Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 14 oktober 2018 om 19:01
Nou het is in ieder geval geen humoristisch topic.

zondag 14 oktober 2018 om 19:07
De OP was al niet grappig, dus ik denk niet dat de titel humoristisch bedoeld was.

zondag 14 oktober 2018 om 19:19
Ik las het ook grappig bedoeld. Als dat zo is, is het wel ironisch dat het enige dat grappig bedoeld was binnen een paar posts de nek om wordt gedraaid en dat hier dan vervolgens geklaagd wordt dat TO te serieus is.
Tjezus, wat vals

zondag 14 oktober 2018 om 19:23
Precies wat ik dacht . To wil gewoon van gedachte wisselen daar is het forum voor bedoeld toch ?MevrouwJack schreef: ↑14-10-2018 19:19Ik las het ook grappig bedoeld. Als dat zo is, is het wel ironisch dat het enige dat grappig bedoeld was binnen een paar posts de nek om wordt gedraaid en dat hier dan vervolgens geklaagd wordt dat TO te serieus is.

zondag 14 oktober 2018 om 19:27
MevrouwJack schreef: ↑14-10-2018 19:19Ik las het ook grappig bedoeld. Als dat zo is, is het wel ironisch dat het enige dat grappig bedoeld was binnen een paar posts de nek om wordt gedraaid en dat hier dan vervolgens geklaagd wordt dat TO te serieus is.
Ik dacht helemaal niet dat het grappig bedoeld was toen ik daar reageerde. Ik reageerde op Nemain die iets over humor schreef. Dus je post slaat nergens op.

zondag 14 oktober 2018 om 20:14
zondag 14 oktober 2018 om 22:00
Rasheed en Sayeed maken er een potje van. Idd megatraag.AeonOfWinter schreef: ↑14-10-2018 21:57Sodeknetters wat is het forum traag. Hebben ze Rasheed en Deeprak eindelijk weer eens los gelaten bij de TD?
Geen bijzonderheden

zondag 14 oktober 2018 om 22:07
Ik quote verkeerd.
Geen bijzonderheden

zondag 14 oktober 2018 om 22:07
Ik had 'm een half uur geleden gestaft, maar het topic was natuurlijk al lang door iemand anders gestaft.
Wat een 'aparte' bedelvragen staan er op doneeractie.nl zeg.
Sponsortochten kan me nog voorstellen.
Maar als iemand in het buitenland wil studeren of zijn droomreis wil maken
moet hij dat zelf maar betalen, vind ik.

zondag 14 oktober 2018 om 22:23
Ik snap het ook niet. Ik weet wel dat ik in mijn laatste maanden mijzelf nooit in de uitverkoop zal gooien om nog een of andere megadure wens bijeen te bedelen die ik bij gezondheid en welzijn ook nooit van mijn levensdagen had kunnen betalen. Dat vind ik voor een volwassene toch echt iets wezenlijk anders dan een ernstig ziek kind dat graag zijn voetbalidool wil ontmoeten of een dag als prinses door het leven wil gaan.Caitriona* schreef: ↑14-10-2018 22:07Ik had 'm een half uur geleden gestaft, maar het topic was natuurlijk al lang door iemand anders gestaft.
Sponsortochten kan me nog voorstellen.
Maar als iemand in het buitenland wil studeren of zijn droomreis wil maken
moet hij dat zelf maar betalen, vind ik.
zondag 14 oktober 2018 om 23:52
Mijn schuld.
De humor ontging me.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 15 oktober 2018 om 14:06
Zonde zeg, dat de TO van het 'mijn zoon is homo'-topic het heeft opgegeven. En ik snap het best, na 10 pagina's discussie over het openen van zo'n topic en dat gejank om de titel. Echt, waar een groot forum klein in kan zijn. Er staan behoorlijk idiote reacties in. Zoals dat ze zelf dus vooroordelen heeft, anders zou ze zo'n topic niet openen.
Wat een zuurgraad. Bah!
Wat een zuurgraad. Bah!
Such fun!1
maandag 15 oktober 2018 om 14:11
Caitriona* schreef: ↑14-10-2018 22:07Ik had 'm een half uur geleden gestaft, maar het topic was natuurlijk al lang door iemand anders gestaft.
Al dat gebedel om geld voor kwakbehandelingen tegen "chronische lyme"