Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 19:55
Ik nu ook. Ik doe altijd alle lichten aan én ik plas met de deur open.
Zeggen obers daar dan nooit iets van?
vrouwjagersma schreef:
17-10-2018 19:50
Heel slechte gehaktballen at ik. Ze zaten nog in de vriezer en kwamen uit een pakket van Aldi. Gelukkig waren er gebakken uien bij.

Ik las de lees ook over de vrouw die overleed in een inloopkast. Ze dacht dat het de wc was. Dit is de reden waarom ik altijd met de deur open plas, beste mensen.
Wat was er slecht aan?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
*Labalade* schreef:
17-10-2018 20:19
Zeggen obers daar dan nooit iets van?
Mijn vent is skeer.
Toch handig, een kind dat je als drugshondl kan gebruiken.
En een ex die gewoon in jouw wasmand rondsnuffelt (familietrekje)
En dan ook nog zeggen dat de mensen die daarover vallen fout zijn. Alsof het verantwoord ouderschap is je kind van negen te confronteren met het drugsgebruik van de andere ouder.
Even afgezien van de immense verhoging van de alimentatie die TO zou kunnen aanvragen, aangezien de wasmand vol zit met coke.
vrouwjagersma schreef:
17-10-2018 20:41
En dan ook nog zeggen dat de mensen die daarover vallen fout zijn. Alsof het verantwoord ouderschap is je kind van negen te confronteren met het drugsgebruik van de andere ouder.
Even afgezien van de immense verhoging van de alimentatie die TO zou kunnen aanvragen, aangezien de wasmand vol zit met coke.
Daar had ik nog niet over nagedacht. Ik moet echt wat gehaaider worden.
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 20:42
Daar had ik nog niet over nagedacht. Ik moet echt wat gehaaider worden.
Ha! Dat ik dan toch nog eens een keer de haaibaai van het forum mag worden.
Ze kan wel steenrijk worden aan dat kind. De marechaussee zal grof geld voor haar betalen.
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 20:47
Ze kan wel steenrijk worden aan dat kind. De marechaussee zal grof geld voor haar betalen.
:proud:
vrouwjagersma schreef:
17-10-2018 19:50
Heel slechte gehaktballen at ik. Ze zaten nog in de vriezer en kwamen uit een pakket van Aldi. Gelukkig waren er gebakken uien bij.

Ik las de lees ook over de vrouw die overleed in een inloopkast. Ze dacht dat het de wc was. Dit is de reden waarom ik altijd met de deur open plas, beste mensen.

Het is dan ook een inloopkast, geen uitloopkast.
shifty schreef:
17-10-2018 20:49
Dat is echt een heel slechte grap. Daar hou ik van.
shifty schreef:
17-10-2018 20:49
:rofl:
Stelletje gekken hier op dat forum.

Lees ik dan zojuist in dat drugstopic.
lemoos2 schreef:
17-10-2018 20:59
Stelletje gekken hier op dat forum.

Lees ik dan zojuist in dat drugstopic.
Compleet koekwaus ben ik.
Dat drugsverhaal rammelt echt aan alle kanten.

@VrouwJagersma: bedankt voor de samenvatting van de inloopkast :)
Nu nog de verleiding weerstaan om het topic over de fantastische ouders Meghan en Harry te openen. Ik heb al zo'n vermoeden wat mijn reactie zou zijn, en ik twijfel nog of ik toe moet geven aan dit soort sado-masochistische neigingen.
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 20:47
:rofl:
Ik zou me trouwens niet eens zoveel zorgen maken over het drugsgebruik van deze ex als ik haar was. Enveloppen vol coke in een blik in de wasmand.. groen als gras, als je het mij vraagt.
Coke topic is nep topic. Klopt totaal niks van.
strikjemetstippels schreef:
17-10-2018 21:22
Coke topic is nep topic. Klopt totaal niks van.
Dat zou ik wel fijn vinden, als het niet echt zou zijn.
*Labalade* schreef:
17-10-2018 21:20
Ik zou me trouwens niet eens zoveel zorgen maken over het drugsgebruik van deze ex als ik haar was. Enveloppen vol coke in een blik in de wasmand.. groen als gras, als je het mij vraagt.
Vroeger noemden ze dat gewoon waspoeder, tegenwoordig gebruiken ze pods of vloeibaar wasmiddel...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
eckano schreef:
17-10-2018 21:38
Vroeger noemden ze dat gewoon waspoeder, tegenwoordig gebruiken ze pods of vloeibaar wasmiddel...
Maar dat snuift echt veel minder fijn, die pods. En de kinderen weten blijkbaar meer dan wij, dus die kan je met goed fatsoen tegenwoordig ook al de was niet meer laten doen
vrouwjagersma schreef:
17-10-2018 21:26
Dat zou ik wel fijn vinden, als het niet echt zou zijn.
Ik ook... wel naar om te zien dat dit topic bij sommigen echt een hele gevoelige snaar raakt. Ik snap de lol van zulke topics niet
*Labalade* schreef:
17-10-2018 21:20
En dan moet je ook echt een kind hebben dat dit soort gebruik al vele malen heeft gezien inclusief effecten. Ik denk dat als mijn man op een BBQ wat biertjes drinkt, vervolgens rommelt op de badkamer in de wasmand met wit poeder, zoon alles wat volgt aan afwijkend gedrag op de biertjes zou gooien. Dat is het enige wat hij wel eens irl heeft gezien met carnaval, grote mensen die gek doen en waarvan ik heb gezegd dat ze dronken zijn. Die zou echt niet uit zichzelf vermoedens gaan koesteren, al zou hij stiekem alle filmpjes van Pablo Escobar op YouTube hebben gekeken (als hij zou weten wie dat was).
Ik deed een vlugge bijleesscan van de laatste berichten hier op napraat en vroeg me verschrikt af of er iets in mijn kopje kalmerende thee gedaan was.

Een bloemlezing uit mijn gedachten:
.. goh, zou je daarom bij wasmiddelreclame zien dat je het buiten bereik van kinderen moet houden?
... Pads, dat zijn toch die dodelijke dingen in de hungergames?
... Ja, drugs en witwassen is wel logisch
...kind kan de was doen
... schoenen kun je ook in de wasmachine stoppen
...ik lijk nu op schoenen met mijn hallucinerende gedachten
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven