December 2006
zaterdag 14 maart 2009 om 18:09
zaterdag 14 maart 2009 om 19:15
He Flodder, wat ontzettend balen!! Had jij niet iets met die dieren? Met een poes ofzo die iets had? Of heb ik een kaartje van iemand anders in mijn hoofd? Ik hoop dat je ondanks dit een kaartje naar je zin vindt, al kan ik me voorstellen dat je nu niets leuk vindt..
Gelukkig bevalt je fietskar wel heel goed.
Knor; ja de feestwinkel!! Goed bedacht!!
Die meid komt er wel hoor bij jullie, maar weet nog van de vorige keer dat ik ook twijfelde tot het einde terwijl we toen iedere week een echo hadden
Joni; leuk dat Boyd te logeren is, mis je hem al? Vast wel
Ik ben benieuwd hoe het gaat met het laten huilen van Eize.
Ik kon het niet toen met Nova, maar die sliep.
Yora: Natuurlijk is Chicken weer schoon! Wel gewoon met een doekje want hij was de week ervoor al in de wasmachine geweest.
Haha, zie het helemaal voor me, Yora onder zo'n straal
Fietsstoel voor; Noof mag er niet eens meer op, het is tot 15 kg
Dus wij moeten ook nog aan een achterstoel.
Sannie; hoe is het? Heb je het druk?
Ik hou het hier even bij, wij moeten nog eten. Nova was laat wakker en ik wilde even bij m'n ouders langs. Was gezellig
Gelukkig bevalt je fietskar wel heel goed.
Knor; ja de feestwinkel!! Goed bedacht!!
Die meid komt er wel hoor bij jullie, maar weet nog van de vorige keer dat ik ook twijfelde tot het einde terwijl we toen iedere week een echo hadden
Joni; leuk dat Boyd te logeren is, mis je hem al? Vast wel
Ik ben benieuwd hoe het gaat met het laten huilen van Eize.
Ik kon het niet toen met Nova, maar die sliep.
Yora: Natuurlijk is Chicken weer schoon! Wel gewoon met een doekje want hij was de week ervoor al in de wasmachine geweest.
Haha, zie het helemaal voor me, Yora onder zo'n straal
Fietsstoel voor; Noof mag er niet eens meer op, het is tot 15 kg
Dus wij moeten ook nog aan een achterstoel.
Sannie; hoe is het? Heb je het druk?
Ik hou het hier even bij, wij moeten nog eten. Nova was laat wakker en ik wilde even bij m'n ouders langs. Was gezellig
zaterdag 14 maart 2009 om 19:43
Jaaa Mette dat zat ik me ook nog te bedenken bij het fietsstoeltje dat Nova er niet meer in mag... en volgens mij ook niet meer in het karretje van de supermarkt
Joh is toch leuk Chicken met een bloedpootje
Knorretje... ik zie nu de hele dag fietskarren overal... 't mannetje en alle merken die ik meteen weer vergeten ben...
Jammer van het geboortekaartje... weet hij/zij zelf niet iemand die het in dezelfde stijl zou kunnen doen?
Yora gaat hier bijna naar bed... heeeerlijk
Joh is toch leuk Chicken met een bloedpootje
Knorretje... ik zie nu de hele dag fietskarren overal... 't mannetje en alle merken die ik meteen weer vergeten ben...
Jammer van het geboortekaartje... weet hij/zij zelf niet iemand die het in dezelfde stijl zou kunnen doen?
Yora gaat hier bijna naar bed... heeeerlijk
zaterdag 14 maart 2009 om 20:44
He ja, Knor, maak mij ook aan t twijfelen!
Heb vandaag ´de kleur´ muisjes gekocht, evenals luiers nr 1 en wat verzorgingsspulletjes...
Mette, wrs heb je ze al gevonden maar als je googled op feestartikelen vind je een site die de spullen binnen 24 uur opstuurd.
En wat super vervelend trouwens dat afknellen van je zenuw! goed opletten hoor voordat je een keer echt hard valt.
Yora:
Hihi. Wat een lekker ding die meis van je; ´Ohnee, ohnee´
Enne, in je laatste berichtje bedoel je Flodder ipv Knor.
Wel blijven opletten he!
Ga zo lekker languit liggen met een reep cocolade!
xx
Heb vandaag ´de kleur´ muisjes gekocht, evenals luiers nr 1 en wat verzorgingsspulletjes...
Mette, wrs heb je ze al gevonden maar als je googled op feestartikelen vind je een site die de spullen binnen 24 uur opstuurd.
En wat super vervelend trouwens dat afknellen van je zenuw! goed opletten hoor voordat je een keer echt hard valt.
Yora:
Hihi. Wat een lekker ding die meis van je; ´Ohnee, ohnee´
Enne, in je laatste berichtje bedoel je Flodder ipv Knor.
Wel blijven opletten he!
Ga zo lekker languit liggen met een reep cocolade!
xx
zaterdag 14 maart 2009 om 20:49
Hoi,
ok, we zullen zien morgen met die glijbaan. Ik vind het water niet eng en het even kopje onder gaan ook niet, alleen die enorme glibberige ijzeren open trap waar ze dan op naar boven moeten klimmen.. en dat H op M zou kunnen landen in het water. Ik heb er wel enorm zin in, eindelijk weer even baantjes trekken en dan nog even poedelen.
haha, M zit hele verhalen af te steken in zijn bed, heel streng stemmetje, dan weer zingen (olifantje in het bos). Als hij maar in slaap valt.. gister is hij tot elf uur aan he spoken geweest.
Flodder, gefeliciteerd met je fietskar!! lijkt mij ook ideaal als wij een tweede krijgen. Met M ging ik altijd lopen naar het kdv en de stad, maar met twee kinderen wordt het wat lastiger natuurlijk. Lijkt mij ook veel handiger dan een bakfiets.
Vervelend van het kaartje.. is er niets wat er op lijkt?
leuk weekend nog allemaal!
ok, we zullen zien morgen met die glijbaan. Ik vind het water niet eng en het even kopje onder gaan ook niet, alleen die enorme glibberige ijzeren open trap waar ze dan op naar boven moeten klimmen.. en dat H op M zou kunnen landen in het water. Ik heb er wel enorm zin in, eindelijk weer even baantjes trekken en dan nog even poedelen.
haha, M zit hele verhalen af te steken in zijn bed, heel streng stemmetje, dan weer zingen (olifantje in het bos). Als hij maar in slaap valt.. gister is hij tot elf uur aan he spoken geweest.
Flodder, gefeliciteerd met je fietskar!! lijkt mij ook ideaal als wij een tweede krijgen. Met M ging ik altijd lopen naar het kdv en de stad, maar met twee kinderen wordt het wat lastiger natuurlijk. Lijkt mij ook veel handiger dan een bakfiets.
Vervelend van het kaartje.. is er niets wat er op lijkt?
leuk weekend nog allemaal!
zaterdag 14 maart 2009 om 21:40
Falcon: Nee er is echt niks wat er op lijkt. Dat is juist de pest. Ze zijn beide door dezelfde jongen ontworpen. Hij kent ons en ons huis en alles wat voor ons belangrijk is. Ik vind het moeilijk om te kijken of er iemand is die daar misschien wat mee kan want als het net niet is dan heb ik ws iets wat er helemaal niet op lijkt. En als iemand anders iets ontwerpt vind ik het belangrijk dat degene weet wat belangrijk is en hoe/wie wij zijn.... Snap je ??
zaterdag 14 maart 2009 om 22:31
En wat ruk Flodder van je ontwerper...
Wat ga je nu doen?? Al enig idee??
Misschien een foto van je buik met de kids?
En mooie ruime kamer heeft jullie kerel niet dan?
Ik kan trouwens geen strae vinden op je buik, klopt dat? Echt een onwijs lieve foto! Zou zelf niet zo snel zo´n foto ´durven´ maken ivm mn tijgerprint.
Wat ga je nu doen?? Al enig idee??
Misschien een foto van je buik met de kids?
En mooie ruime kamer heeft jullie kerel niet dan?
Ik kan trouwens geen strae vinden op je buik, klopt dat? Echt een onwijs lieve foto! Zou zelf niet zo snel zo´n foto ´durven´ maken ivm mn tijgerprint.
zaterdag 14 maart 2009 om 22:38
zaterdag 14 maart 2009 om 22:38
Falcon:
Slaapt M. ondertussen? Kan hij niet aangeven wat hem dwars zit als hij zo huilt? Vervelend hoor...
OHJA
Ik ben helemaal klaar met mn huis hoor!
Heb vandaag mn voorraadkast gedaan (jjeee wat kon er veel weg gegooid worden!! ), mn magnetron (lees: klontje roomboter in laten ontploffen ) en mn twee koelkasten.
Dussssssss niet alleen het huis is netjes en schoon als je rondkijkt maar je kunt ook willekeurig een kast/laadje oid opentrekken en dan zul je verbaast staan hoe netjes t achter t deurtje is
De was is ook helemaal bij... ja, dus alleen de boel nu bijhouden en netjes houden....Ben helemaal blij!
Slaapt M. ondertussen? Kan hij niet aangeven wat hem dwars zit als hij zo huilt? Vervelend hoor...
OHJA
Ik ben helemaal klaar met mn huis hoor!
Heb vandaag mn voorraadkast gedaan (jjeee wat kon er veel weg gegooid worden!! ), mn magnetron (lees: klontje roomboter in laten ontploffen ) en mn twee koelkasten.
Dussssssss niet alleen het huis is netjes en schoon als je rondkijkt maar je kunt ook willekeurig een kast/laadje oid opentrekken en dan zul je verbaast staan hoe netjes t achter t deurtje is
De was is ook helemaal bij... ja, dus alleen de boel nu bijhouden en netjes houden....Ben helemaal blij!
zaterdag 14 maart 2009 om 22:41
Flodder:
Ohjaa, echt heel fijn dat je geen streepjes hebt!
Geef dr niet zo heel veel om hoor, hoe vaak ziet men je blote buik bedoel ik dan... maar toch, als je hempje oid opkruipt... ik ben me er wel echt bewust van.
Hopelijk krijg ik mn buik straks weer een heel eindje plat en met een paar zonnebank kuurtjes en zwanger-vrije jaartjes vervagen die striemen ook redelijk..
Ohjaa, echt heel fijn dat je geen streepjes hebt!
Geef dr niet zo heel veel om hoor, hoe vaak ziet men je blote buik bedoel ik dan... maar toch, als je hempje oid opkruipt... ik ben me er wel echt bewust van.
Hopelijk krijg ik mn buik straks weer een heel eindje plat en met een paar zonnebank kuurtjes en zwanger-vrije jaartjes vervagen die striemen ook redelijk..
zaterdag 14 maart 2009 om 22:49
zaterdag 14 maart 2009 om 22:55
Hihi; wat betreft Knor
Enne, ohzo, dus hij ligt wel alleen op de zolder.
Wij hebben onze oude slaapkamer ook verdeeld in 2 gedeeltes, eentje waar de baby straks slaapt en een gedeelte waar t wasrek staat & een seizoenskast.
Ja, echt vaag, anders ben ik wel van het poetsen en ruimen maar niet zó! Moet zeggen dat het wel een fijn gevoel geeft,alleen jammer dat ik die drang alleen echt heb als ik zwanger ben
Echt lastig zeg van je kaartje.... had je wel een ontwerp? Kan hij anders een collega het niet laten drukken oid?
xx
Enne, ohzo, dus hij ligt wel alleen op de zolder.
Wij hebben onze oude slaapkamer ook verdeeld in 2 gedeeltes, eentje waar de baby straks slaapt en een gedeelte waar t wasrek staat & een seizoenskast.
Ja, echt vaag, anders ben ik wel van het poetsen en ruimen maar niet zó! Moet zeggen dat het wel een fijn gevoel geeft,alleen jammer dat ik die drang alleen echt heb als ik zwanger ben
Echt lastig zeg van je kaartje.... had je wel een ontwerp? Kan hij anders een collega het niet laten drukken oid?
xx