Kleding tips date

14-10-2018 08:04 52 berichten
Vanmiddag heb ik een date en je raad het al: kledingcrisis.

Wat zal ik aan doen, wat staat mooi en die eeuwige twijfel.

Oke, we gaan een boswandeling maken, daarna wat drinken. Het wordt mooi weer.

Ik hou zelf niet echt van jurken of rokken en hakken. En dat ga ik ook niet aan doen.

Maar wat wel? Een donkere of een lichte jeans? Een top met korte of lange mouwen? Een blouse? Maar als het warm is en ik doe iets aan met lange mouwen.... wil ook niet te warm krijgen... en welke kleur top/shirt? Wil niet te donker. Rood misschien? Met prints of zonder prints?

Ik kom er maar niet uit. Ik ben onlangs veel afgevallen en heb veel Kleding weg moeten doen...

Hebben jullie misschien tips?
Volgende vrijdag hebben we weer een date :) waarom ik niet zo enthousiast was, was ook meer van om niet te hard van stapel te lopen en ik wil geen verwachtingen scheppen... ik wil het rustig aan doen en niet te veel hoop houden. Daarom stel ik mij soms wat terughoudend op
Alle reacties Link kopieren
taccowoman schreef:
16-10-2018 19:38
Volgende vrijdag hebben we weer een date :) waarom ik niet zo enthousiast was, was ook meer van om niet te hard van stapel te lopen en ik wil geen verwachtingen scheppen... ik wil het rustig aan doen en niet te veel hoop houden. Daarom stel ik mij soms wat terughoudend op
Ik denk dat hij het leuker vindt als je je wel enthousiast toont. Een man is ook een mens. Straks denkt hij dat je hem niet leuk vindt. Stomme spelletjes...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven