Auto schade ruzie!

14-10-2018 15:04 228 berichten
Nou lompe ik is tegen een muur gereden, auto is zo hoog dat ik het niet gezien had. Man woedend op me.. Kunnen natuurlijk op de zondag niet naar de garage. Iemand enig idee wat de kosten van de schade zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gescheurde bumper en ontwricht. De moterkap sluit niet meer helemaal waardoor je een grote spleet ziet. Helppp
Alle reacties Link kopieren
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 19:23
Jezus! Kansloos... Nee ik zit er niet heel erg mee en dat weet hij ook. Vind 't jammer voor hem maar zoiets kan gebeuren. Laatst heeft hij zelf ook een stom ongelukje gemaakt wel met minder schade. Een auto is maar materialisme en daar geef ik gewoon niet veel om!!
Als iets wat je een paar duizend euro gaat kosten niet boeit, dan heb je geld te veel of geen inlevingsvermogen om je man te begrijpen
impala schreef:
14-10-2018 19:26
Ga jij de rekening betalen? Iets zegt mij dat dat het geld bij hem vandaan komt. Je hebt het ook over Zijn auto.
We doen alles samen! Ook de rekening dus!
Steenbokje1975 schreef:
Jezus! Kansloos... Nee ik zit er niet heel erg mee en dat weet hij ook. Vind 't jammer voor hem maar zoiets kan gebeuren. Laatst heeft hij zelf ook een stom ongelukje gemaakt wel met minder schade. Een auto is maar materialisme en daar geef ik gewoon niet veel om!!

Dus je man maakt zich druk over geld want dat is al krap en vervolgens reageert je wijf zo dom. Kansloos ja.
Ik begrijp trouwens niet dat iemand woest kan worden over een materiële schade die niet met opzet is veroorzaakt. Het zijn maar spullen he, die kunnen gemaakt of vervangen worden. Daar ben je voor verzekerd en zo niet, zoals TO, dan neem ik aan dat je voor eventuele schades geld genoeg hebt en/of een potje voor hebt aangemaakt.
Vixxen schreef:
14-10-2018 19:20
Ik zou niet staan juichen als mijn man mijn auto tegen een muurtje zou rijden, maar kan er ook niet al te boos om worden. Hij zal het niet expres hebben gedaan en een auto is een gebruiksvoorwerp. Kan echt niet snappen dat mensen helemaal door het lint gaan als er iets met de auto gebeurd.

Ze hebben het geld niet en een prutverzekering en een tweede koter op komst. Snap het prima.
Star² schreef:
14-10-2018 19:29
Dus je man maakt zich druk over geld want dat is al krap en vervolgens reageert je wijf zo dom. Kansloos ja.
Jij bent kansloos! Gelukkig is de boosheid hier allang weer gezakt. Medelijden met jouw vrouw als jij zo reageert in 't dagelijkse leven, oh wacht die heb je vast niet
eliney schreef:
Ik begrijp trouwens niet dat iemand woest kan worden over een materiële schade die niet met opzet is veroorzaakt. Het zijn maar spullen he, die kunnen gemaakt of vervangen worden. Daar ben je voor verzekerd en zo niet, zoals TO, dan neem ik aan dat je voor eventuele schades geld genoeg hebt en/of een potje voor hebt aangemaakt.
Ik denk dat het meer gaat om de reactie van steenbokje. Als mijn vriend vette schade rijdt en zijn schouders ophaalt, en zegt ach jammer voor je, zou ik ook woest worden.
impala wijzigde dit bericht op 14-10-2018 19:34
1.05% gewijzigd
.
Falathiel schreef:
14-10-2018 19:27
Als iets wat je een paar duizend euro gaat kosten niet boeit, dan heb je geld te veel of geen inlevingsvermogen om je man te begrijpen
Zou ik ook niet blij mee zijn, maar ben het ermee eens dat het maar materie is. Niet belangrijk genoeg om boos over te worden.
Cum non tum age
Star² schreef:
14-10-2018 19:31
Ze hebben het geld niet en een prutverzekering en een tweede koter op komst. Snap het prima.
Dat snap ik ook niet verzeker je auto dan allrisk .
eliney schreef:
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 15:16
Vind ik ook! Het is inmiddels gezakt maar gezellig is het niet. Zijn vele ergere dingen, dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. We hebben op 't moment al best wat kosten dus dat zit hem dwars.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 19:35
23.10% gewijzigd
Steenbokje1975 schreef:
Jij bent kansloos! Gelukkig is de boosheid hier allang weer gezakt. Medelijden met jouw vrouw als jij zo reageert in 't dagelijkse leven, oh wacht die heb je vast niet

Nee ik ben een incell.
Star² schreef:
14-10-2018 19:32
Nee ik ben een incell.
Terwijl je ava best vrouwelijk is maar kennelijk iemand die zuinig is op een auto is per definitie mannelijk voor to :)
Steenbokje1975 schreef:
Gelijk heb je, er zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken.
We hebben op 't moment al best wat kosten dus dat zit hem dwars.

En dat zit jou niet dwars?
4000 euro dat is voor de meeste mensen twee maanden keihard werken.

Echt zo' n houding zou bij mij een vette relatiecrisis betekenen. Niet het ongelukje zelf. Maar wel jouw reactie.
.
eliney schreef:
14-10-2018 19:37
Gelijk heb je, er zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken.
Nou dat gaat dan fietsen worden.
Wat voor mitsubishi heb je to dat je zegt dat hij lijkt op een ford ka?
impala schreef:
14-10-2018 19:41
We hebben op 't moment al best wat kosten dus dat zit hem dwars.

En dat zit jou niet dwars?
4000 euro dat is voor de meeste mensen twee maanden keihard werken.

Echt zo' n houding zou bij mij een vette relatiecrisis betekenen. Niet het ongelukje zelf. Maar wel jouw reactie.
Maar nee hij mag niet boos worden...
lizenlotte schreef:
14-10-2018 19:42
Wat voor mitsubishi heb je to dat je zegt dat hij lijkt op een ford ka?
Ik bedoelde de schade aan de auto.. Dat het lijkt op onze schade hoe ze het had beschreven
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 19:47
Ik bedoelde de schade aan de auto.. Dat het lijkt op onze schade hoe ze het had beschreven
Noem dan eens een merk !
Star² schreef:
Dat had ik even gemist.
Ik denk niet dat TO meteen heeft gezegd dat het haar niet boeit, maar dat ze zich best lullig voelde toen.
Buiten dat kan ik me voorstellen dat haar man het niet leuk vindt dat er schade aan de auto is, maar om daar woedend over te zijn, vind ik niet ok.
Cum non tum age
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 17:48
Een Mitsubishi
Wil je nou geholpen worden of niet?
Welk type, uitvoering, bouwjaar?
impala schreef:
Ik denk dat het meer gaat om de reactie van steenbokje. Als mijn vriend vette schade rijdt en zijn schouders ophaalt, en zegt ach jammer voor je, zou ik ook woest worden.
Stjonge jonge! Tuurlijk heb ik in 't begin gezegd dat het kut is maar ging niet expres en gaf al toe dat het lomp was. Wat dan?! Wat nog meer?? Mijn kop er voor af hakken?
En 4000 euro is voor mij wel wat meer dan 2 maanden werken.. en echt een hoog bedrag als je bedenkt wat de nieuwwaarde van een ford ka is. Ik hoop voor jou dat jouw schade minder hoog is to, maar ik ben er bang voor..
impala schreef:
Inderdaad, als mijn man zo zal reageren zou ik ook woest zijn. Maar ik zie mijn auto dan ook niet alleen als gebruiksvoorwerp. Ik ben er zuinig op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven