Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
ainne schreef:
10-10-2018 19:46
Laten we het hopen. Maar ik zal er voorlopig niet bestellen.

Kwam dit net ook tegen:
https://www.nytimes.com/2018/10/10/styl ... tores.html
Ja ik bestel er voorlopig maar niet en ik las dat er op reddit een lijst is met dubes (stond in dat meltdown artikel van ELLE) dus die ga ik ook maar eens doorspitten. Bestel er pas weer als alles weer rustig is en wellicht de CEO is opgestapt (hulp krijgt?!). Het is gewoon idioot dat hij per direct alles stop gaat zetten. Ze zeggen wel eens dat je het beste op je hoogtepunt kan stoppen maar niet op deze manier.
Al dit nieuws is helemaal langs me heen gegaan. Toevallig heb ik vorige week nog wat besteld. Ik heb nog zitten twijfelen over wat extra als voorraad te kopen maar dat had ik misschien toch gewoon moeten doen.
ainne schreef:
10-10-2018 17:24
Garden of Wisdom, Star, via Victoria Health of als je wat meer hardcore wil, tretinoid. Dat kun je over the counter krijgen in Spanje, Portugal of Griekenland voor een paar Euro. Schijnt online te kunnen maar ik heb het gewoon tijdens mijn zomervakantie gekocht voor iets van €12.

https://www.victoriahealth.com/product/ ... tinol/1000

Garden of wishdom nooit gehoord van dit merk. Op de site paar producten gezien die me wel wat lijken

Tevreden erover?
Dat weet ik nog niet! Maar de reviews zijn geweldig en het wordt zelfs op de Deciem chat group aangeprezen (!). Ingrediënten zijn goed en het is cruelty free.

Ik wacht met smart op mijn eerste bestelling (niacimide, vit 23/ferulic, hyaluronic en multi-peptide serum).
ainne schreef:
12-10-2018 11:11
Dat weet ik nog niet! Maar de reviews zijn geweldig en het wordt zelfs op de Deciem chat group aangeprezen (!). Ingrediënten zijn goed en het is cruelty free.

Ik wacht met smart op mijn eerste bestelling (niacimide, vit 23/ferulic, hyaluronic en multi-peptide serum).
Ben erg benieuwd!
Brandon, de CEO, is eruit gezet. Hopelijk nu snel weer business as usual.
dutchsuzanne schreef:
13-10-2018 12:12
Echt die man heeft hulp nodig en hopelijk krijgt hij die nu ook want het was hem wel erg boven het hoofd gestegen.

En hopelijk is alles weer back on track soon.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45845723
Ik heb er na de meltdown van de CEO gewoon nog besteld; ik had het binnen 2 dagen in huis.
Ik heb wat last van gistpuistjes op mijn decolleté en heb daarvoor de Niacinamide en de Salicylic acid besteld. Wat is nu eigenlijk de juiste volgorde om die producten te gebruiken? Volgens mij eerst de Niacinamide en dan de Salicylic acid, toch? Maar als ik dat na een minuut of vijf erop smeer na de Niacinamide, lijkt het een soort van te gaan mengen in een melkachtige substantie.

Ik ga wellicht de Niacinamide ook voor mijn gezicht gebruiken en dan wellicht lokaal de Salicylic acid op puistjes en onzuiverheden. Stel dat ik daarna ook de Granactive Retinoid 2% in Squalane zou willen toevoegen op termijn (ik lees daar heel goede verhalen over en heb nu nog geen rimpels, maar dat wil ik natuurlijk graag zo houden, haha) dan doe je dat ook ná de Niacinamide, lijkt me? En daarna je dagcrème?

Sorry voor de suffe vragen, dit is echt bijna hogere wiskunde voor mij, haha. Ik ben zo iemand die al jarenlang dezelfde Normaderm gebruikt en eigenlijk nooit verder heeft gekeken, maar als ik mijn poriën nog wat zou kunnen verkleinen, minder onzuiverheden kan krijgen en rimpels kan voorkomen, dan zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen :-D
Eerst dat salicyl en dan de niacimide. Daarna de retinol. Je kan niacimide en de retionol ook Tegelijk gebruiken.
Haha, ben ik al meteen verkeerd begonnen. :-$ Ik ga de routine eens andersom proberen! Thanks!
ainne schreef:
10-10-2018 17:24
Garden of Wisdom, Star, via Victoria Health of als je wat meer hardcore wil, tretinoid. Dat kun je over the counter krijgen in Spanje, Portugal of Griekenland voor een paar Euro. Schijnt online te kunnen maar ik heb het gewoon tijdens mijn zomervakantie gekocht voor iets van €12.

https://www.victoriahealth.com/product/ ... tinol/1000

Dank je!
Ik schop dit topic nog even even omhoog!

Weken heb ik rondgelopen met gistpuistjes. In die tijd heb ik wat aanpassingen gedaan aan mijn huidverzorgingsroutine maar die krengen bleven. Uiteindelijk heb ik wat producten besteld bij TO en vanmiddag kwamen die aan. (Niacinamide + glycolic toner + Hyaluronic Acid 2% + B5 + AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution)

Die eerste 3 heb ik in de vooravond gebruikt en toen ik net mijn tanden ging poetsen zag ik dat de bulten op mijn voorhoofd weg waren. WEG! Echt maf dit. Ik had best hoge verwachtingen maar dit? Echt bizar. Ik begin zelfs aan mezelf te twijfelen... zaten die bultjes er überhaupt nog toen ik het opsmeerde? Maar dat moet wel haast. Anders was me dat echt wel opgevallen. Toch? Gisteren waren ze er zeker weten nog. :@@:
Ik heb net Vitamin C Suspension 30% in Silicone besteld. Maar ik las ergens dat je het niet kunt gebruiken als je in de zon gaat. Klopt dit? Hoe werkt dat?
Klop Boerin. Alles met acids, zoals vitamine c, maar ook de retinols moet je mee oppassen. Ik gebruik ze alleen 's avonds en overdag altijd, altijd SPF, dus ook nu, met dit grauwe weer.
boerinnetje-van-buuten schreef:
14-12-2018 14:26
Ik heb net Vitamin C Suspension 30% in Silicone besteld. Maar ik las ergens dat je het niet kunt gebruiken als je in de zon gaat. Klopt dit? Hoe werkt dat?
Klopt idd, het maakt je huid wat gevoeliger voor UVA/UVB straling. Ze adviseren om dagelijks minimaal spf 30 te gebruiken. kan gewoon in je dagcreme zitten hoor. Je hieft niet de hele dag met een fles ambre solair rond te lopen. In de zomer, als de zon echt feller is kun je het beste een spf 50 gebruiken. Zeker als je veel buiten bent moet je dan wel herhalen.
Haha, welke dagcreme? Ik smeer 's ochtends al vier potjes Ordinary erop. Ook nog creme lijkt me een overkill. Maar ik zal het in de gaten houden. Goed om te weten!
Brandon Truaxe is dood lees ik net :-o
dutchsuzanne schreef:
13-10-2018 12:12
Ja die was ook echt een beetje koekoek. Op Facebook hele verhalen, heel vreemd al een hele tijd.
Star² schreef:
21-01-2019 21:22
Brandon Truaxe is dood lees ik net :-o
Oh echt!!!
Wat raar zo ineens. Vraag me af wat er gebeurd is maar om daar nou over te gaan speculeren...

Wat erg ook voor de nabestaanden.
https://www.vox.com/the-goods/2019/1/21 ... eciem-dead

Hij is blijkbaar van een appartementengebouw gevallen.
Wat een verhaal hè, Instagram ontplofte zo'n beetje, gisterenavond!
Het wordt steeds gekker... Maar goed als je z'n laatste instagram posts zag dan ging het echt niet goed met hem want waarom zet je het anders op een zuipen. En dan schijnt hij ook nog medicatie te krijgen voor z'n issues.
Ik had hem al een tijd ontvolgd eigenlijk, was echt car crash, zijn account.

Ik heb trouwens weer een nieuwe bestelling gedaan, verwachte bezorgdatum maandag al. Heb ook wat (voor mij) nieuwe producten besteld, Amino Acid + B5, "B" Oil en Pycnogenol 5% en verder wat golden oldies, Matrixyl, Lactic Acid (voor mijn dochter) en serum foundation.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven