December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hey meiden

vanaaf is Meike Robine Maria geboren!

Ze is om 17:44 uur geboren, hel erg snel gegaan allemaal, wel goed gegaan! (we waren rond 15:00 uur nog bij vrienden, daar weggegaan en nou ja, je ziet haar geboortetijd :-) )

Ze heft al aan de tiet gedronken, ik had Mette nog gesmst maar die sliep kennelijk al?

Alles goed hier, ik heb ook al geplast en ga zo even eten...als ik zo nog puf heb post ik ff een foto op hyves...

dikke kussen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Poeh, dat is lastig,.... hoe pak je zoiets dan aan? Let je op signalen dat hij echt moet en zet je hem dan op de wc ofzo?

Zit nu te denken, mijn moeder heeft ook geworsteld om mij zindelijk te krijgen.

Ik kreeg 7 onderbroeken, 1 schone voor elke dag.

Elke keer dat ik me bevuilde gooide ze de onderbroek weg, vertikte deze uit te wassen omdat ik dondersgoed naar t toilet kon.

Zo werden het er steeds minder, toen ik mijn laatste aanhad en daar ook gewoon in poepte (zaten in de auto) draaide ze zich om, trok mn broek van mn kont en smeet de vuile onderbroek uit het raam en feliciteerde me met t feit dat ik nu geen ondrbroeken meer had.

Ikke geschrokken en brullen.

(kreeg uiteindelijk toch weer een onderbroekje )

Maar het heeft wel geholpen; Nooit meer ´in mn broek gedaan´

Zou zoiets niet werken bij Timo? Of is hij daar te jong voor?

Enne, heb net gekeken op Knor dr hyves, is t ook verdacht stil!

Ik gok dat ze nu aan de gang is hoor!!

ZIE JE WEL!!!!

Gefeliciteerd met jullie kleine meid!! (hihi, dus toch echt een meisje he )

Wat een leuke naam zeg! Ben heeeeeeel benieuwd naar foto´s en wat ´klink´ je al fit zeg!!! Geweldig!

YAHOE!
YEAH!!!!!

Gefeliciteerd!!!! Prachtige namen, en wat is het snel gegaan!! Heerlijk toch?

Hoera!

JOEPIE DAAR IS ZE DAN !!!!!!!! MEIKE, heeeeeele leuke naam !!! Benieuwd naar foto's en nog meer verhalen :-)
Hey, verhip Flodder, dat poppetje is een beetje in de stijl van de poppetjes van onze geboortekaartjes
HEeeee HOERA!!! We hebben er weer een beebie bij!!

Wat een leuke naam ook, zeg!

Haha Nurse, kwam ook net van haar hyves vandaan.....

Heb Timo de hele dag opde wc gezet als hij op de grond ging zitten. T is niet voor niks dat ik zo fit zwanger ben :-). Die methode ofzo zoals je moeder deed zou nu bij Timo niet werken nee. Het scheelt dat hij het op school en de bso wel gewoon doet. Het is echt dwarsigheid hoor en ik weet ondertussen dat ik op mijn kop kan staan als hij iets in zijn hoofd heeft.......

Wauw wat leuk he voor Knor ?!??!?
Die is leuk Nurse !! KAn je hem niet eens op HM knallen ?? Ben wel benieuwd !!
Oeh, nou petje af, als het puur dwarsigheid is dan wordt je geduld wel heeel erg op de proef gesteld lijkt me...

Enne, jaaaaaaa super voor onze Knor! (en man & Joeri)
Wat? ons kaartje op HM bedoel je? Van deze baby of destijd van de meiden?
Ja, de nieuwe mag natuurlijk, ben ik gelijk van mijn nieuwschierigheid af :-) Maar bedoelde eigenlijk die van de meiden.

Ja, we hebben met Timotje heel wat te stellen haha. Denk dat dit mijn les in het leven is. Kom namelijk altijd een beetje te kort van geduld :-).

Ik zou eens kijken ofdat ik ze kan vinden op t net, heb dr geen foto´s van namelijk

Haha, zo kun je het ook bekijken ja ´Les van het leven´

Ga eens op zoek naar die kaartjes
JOEHEE een meisje voor Knor !!

Jeetje, om 3 uur nog bij vrienden en om 6 uur al een baby in je armen. Das wel errug snel hoor!

Vrijdagavond had Nils Eize pas om 1.00 pap gegeven en heeft hij dus tot 7.00 doorgeslapen. Gisteravond om 23.00 pap gegeven en heeft hij tot 7.15 doorgeslapen. Ik heb niet de hoop dat hij het nu door heeft, hoor. We zien het wel de komende nachten.

Boyd heeft het prachtig gehad bij opa en oma. Ze zijn naar het bos en de kinderboerderij geweest.

Ik heb lekker met Eize gekoeteld het weekend. En ik heb alles een beetje in het huishouden kunnen bijwerken. Eize lag dan gezellig op zijn speelkleed bij mij en was alles aan het bekijken. Als Boyd thuis is, kan dat Eize niet op ht speelkleed, want Boyd kruipt en springt dan bovenop zijn broertje en moet ik hem echt in de gaten houden.

Met zo’n fietskar heb ik ze ook wel eens zien lopen. Je kan hem afkoppelen en dan als wandelwagen gebruiken.

Bij de Blokker 2 dvd’s gekocht van Barbapapa. Boyd is er helemaal weg van.

Yora

Wat een grappige fiets, wel een lekkere windvanger zo met alle wind in Nederland. Het laten huilen is ook 1 nacht dus een probeersel geweest. Ik hoopte dat hij door het troosten misschien daarna weer in slaap zou vallen, niet dus.

Flodder

Eize is nu 6 maanden en 1 week. Geef geen borstvoeding meer, dus ik weet nu per voeding hoeveel hij eet. Het laten huilen is ook 1 nacht dus een probeersel geweest. Ik hoopte dat hij door het troosten misschien daarna weer in slaap zou vallen, niet dus.

Ik heb bij Boyd ook pas na een jaar de nachtvoeding geschrapt. Toen was ik er ook pas echt aan toe gevoelsmatig.

Wat lief, die kus op je buik.

Flodder, Yora, Knor

Grappig dat jullie onderling het hadden over de leeftijd van Eize en het doorslapen.

Mette

Ik heb nog 2 meisjes- en jongensslingers liggen hier thuis. Als je wilt, kan ik deze wel even via mijn broer bij jou thuis laten bezorgen. Die woont vlak in de buurt bij jou. Zeg het maar. Ze liggen bij mij toch maar te liggen.

[
Floddertje, je hebt mail terug!

Wat een onwijs leuke kaartjes zeg, van Timo en Floortje.

Sorry ik ga nu naar bed. Ik val echt OM! Morgen lees ik je reactie wel.

Nog even een Zwaaiiiii naar Joni!!
Ik scan dat soort dingen altijd in Nurse. Stel dat ik het kwijt raak. Zoals nu de 20 weken echo die ik echt echt kwijt ben (boehoe) maar gelukkig had ik die ook al gescand !!

Nou Joni, voor je het weet slaapt ie ineens door !! Komt vast snel goed !!
Dank je Tinus !! Heb je terug gemaild maar dat lees je morgen dan :-)
Ik zal mijn kaartje ook eens inscannen voor HM. Ik heb destijds wel honderd kleine kinderwagentjes getekend, haha, hij moest perfect zijn. Ik heb eerst gegoogled op foto's van jaren '30 kinderwagens en toen een tekeningetje gemaakt.

Bij de drukker vervolgens lege oud-Hollandse kaartjes besteld en die laten bedrukken.

Joni, dus al twee nachten doorgeslapen! Klinkt goed! Ik reken van 1-7 wel als doorslapen, tenminste.
Knorretje GEFELICITEEERD!!

Mooie namen en snel gedaan... LEUK LEUK LEUK!

HOOOERAAAAA

Nu nog een foto!!

Krijg er spontaan zelf kriebels van...

Hoe is een 2e bevalling nou t.o.v een 1e?

En lengte gewicht etc?

Flodder ik ben ook heel benieuwd dan weer naar jullie 2 eerste kaartjes hoor! Kunnen die ook niet even op HM komen?

Echt heeeele mooie foto's van je buik! En zo streeplooos! Het is nieeet eerlijk!

Zat gisteren ofzo met M. aan de telefoon en we hadden het nog even over mijn geiterigheid... begint hij ineens toch te hinniken aan de telefoon... hij had een leuk filmpje over mij gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=hBOckcSWZbg
GEFELICITEERD!!!! Jeetje snel gedaan zeg!!!

Foto op hyves bij mijn blog! X, ik ga zo slapen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
gezien: aaaahhhh, wat heerlijk zo'n roze baby.

Yora, heb jij ook striae? dus misschien klopt het wel, hoe jonger je bent met zwangerschap, hoe meer kans je daarop hebt, want Nurse heeft ze ook al.

Ik heb juist in mijn puberteit striae op mijn borsten en heupen opgelopen, iets te snel vrouw geworden.... ook jammer. Maar op buik dus niet.

ga even je filmpje bekijken
hahaha, eigenlijk vooral de titel!!
Ja ik heb echt een verschrikkelijk lelijke buik overgehouden...

Knor ik ben meteen op Hyves gaan kijken natuurlijk en het is echt een mooi meisje! Ik vind het ook echt een mooie lieve foto met zachte kleurtjes en mooie roze hydrofiel...
Was zelf ook pas 24 heur :-)

Ik hol naar hyves !! En HM en dan naar bed :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven