Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Goedemorgen, het gaat nog niet zo lekker, Jonathan vannacht heel hard en lang huilen, arm ventje. Gisteren hadden we de HAP nog even gebeld voor extra diclofenac en die huisarts zei dat het idd wel wat lang duurde. Hij zei even het weekend aankijken en als het maandag niet beter is even melden bij de KNO-arts. Hij is ook heel moe en slaapt veel. Medicijnen gaan er 's morgens wel goed in en 's avonds minder, maar ik slaap naast hem dus we houden hem goed in de gaten.

En we hebben gisteren de kast binnen gekregen voor de woonkamer, we zijn nu helemaal organized in huis het is een witte dichte legkast.

Compu, leuk! Veel plezier in de trein. Fijn dat CG weer wat beter is.

Hel, he bah! Hoe kom je daaraan die evenwichtsstoornissen? Heb je dat vaker?

Bam, je bent weer druk aanwezig. Fijn dat je je beter voelt! lief hoe Juul er mee omgaat. Een doktertje in de dop.

Bridge, hoe gaat het nu met Ties? Niet ziek geworden verder?

Ik vind dat Enka nu ook wel meldplicht moet hebben zo onderhand!

Kokos, lekker dagje voor jezelf gehad gisteren?
Stressed is just desserts spelled backwards
Heb je wel extra medicijnen gekregen Mal?

Leuk een nieuwe kast, heb je alle meubels wit?

Ik heb ook ineens een wit tik, maar goed om nu ineens allemaal nieuwe meubels te kopen is ook zo wat....

Het is zo,n zorgzaam ventje, zou maar zo iets in de zorg kunnen gaan doen.

Mijn kleine apie is nu even naar de kinderboerderij met papa, oma & opa. Kan mama mooi ff bijkomen....lees forummen ;)
Wij waren naar H. ( van Hel ) met de trein. Ze vond het geweldig! Daar wat gedronken vlakbij station en weer terug. In de trein zoekt ze met iedereen contact. Vond ze nog leuker dan uit het raam kijken.

Mal, kut dat hij niet vlot herstelt. Ik kan me ineens herinneren dat ik dat ook heb gehad vroeger en toen moest ik in het zh blijven. Ik had geen nabloeding, maar wel koorts. Uiteindelijk herstelde ik wel, maar langzamer dan de anderen. Ik had altijd een lage weerstand en ijzertekort, misschien had dat ermee te maken.

CG heeft nu last van de vergrote amandelen met slapen, ze stokt dan af en toe. Dus we hebben dat alarm weer aangezet en ik ga naar een homeopaat, die moet eerst maar eens proberen of ze slinken door behandeling.
Hai!

Klinkt leuk Compu! Treinen altijd gezellig met kids haha! Vriend voor de tv? Hier wel. Ik was dus naar sporthal vanmorgen. Was erg leuk, heb voor beide kinders een berg kleertjes gekocht! Ben er helemaal blij mee!

Vanmiddag weer heen om te kijken voor hoeveel ik verkocht heb! ben benieuwd!

Mal: hè wat kl*te... Is de nacht wel weer goed gegaan? Heeft hij nu weer aanvallen?

Mamax: klinkt als leuke stofjes! ben benieuwd naar de jouwe! Je mams maakt hem zeker ook snel? Ik ben op zich niet vlot haha!

Hel: hè wat vervelend voor je joh. Hopelijk trekt het snel bij.

Volgens mij wordt het echt enorm snel tijd voor lente!!!

kindjes zijn nog bij mijn moeder. Wij waren eten bij restaurant Casablanca in A'dam. een aanrader, echt erg leuk!

Ties niet echt ziek geworden, maar wel nog dunne ontlasting en hoop natte windjes. bah... Fieke wel minder daar, had erg door dat ze niet thuis was volgens mijn moeder, dus straks maar heen...
We gaan zo naar de Hap want de urine is heel dik en stoperig heel de dag en gisteren ook al, we krijgen er nauwelijks een bekertje per dag in en hij is als een vaatdoek.

De assistente zei dat als de HA het niet vertrouwt hij door moet naar de kinderarts.....
Succes meisje

Klinkt niet fijn van die plas
Klinkt helemaal niet goed van die plas. Succes!
En bridges: wat was de score?

Ik ga eens kijken of ze hier zoiets hebben, wordt helemaal stapel van alle spullen van Juul, en dan heb ik al veel weggedaan naar de kledingbank enzo
Ben trouwens vanmorgen naar de rommelmarkt geweest, wilde er wel weer eens uit, heb wel leuke dingen gescoord.

Fisher price kassa en een laptop van v tech, een dikkie dik boek en een puzzel, een houten puzzel van een muis ( om weg te zetten op Juul zijn kamer ), en superschattige houten Theezakjes voor juul zijn keukentje.

Ohh en ik kocht Pardoes ( zo goed als nieuw ) voor wel 0,50 cent. Hebben we al een paar keer staan kijken bij de efteling maar vonden we steeds te duur, dus echt een koopje.

De kassa en de theezakjes zijn helemaal hot.

Zelf had Juul ook centjes gekregen, en daar mocht ie van kopen wat ie wilde, hij had 2,- en zijn vangst zijn een boekje met dieren erin, een blokfluit ( uiteraard kleur roze), een helikopter geval met een hangar of zoiets eraan.

En dan had Juul nog 25 cent over voor zijn spaarpot.

Trots als een pauw..
hij drinkt echt met moeite een bekertje per dag en heeft 2 hele kleine plasjes per dag maar dat is dus stroperig en dik. Hij is flets en zo slap als een vaatdoekje. Als ik aan de huid trek ziet dat er nog wel normaal uit denk ik..... hij wil alleen maar slapen moet er om tien voor zes zijn dus pak voor de zekerheid maar een klein overnachtingstasje
Succes Mal!
Succes Mal, hoop dat hij niet uitgedroogd is
Mal, sterkte, ik duim .

Bam ik moest erg lachen om die actie in het ziekenhuis. Je klinkt trouwens erg opgewekt en goed, fijn!
Mal, is er al nieuws?
Mal: ik hoop dat jullie goed verzorgd zijn bij de Hap, dat hij goed nagekeken wordt en dat jullie lekker naar huis mogen eigenlijk... Of misschien fijn als je in goede handen bent... Nou ik duim voor jullie...
Bam; goede vangst zeg! Ik heb 16.80 verdiend. Best goed vond ik. Volgende is op 5 april in dorp hier vlakbij dus wie weet dan weer wat goeds...
Oh en meisje ligt nu met koorts in bed. Ventje heeft dus echt waterige ontlasting dus morgen toch maar even huisarts bellen denk ik. En even ergens lente bestellen...
Hoe is het gegaan, Mal? Ik hoop dat het gaat daar!!

Bridges, beterschap met alletwee! Morgen zuster spelen?

Leuk dat je wat hebt verdiend. En ruimt het ook op?

Waar is de volgende?

Is Casablanca op de Zeedijk? Vertel 'ns..

Bam, ook fijn gescoord! En dat 2 dagen na je operatie, super hoor!

Jinny, hoe gaat het met jouw jongens? Herstelt S. goed?
Jonathan is opgenomen; uitgedroogd en heel slap. Medicijnen toedienen gaat ook nog voor geen meter. Wrs een sonde
Shit... Wat klote weer voor Jonathan... Gelukkig in goede handen, maar leuk is het weer niet...

Compu: ik moet morgen werken. Vriend is thuis. Ja restaurant is op de Zeedijk. Eerst gewoon voorgerecht. tussen voor en hoofd gingen we naar soort theatertje waar een voorstelling was. erg leuk. Daarna weer naar tafel en verder eten. er was ook een kaartlegster aanwezig die kaarten voor je wilden leggen (tegen vergoeding natuurlijk). Niet gedaan. Toen wij wilden, was ze er al niet meer...
Dames,

Ik ben even thuis ga zo weer terug naar zkh.

Sonde zit er in, ze hebben hem even dormicon gegeven via ballon zodat hij versuft is en zich niet teveel verzet. Sonde zat erin 1 minuut later er al weer half uit, snelle Henkie. Hij ligt ook aan de saturatie en zijn pols liep op tot 199. Hij was versuft de zuster zei en toch zie je hem waaks kijken wat ze gaan flikken, gewoon teveel meegemaakt zegt ze.

Handmatig teruggeduwd en 250 cc pap, ORS, Keppra en Frisium zijn ook direkt ingespoten. Ze hebben zijn sokken om zijn handen gebonden in de hoop dat hij hem laat zitten. Mal slaapt bij hem in bed zodat ze de handjes vast kan houden. Hopelijk kunnen ze dan vannacht nog wat voeding toedienen. Ze durven Mr. J geen drip te geven gedurende de nacht ivm dat hij het er uittrekt en het dan in zijn longen komt. Trekt hij hem er toch uit dan moet hij per voeding steeds een nieuwe sonde ingeduwd krijgen.

De urine was dik en stroperig, hij was enorm slap echt een vaatdoekje maar ja hij heeft ook maar iets van een paar boterhammen op sinds woensdag.

De noodzaak van koolhydraten etc. is er ivm zijn stofwisseling en zijn epileptie medicatie gaat anders ook uit de halfwaardetijd en is dan niet meer werkzaam.

De zuster verwachtte hem kennende dat het wellicht zelfs een paar dagen kon duren voordat sjefke weer zelf iets wil drinken. Hopelijk duurt het niet te lang.

Nou ga nu terug wij moeten nog avondeten....

Gr.

MalMan
quote:Star schreef op 15 maart 2009 @ 20:10:

Jonathan is opgenomen; uitgedroogd en heel slap. Medicijnen toedienen gaat ook nog voor geen meter. Wrs een sonde

Kut zeg.

Wat maakt dat arme ventjuh toch veel mee
Heel veel sterkte met de kleine man, dat het maar snel beter met Jonathan mag gaan
Oh bah, wat akelig Malman! Heel veel sterkte en beterschap, het houdt ook nooit op he? Oh ja, in je bericht staat een naam, als je dit leest even wijzigen?

Bridges, jij ook beterschap voor meiske.

Compu, jongste gaat wel redelijk, heeft nog steeds medicatie tegen bronchitis en astma. Hopelijk helpt osteopaat over twee weken. Oudste ligt nu met veertig graden (al twee dagen) op bed, nou ja, is gewoon een griep denk ik. Hoe gaat het met Compuvent?

Amalia, hoe was het weekend?

Bam, hoe vergaat het bammeisje in nieuwe huis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven