wel gezellig?? Mooi zo!!

Is toch wel apart, in het eggie is natuurlijk heel anders dan op zo'n forum......

Fijne joen nog!!
Goedemorgen dames!

Leuk dat het zo gezellig was dames. Jammer dat julie geen foto's hebben gemaakt

Ik heb trouwens in het weekend foto's van de baby kamer op prive gezet. Die is eindelijk helemaal af.
ohh ik kwam ook al kijken voor foto's, maar helaas.

Leuk dat het zo gezellig was. Ben jaloers
geen foto's?? NAHHHHHHHH leuk dat het gezellig was, toch altijd afwachten in het echie he?

wij zijn uit de verbouwing, woonkamer het weekend helemaal schoongemaakt en anders ingericht. nu moet boven alles nog, gelukkig komt de mama de hele week om te helpen EN om vanmiddag haar huurcontract te tekenen. 25 april gaat ze verhuizen :-)

zaterdagnacht dacht ik me toch dat de bevalling ging beginnen....onwijse pijn in mijn rug, misselijk en vette krampen in mijn buik, ze voelden wel niet als echte weeen maar toch........

ws toch echt te druk geweest zaterdag denk ik, zondag in de loop van de ocgtend trok het wel weer wat weg.

laatste weekje werken en dan echt maar es alles 100% in orde maken voor de mini, heb zelf sterk het idee dat we 3 mei niet gaan halen (19 april zit in mn kop en das natuurlijk al best heel snel)
goedemorgen!

Jaaa was zeker gezellig, waren helaas maar met z'n 4-tjes dus ik hoop dat we van de zomer met de kleintjes een groter groepje hebben.

Sanne.. jemig was je nog zo laat thuis, je had wel mee kunnen rijden bedenk ik me nu want jouw dorp is dan gewoon een stukje om!!! ships...

Ik had trouwens ook mijn camera in mijn tas haha...

Chicaa.... je doet snel te veel he, ik heb nu ontzettend veel last van mijn bil en rug (bekken?) dat is donderdag begonnen. Ik denk dat het ook door het harde werken in huis komt hoor.

Ik
quote:chicaa schreef op 16 maart 2009 @ 09:04:

, heb zelf sterk het idee dat we 3 mei niet gaan halen (19 april zit in mn kop en das natuurlijk al best heel snel)Dat is al over een maand!!!!
Elza, doe je rustig aan, want kijk uit met je bekken, voor je net weet loop je net zo te wachelen als ik......
Hmmmm idd 19 april is over een maand! Waarom denk je dat Chicaa?

Hihi Doggie... dat doe ik al -vandaag dan he! (waggelen) Maar jij hebt wel heel veel last, die laatste loodjes zijn echt zwaar!
Elza, ik was wel eerder thuis hoor maar eerst ff mijn verhaal gedaan bij mijn vriend natuurlijk

Was verder prima aansluiting zo met de trein !

Doggie en Elza, jullie zitten vast nog heel vol van die sla of niet haha....

Prinses heeft gisteravond aan 1 stuk door liggen wroeten onderin mijn buik tot 's nachts aan toe, vooral tegen mijn blaas...ik denk die is lekker aan het indalen maar ze zit nu gewoon weer met d'r rug tegen mijn ribben aan te duwen.

Ik heb vandaag heel erg weinig energie...pfff, gek hoor....en ik heb het bloedheet.

NOG MAAR 4 DAGEN YOEHOE !!!!!!!

Heb wel alleen maar gezeik dus hoop niet dat ik mijn laatste week hier zo ga afsluiten...iedereen komt me nog ff lastig vallen op het laatste moment....

Tsss, ik zit al met mijn hoofd in de verhuisdozen

Chicaa, jij ook lekker laatste weekje dus....rustig aan hé met al die toestanden erbij thuis !
Goeiemorgen!!

Weekend weer voorbij....kort weekje voor mij want woe en vrijdag vrij....heerlijk. Gaat nu echt opschieten...Na deze week nog 2 weken en dan gaat verlof in...

Sanne bij jou gaat het nu echt opschieten...fijn ook want je zal je energie hard nodig hebben. Je merkt nu toch dat je ups en downs hebt he? Hier idem dito. Over algemeen nog prima maar heb ook wel moeheids dipjes en spiegels ga ik ontwijken

Ga ff schema aanpassen...
Snok, lekker maar 3 dagen deze week !

Ben je weer iets fitter ?

Ja, ik merk het ook echt wel aan mijn energie....ik was zaterdag al de hele dag op pad en wilde echt naar dat feestje 's avonds...maar opeens kreeg ik een flinke dip en zag het helemaal niet meer zitten dus heb ook afgebeld...(niks voor mij overigens, dus had er wel moeite mee)....

Daarbij staat iedereen op dat feestje te roken, te drinken en te dansen en sta ik na een uur in te kakken omdat ik nergens aan mee kan doen.

Zondag had ik er profijt van want was ik vol energie....vandaag dus weer iets minder..maar die paar dagen hou ik nog wel vol en heb voorlopig geen afspraken in de weekenden dus lekker een beetje energie opbouwen voor over 2 weken.

Volgende week dus al vrij en kan ik rustig aan beginnen met inpakken....dat inpakken is echt zo gebeurd, dus kan ook gewoon lekker uitslapen nog....
Hier ook de laatste werkloodjes. Deze week ma, di en do en volgende week ma en woe, dus nog 5 (halve) dagen

Heb het wel gehad hoor

WAT geen foto's???

Wij gaan morgen middag de dekvloer storten in de badkamer en over 2 weken komt er iemand tegelen. Komende donderdag komen ze alle materialen voor de badkamer brengen.

Durf het niet te hard te zeggen, maar volgens mij is ie af voor de kleine er komt
Oh gelukkig Sanne.. ik schrok al, dacht staat die arme zwangere daar op de trein te wachten!!!

Pfff nou die salade! haha.... heb 's avonds ook niets meer gegeten, zoooow vol! ;)

lekker het dat rollen over je blaas! Pukkie heeft ook de hele avond laten merken dat ze er is! ;) volgens mij zijn ze inmiddels zo groot dat ze EN je blaas EN je ribben een knal kunnen verkopen hoor!

lekker vooruitzicht hoor, voor je het weet ben je verhuist, echt!

Wel vervelend dat iedereen op het laatste moment nog aan je hoofd komt zeuren, die denken ook: NU kan het nog!!

ene oor in, andere oor uit!

Snok, ben je beetje bijgetrokken?
Goedemorgen,

Heb alle slaapkamerramen gelapt (van binnen en buiten) en het houtwerk helemaal gepoets, hoezo nesteldrang???? Zometeen even terpen en zoon ophalen, gezellig samen eten en dan weer poetsen, heeeeerlijk, ben helemaal in mijn element. Merk ook niet dat ik minder energie krijg, gelukkig!!

Heb gister wel aan jullie gedacht hoor!!! Wilde echt graag komen, maar ons brunch was gelukkig wel gezellig dus dat maakt weer wat goed.

Sanne, heerlijk dat aftellen hé, en dan lekker verhuizen!! Wanneer willen jullie over??

Het schiet voor iedereen al op met verlof.

Candy, zal zo je foto's bekijken hoor!! Ben benieuwd.
Ha Janets,

Nou neem het er maar van, zolang je energie hebt en geen klachten.. lekker poetsen ;)

Jammer dat je er niet bij kon zijn, volgende keer beter? Terp-ze !

ik heb als ik oooooit weer internet heb thuis, heel wat bij te lezen op prive! Leuk voor tijdens mijn verlof
Haha, arme zwangere....dat valt wel mee hoor...

Als het vandaag was geweest had ik het minder leuk gevonden denk ik....

Ik heb gisteren heerlijk lasagna gemaakt en is nog goed gevallen ook....verbaasd me eigenlijk, dacht er de hele nacht last van te krijgen...

Vwv, ook jij bent er bijna !

Haha, ik durf nu ook wel voorzichtig te zeggen dat de babykamer af is voordat ze komt....morgen over 2 weken wordt ie tussen 7-9 's ochtends afgeleverd en meteen in elkaar gezet. Kan ik ook eindelijk 's aan de slag.....zin in !

Het wordt tijd dat mijn collega het eén en ander over gaat nemen van me...maar die heeft nog wat interne snipperdagen opgenomen denk ik tot donderdag...beetje irritant...nouja...nog ff...

Mijn invalster komt geloof ik pas half april nu geloof ik....

Bah, ff klagen hoor...mijn rechterrib zit weer in de verdrukking....zit een hele harde bobbel onder en pijn trekt naar mijn rug....

IK BEN ER KLAAR MEE !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven