Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zo wat een spannende berichten hier zo op de vroege morgen

@MP: Ben je weer van de schrik bekomen? Het lijkt met niet echt prettig in zo'n cel. Ik heb geen rijbewijs, dus ik kom dit probleem niet zo snel tegen..

@WM: Fijn dat het stappen zo leuk was en dan ook nog wakker worden met een lekker zonnetje..wat wil een mens nog meer?

@Pop: Jammer he van het weer..ik wilde ook graag gaan wandelen, maar het regent

@Ingel: Wat jammer dat het zo vol was bij je feestje! Er moet natuurlijk wel gedanst worden! Maar het was toch wel gezellig?

@Vleer: Wat een gedoe met die fiets! Gelukkig dat je 'm weer terug hebt. Zet GRP maar aan het werk om 'm te maken

@Erykah: Heb jij nog wat leuks gedaan gisteren?

@Xen: Hoe was het in het theater???

@Q: Zit je al in de sauna?

@Scorpia, Mozz, Lm, Wuzzie, PV, Be en Badmeester..Waar zijn jullie?????

Ik heb een hele gezellige avond gehad met mijn ouders. Lekker gegeten (lasagne) en wijn gedronken en daarna naar Zeg eens Aaa (niks aan ) en Paul de Leeuw gekeken, daarna was Vuurzee nog aan de beurt. Ik had het nooit gezien, maar het was best heel spannend. Daarna ben ik naar bed gegaan en net pas wakker geworden

Vandaag een lekker dagje met wat klusjes..lekker rustig aan!
Fijn, zo'n avondje Indi, tenminste, ik vind dat altijd fijn lekker met mijn ouders, even weer dochter zijn en niet moeder.

Ik had 255, 220 is de max. Mocht ook na een uur weer weg met een waarschuwing en kon gewoon naar huis rijden, ze hebben me keurig bij mijn auto afgeleverd met de politiebus (ook een ervaring hoor, wat wordt er naar je gekeken als je daar inzit. Vond het echt gek, met mijn hakjes en mijn tasje en mijn haartjes in de krul naast een man in de boeien..) Had tussen 20h en 2h totaal 4 wijn op en verder veel water, thee en cola light. Ik heb vroegah geleerd dat je één consumptie mag per anderhalf uur dus dacht dat ik goed zat. Moest ook nog een half uur terugrijden! De hulpofficier die me 'voorgeleidde' adviseerde me voortaan bij elke alcoholische consumptie iets vettigs te eten want dan is de alcohol sneller uit je maag, ofzoiets. Nouja, ik denk dat ik maar gewoon niet meer drink!

Kindjes waren trouwens gewoon thuis bij de oppas, die moest lachen toen ik belde en is lekker op de bank blijven liggen met een dekentje.
Valt nog mee dus MP qua promillage

Grr mannen ..

Kreeg vanmorgen een smsje van GRP met daarin een vraag aan mij , vervolgens stuur ik een reactie terug een uurtje later met een antw op zijn vraag en een vraag voor hem erin hoe zijn avondje was geweest. Nu uren later nog niets terug gekregen.. Wanneer je een smsje stuurt met een vraag erin dan verwacht je dus min of meer een antwoord .. Die krijg je en je krijgt een nieuwe vraag.. dan reageer je toch?

Maar ja mannen zijn natuurlijk rare wezens wat sms betreft
Patience = kutspel
En toch speel ik het steeds weer ...
Hahah..vleer! Verslaafde!

Ik ga maar eens douchen geloof ik..ben wat laat vandaag
Ben er ook net onderuit. Zo even stukje fietsen, sneeuwklokbolletjes halen bij mijn mama. En dan de gladiolen in de grond doen en de hyacinthen. Moet nog zoveel in mijn tuin en ik heb zulke nietgroene vingers!
hey,

ik ga ook douche indi je bent niet de enige "late" vandaag

haha verslaafde vleer: oppassen he als bekende nederlandr komt dat wel "in de boekjes"

idd mannnen pffffffffffff

zalig zonnetje hier bij jullie ook? (gister was hier regen )
Jeetje MP! Wel heftig zeg! Gelukkig kon je er achteraf om lachen! Heb je nu een boete gekregen?

Reiz en Indi lekker gedouched

Ik lig lekker met een plaidje op de bank, kop thee naast me en heerlijk aan het relaxen!

Straks op rtl4 om 20u ga ik de Persuit of Happyness kijken! Mooie film.....dus zeker de moeite waard om nog eens te kijken!
Ja heeeerlijk, WM! Heb een enorm luie dag..ben de hele middag al The Hills aan het kijken op MTV.

Ik ga zo een soepje eten en een lekker wijntje drinken..misschien een boekje lezen. Heerlijke zondag zo!

Nog steeds mooi weer bij jullie? Hier is het grauw en grijs..
zalig douchke

lekker lui in zetel

heerlijk weer maar te lui om buiten te gaan, schandalig van mezelf!
Twordt inderdaad wel een beetje grijs hiero.....

Straks nog even mn BHV-boekje doorlezen en vnvd bij vriendin op de bank film kijken, en dan begint de werkweek weer.

WIDM 2005 nu tot de finale bekeken, de rest bewaren we voor later.....

Fijne avond allemaal!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nee er is helemaal geen zon meer

Pff ik ben in tijden niet zo lui geweest heb ik het gevoel!
heb dat gevoel ook WM

dan zeggen ze das da winterweer maar nu de zon er eindelijk is blijft dat luie gevoel...
Nou de zon is hier inmiddels al tijden weg helaas....
Halloooooo!!

Alles goed met iedereen? Ben niet meer zo heel vaak op het forum, heb weer weekendje gewerkt, nu weer lekker 3 dagen vrij! Ik zei toch dat ik niks met Rp deed, dat klopt ook, want er staat geen foto van me op, maar ik kreeg zomaar een leuk mailtje van een leuke jongen, nu paar keer gechat, en hij heeft een paar foto's van zichzelf gestuurd, moet zeggen leuke jongen! Hij is ook al heel eerlijk geweest, al wou hij het nog liever niet vertellen, maar ik vroeg ernaar dus ja...Hij heeft nog nooit samengewoond, of langdurige relatie gehad. Kan natuurlijk, helemaal geen schande, en hij is een beetje verlegen, maar als je 'm wat beter kent, kan hij best humoristisch zijn, ik vind verlegen juist wel schattig......
Ha TPtje!

Lekker joh..3 dagen vrij! En wat leuk van RP! Ik heb tot nu toe nog geen leuke reactie gehad...misschien komt het nog

Geniet lekker van je dagen!
Hai Indi!

Zeker lekker 3 dagen vrij, en ze geven lekker weer af, dus denk dat het m'n eerste terrasdagje van dit jaar word!

Sta jij er wel met foto op Indi?
oh schattig verlegen

en stille waters diepe gronden he
Ja..wel met foto..

Misschien moet ik dat juist niet doen
Haha gekkie! Maar je krijgt dus wel reacties, maar je vindt de mannen van wie je een berichtje krijgt niet leuk? Stuur je zelf ook weleens een mailtje als je een leuk type ziet, of meer afwachtend? Moet zeggen dat ik het toch wel spannend vind, z'n mailtjes zijn iig leuk. Het is een hele rustige jongen, val ik ook wel op. Ben nog nooit op van die blaaskaken of mannen met een hoop poehaa gevallen. Heb hem wel verteld, dat ik in eerste instantie niet op zoek ben naar een relatie, maar dat het me wel leuk leek om bv. samen wat leuke dingen te ondernemen, en daarna zien we wel weer verder. Kon hij zich prima in vinden.. Hij woont ook maar 20 km bij mij vandaan.
Wat onwijs leuk TP!!! Hebben jullie al een date staan?

Indi..niet zo he! Je bent een onwijse leuke meid!
@TP: Heb wel eens hartjes verstuurd,maar vervolgens niets gehoord...

@WM: Beetje zelfspot mag toch wel?
TP klinkt leuk!!!!

Indi da hoor maar euh nie overdrijven he
Tuurlijk, mag een beetje zelfspot! Alleen ik vond het even nodig om het te vermelden!!

Zo ik heb net lekker gegeten....nu al helemaal geïnstaleerd voor de tv. Voor Persuit of Happyness op rtl4!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven