Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:46
Ik ben het met je eens, maar ik ben wel murw gebeukt inmiddels. Vroeger zou ik bv de mods mailen dat deze ban belachelijk en onrechtvaardig is, tot de CM aan toe.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-10-2018 11:33En ik vind dus dat je daarvan iets moet blijven zeggen. Als je niets zegt veranderd er sowieso niets.
Maar daar krijg je dan zo'n volslagen nikszeggende totaal ongeïnteresseerde en ook nog eens de plank misslaande reactie op, dat je alleen maar kwader wordt. Ik begin het op te geven heb het opgegeven.
En ik ben vanaag al twee keer gestasiet in het modtopic dus daar zeg ik ook niks. Want ik sta ook niet op nul en kom daar ook nooit meer op (ook zoiets, dat staffelen en nooit meer kwijtschelden.. Is fv nu ook mooi klaar mee met haar maandban)
impala wijzigde dit bericht op 17-10-2018 11:56
24.75% gewijzigd
.

woensdag 17 oktober 2018 om 11:54
impala schreef: ↑17-10-2018 11:46Ik ben het met je eens, maar ik ben wel een beetje murw gebeukt inmiddels. Vroeger zou ik bv de mods mailen dat deze ban belachelijk en onrechtvaardig is, tot de CM aan toe.
Maar daar krijg je dan zo'n volslagen nikszeggende totaal ongeïnteresseerde en ook nog eens de plank misslaande reactie op, dat je alleen maar kwader wordt. Ik begin het op te geven.
Exact. Mailen heeft geen zin. Mailen is ook tegengesteld aan het de essentie van een forum. Er hoort gewoon een 'gezeik over het beleid' topic te zijn.
Hoeveel bedrijven zouden niet een moord doen voor zo'n directe feedback. Hoeveel bedrijven steken niet onvoorstelbaar veel moeite in het krijgen van terugkoppeling over de manier waarop ze hun diensten verlenen. Hier wordt het gratis en betrokken gegeven maar wordt het niet op prijs gesteld.

woensdag 17 oktober 2018 om 12:12
Ik ben ook meningloos. Heeft toch geen zin, een mening hebben. Of eigenlijk heb ik die wel, de mods leveren weer eens prutswerk, zoals zo vaak. Maar daarover praten voelt zo nutteloos.
Wat ik vanavond ga eten weet ik wel, hartige taart met bietjes. En man gaat zo voor de lunch frikandellenbroodjes zonder curry maken.

woensdag 17 oktober 2018 om 12:22
Moeten we stasi trouwens niet eens vervangen door Chinese praktijken? Dat staat nog niet op de zwarte lijst en de mods hebben daar ook vast geen benul van, wat dat inhoudt en hoeveel dit forum daarop begint te lijken. Nog ff en je moet een foto en id meesturen als je je aanmeldt. Want dat is zo'n goeie manier om dubbelnickers en permagebanden te weren.
impala wijzigde dit bericht op 17-10-2018 12:24
3.61% gewijzigd
.

woensdag 17 oktober 2018 om 12:28
Gelukkig.
Er is een grens aan wat je nog kunt verkopen, zelfs als het gratis is.
woensdag 17 oktober 2018 om 12:28
Fijn voor haar. En terecht. Wel jammer dat het terugdraaibeleid ook totale willekeur is.
.

woensdag 17 oktober 2018 om 12:29
Ah, mooi.
woensdag 17 oktober 2018 om 12:34
Hallooootjes!
Wat een toestand, weer. De timing was wel ironisch, en bewees precies mijn punt.
Ach ja, jongens. Fijn om te zien dat er genoeg mensen zijn die wél zien wat er gebeurt. Ik was overigens niet boos hoor, het past volledig in mijn verwachtingspatroon.
Maar blij dat ik weer gewoon over Meghan en sneakers kan kletsen. Het zal mijn tijd wel duren allemaal.

Wat een toestand, weer. De timing was wel ironisch, en bewees precies mijn punt.
Ach ja, jongens. Fijn om te zien dat er genoeg mensen zijn die wél zien wat er gebeurt. Ik was overigens niet boos hoor, het past volledig in mijn verwachtingspatroon.
Maar blij dat ik weer gewoon over Meghan en sneakers kan kletsen. Het zal mijn tijd wel duren allemaal.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 oktober 2018 om 12:36
Kan wel hoor Feow, een maandban.
"Ontvangt een forummer binnen een half jaar 3 weekbannen, dan wordt de forummer ter beoordeling bij de Community Manager gemeld en kan er een ban voor nog een week, een maand, een permaban of een pijlerban worden gegeven".
"Ontvangt een forummer binnen een half jaar 3 weekbannen, dan wordt de forummer ter beoordeling bij de Community Manager gemeld en kan er een ban voor nog een week, een maand, een permaban of een pijlerban worden gegeven".
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 oktober 2018 om 12:37
Dit ging zo snel, daar kan nooit een CM tussen hebben gezeten.
.

woensdag 17 oktober 2018 om 12:41
impala schreef: ↑17-10-2018 12:22Moeten we stasi trouwens niet eens vervangen door Chinese praktijken? Dat staat nog niet op de zwarte lijst en de mods hebben daar ook vast geen benul van, wat dat inhoudt en hoeveel dit forum daarop begint te lijken. Nog ff en je moet een foto en id meesturen als je je aanmeldt. Want dat is zo'n goeie manier om dubbelnickers en permagebanden te weren.
Je vergeet even dat er een mod aan het meelezen is. Kan niet anders.

woensdag 17 oktober 2018 om 12:42
Ah er is iemand wakker die wel meer dan 1 hersencel heeft. Top!
woensdag 17 oktober 2018 om 12:42
Het grappige is dat ik geband werd terwijl ik dit probeerde te posten:
Gezien het feit dat Fleurtje5 na wat heen en weer mailen met de mods kennelijk in de veronderstelling is dat niet zij, maar anderen het bewuste topic hebben laten ontsporen, is bovendien niet eens gezegd dat wie Viva als relschoppers ziet en wie de criticasters als relschoppers zien overeenkomt. Het zou mij niet verbazen dat Viva van mening is dat mensen als ik, Positivevibes of Meds juist degenen zijn die ervoor zorgen dat dergelijke topics uit de hand lopen.
En terwijl ik op "plaatsen" drukte was ik geband.
Nou, wat zeggen jullie daarvan. Zo verkeerd zie ik het allemaal niet. Actions speak louder than words.
Gezien het feit dat Fleurtje5 na wat heen en weer mailen met de mods kennelijk in de veronderstelling is dat niet zij, maar anderen het bewuste topic hebben laten ontsporen, is bovendien niet eens gezegd dat wie Viva als relschoppers ziet en wie de criticasters als relschoppers zien overeenkomt. Het zou mij niet verbazen dat Viva van mening is dat mensen als ik, Positivevibes of Meds juist degenen zijn die ervoor zorgen dat dergelijke topics uit de hand lopen.
Nou, wat zeggen jullie daarvan. Zo verkeerd zie ik het allemaal niet. Actions speak louder than words.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 oktober 2018 om 12:46
Welnee, dat is helemaal niet eerst door de CM beoordeeld, dat kan nooit. Bovendien heb ik ook helemaal niet 3 weekbannen gehad. Ik heb een teruggedraaide 24-uurs ban gehad, toen een 48 uurs ban (wat dus 24 uur had moeten zijn, want die 24 uur was teruggedraaid, heb niet eens de moeite genomen daarop te reageren verder), en laatst voor het eerst een week (wat dus 48 uur had moeten zijn).
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 oktober 2018 om 12:46
Ik denk dat jullie er allemaal° debet aan zijn. Maar van mij mag iedereen zeggen wat hij wil. En iedereen mag daar ook weer het zijne van denken. En een partij naar keuze steunen of aanvallen. Of zeggen dat ie geen mening heeftfashionvictim schreef: ↑17-10-2018 12:42Het grappige is dat ik geband werd terwijl ik dit probeerde te posten:

°Edit: positivevibes weet ik niet, haar of zijn postgedrag ken ik niet goed.
Btw ik vind het zelf ook ontrecht en behoorlijk irritant worden dat jan en alleman van racisme wordt beschuldigd en dat dat allemaal wél mag en kan. Als er dan toch inhoudelijk wordt gemodereerd.
impala wijzigde dit bericht op 17-10-2018 12:54
12.28% gewijzigd
.
woensdag 17 oktober 2018 om 12:53
Het is toch opvallend dat ik het advies heb gekregen om vooral te staffen op ongewenst gedrag - ik denk echter dat die CM al lang niet meer voor Viva werkt - maar dat er met mijn stafjes nooit wat gedaan wordt. En dat er maar iemand mij hoeft te staffen of ik lig er weer uit. Het gedrag dat Fleurtje5 liet zien in dat topic was gewoon bizar stalk- en pestgedrag en zij is niet de enige. Ik heb er net via mail weer melding van gemaakt maar krijg er niet eens een serieuze reactie op. Die bingo die nu weer loopt te zuigen krijgt ook niet eens een waarschuwing.
Am Yisrael Chai!