Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 oktober 2018 om 14:48
Nee hoor, volgens mij spijker op de kop.yette schreef: ↑18-10-2018 14:43Ik geloof niet dat er iemand van de pestkliek in het team zit. Ik geloof eerder dat het team gemakzuchtig is (of tijd te kort komt?) en daarom blind vaart op 'hulp' die ze van frequente en dus vertrouwde staffers en mailers krijgt. Als hun berichten aan mods net zo manipulatief zijn als de berichten die ze op het forum posten, krijg je dus dat er onterechte klappen worden uitgedeeld. En dat terechte klappen aan die vertrouwde staffers en mailers juist niet worden uitgedeeld.
Complottheorie of niet?
donderdag 18 oktober 2018 om 14:50
Nou, precies.
Vroeger zaten bv FV en ik elkaar flink in de haren op maatschappij en op overig in een ander topic zaten we te geinen.
Is nu onmogelijk geworden omdat dan zo'n enge staffert voor ons bepaalt dat het 'op de man' is.
Ridicuul.
Geen bijzonderheden
donderdag 18 oktober 2018 om 14:53
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Op het bewuste pietentopic waren er genoeg mensen die allebei de extremen afwezen en zeiden "Joh, een grote meerderheid maakt het allemaal niet zoveel uit".
En dat waren zowel mensen die zelf tegen zijn (zoals ik) als mensen die pro zijn (Ik noem maar even geen namen want zul je net zien dat ik me vergis maar die waren er zeker).
Het ligt dus niet aan je eigen standpunt en ook niet "aan beide partijen" in het algemeen. Het ligt aan een paar mensen die heel extreem op álles reageren en de discussie totaal onmogelijk maken.
donderdag 18 oktober 2018 om 14:56
Uiteindelijk ja. De hele discussie (niet alleen hier) kwam veel mensen uiteindelijk de strot uit. Mij ook.Positivevibes schreef: ↑18-10-2018 14:53Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Op het bewuste pietentopic waren er genoeg mensen die allebei de extremen afwezen en zeiden "Joh, een grote meerderheid maakt het allemaal niet zoveel uit".
En dat waren zowel mensen die zelf tegen zijn (zoals ik) als mensen die pro zijn (Ik noem maar even geen namen want zul je net zien dat ik me vergis maar die waren er zeker).
Het ligt dus niet aan je eigen standpunt en ook niet "aan beide partijen" in het algemeen. Het ligt aan een paar mensen die heel extreem op álles reageren en de discussie totaal onmogelijk maken.
.
donderdag 18 oktober 2018 om 14:58
Bullshit. Er is een groep mensen hier die helemaal geen discussie wil maar gewoon aan het trollen is, maar wel elke mogelijke discussie om zeep helpt.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 oktober 2018 om 15:00
Dit dus.Positivevibes schreef: ↑18-10-2018 14:53Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Op het bewuste pietentopic waren er genoeg mensen die allebei de extremen afwezen en zeiden "Joh, een grote meerderheid maakt het allemaal niet zoveel uit".
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 oktober 2018 om 15:01
En sommigen blijven happen òf vinden het gewoon lekker om af en toe tegen dat getrol in te gaan.fashionvictim schreef: ↑18-10-2018 14:58Bullshit. Er is een groep mensen hier die helemaal geen discussie wil maar gewoon aan het trollen is, maar wel elke mogelijke discussie om zeep helpt.
donderdag 18 oktober 2018 om 15:01
Op het Willie Dille topic is het patroon te herkennen.
Fleur5 probeert nog steeds af en toe de "discussie" aan te zwengelen, maar niemand reageert nog.
Misschien is dat een idee: op bepaalde personen niet meer reageren?
Gewoon niet, ook al zeggen ze nog zulke rare dingen.
Fleur5 probeert nog steeds af en toe de "discussie" aan te zwengelen, maar niemand reageert nog.
Misschien is dat een idee: op bepaalde personen niet meer reageren?
anoniem_373911 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 15:03
0.37% gewijzigd
donderdag 18 oktober 2018 om 15:03
En dan is er ook nog een groep die kennelijk beef van way back when aan het uitvechten is en die de onrust die die trollen veroorzaken daarvoor aangrijpen. Die groep zit -ik denk onder verschillende nicks - jacht te maken op oudgedienden zoals ik. En die groep is echt smerig bezig, die gaan zelfs zo ver om je buiten dit forum te stalken of in achterkamertjes je NAW gegevens rond te mailen - hoe ze eraan komen, geen idee - en dan hier de vermoorde onschuld uithangen met hun matties.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 oktober 2018 om 15:04
Dat is inderdaad de oplossing. Als je de zuigers negeert, kan je best nog discussiëren zoals vroeger.karin6789 schreef: ↑18-10-2018 15:01Op het Willie Dille topic is het patroon te herkennen.
Misschien is dat een idee: op bepaalde personen niet meer reageren.

donderdag 18 oktober 2018 om 15:05
fashionvictim schreef: ↑18-10-2018 15:03En dan is er ook nog een groep die kennelijk beef van way back when aan het uitvechten is en die de onrust die die trollen veroorzaken daarvoor aangrijpen. Die groep zit -ik denk onder verschillende nicks - jacht te maken op oudgedienden zoals ik. En die groep is echt smerig bezig, die gaan zelfs zo ver om je buiten dit forum te stalken of in achterkamertjes je NAW gegevens rond te mailen - hoe ze eraan komen, geen idee - en dan hier de vermoorde onschuld uithangen met hun matties.

Is dit echt gebeurd??
donderdag 18 oktober 2018 om 15:08

donderdag 18 oktober 2018 om 15:11
Niet ! Jezus dat is echt niet acceptabel die moeten meteen gepermaband en aangegeven worden.fashionvictim schreef: ↑18-10-2018 15:03En dan is er ook nog een groep die kennelijk beef van way back when aan het uitvechten is en die de onrust die die trollen veroorzaken daarvoor aangrijpen. Die groep zit -ik denk onder verschillende nicks - jacht te maken op oudgedienden zoals ik. En die groep is echt smerig bezig, die gaan zelfs zo ver om je buiten dit forum te stalken of in achterkamertjes je NAW gegevens rond te mailen - hoe ze eraan komen, geen idee - en dan hier de vermoorde onschuld uithangen met hun matties.
donderdag 18 oktober 2018 om 15:13
Oh, net zoals wanneer mijn brugpieper twee blokken van school wordt opgewacht door een paar derde klassers. Gebeurt niks mee, behalve 'we hebben ze erop aangesproken en gezegd dat er sancties volgen als ze het op school doen'. Toen keer raden wie er de volgende middag op diezelfde plek stonden te wachten

donderdag 18 oktober 2018 om 15:19
yette schreef: ↑18-10-2018 15:13Oh, net zoals wanneer mijn brugpieper twee blokken van school wordt opgewacht door een paar derde klassers. Gebeurt niks mee, behalve 'we hebben ze erop aangesproken en gezegd dat er sancties volgen als ze het op school doen'. Toen keer raden wie er de volgende middag op diezelfde plek stonden te wachten![]()

donderdag 18 oktober 2018 om 15:22
En ik vond het gedeelte óp het forum al knettergestoordfashionvictim schreef: ↑18-10-2018 15:03En dan is er ook nog een groep die kennelijk beef van way back when aan het uitvechten is en die de onrust die die trollen veroorzaken daarvoor aangrijpen. Die groep zit -ik denk onder verschillende nicks - jacht te maken op oudgedienden zoals ik. En die groep is echt smerig bezig, die gaan zelfs zo ver om je buiten dit forum te stalken of in achterkamertjes je NAW gegevens rond te mailen - hoe ze eraan komen, geen idee - en dan hier de vermoorde onschuld uithangen met hun matties.

donderdag 18 oktober 2018 om 15:26
Als er ook maar een beetje gemodereerd zou worden op Actueel ben je al tien stappen verder. Nu wordt er helemaal niets in de gaten gehouden door moderators.
De Zwarte Piet-discussie ging vrij lang goed maar toen er op een bepaald moment een draai in kwam, hadden de mods moeten ingrijpen. Dan had het topic nog open geweest
De Zwarte Piet-discussie ging vrij lang goed maar toen er op een bepaald moment een draai in kwam, hadden de mods moeten ingrijpen. Dan had het topic nog open geweest
donderdag 18 oktober 2018 om 15:32
Dat werkt helaas ook niet, hoor. Ik heb een hele groep mensen al heel lang op negeer en ik reageer nooit op hen, maar desondanks blijven zij me achtervolgen en proberen uit te lokken. Ik heb wel eens aan de mods gevraagd om naar het postgedrag van bepaalde forummers te kijken en eens te bekijken hoe vaak ik op die forummers reageer en omgekeerd wat zij naar mij toe doen - zij staffen mij ook heel erg veel - maar dat weigerden de mods.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 oktober 2018 om 15:33
O ja hoor, ikzelf en nog een drietal forummers zijn bedreigd door een forummer via facebook en niet te zuinig ook. Dit hebben wij gemeld bij de CM en screeshots gestuurd. Maar je voelt hem al: ze kunnen er niks mee want het gebeurde buiten dit forum om.
Terwijl het een forummer was die andere forummers bedreigde.
Geen bijzonderheden
donderdag 18 oktober 2018 om 15:34
fashionvictim schreef: ↑18-10-2018 15:32Dat werkt helaas ook niet, hoor. Ik heb een hele groep mensen al heel lang op negeer en ik reageer nooit op hen, maar desondanks blijven zij me achtervolgen en proberen uit te lokken. Ik heb wel eens aan de mods gevraagd om naar het postgedrag van bepaalde forummers te kijken en eens te bekijken hoe vaak ik op die forummers reageer en omgekeerd wat zij naar mij toe doen - zij staffen mij ook heel erg veel - maar dat weigerden de mods.
Stug vol blijven houden en niet reageren.
Nooit.
Dan gaat de "lol" er wel een keer van af.
donderdag 18 oktober 2018 om 15:35
Yep. Niet alleen bij mij, overigens.
Ik heb naar aanleiding van mijn bannen daar ook weer over gemaild met de mods, gisteren zelfs nog met de CM en expliciet namen genoemd, maar kreeg en krijg dan alleen "vervelend dat je je zo voelt" terug en de mededeling dat ze "geen uitspraken doen over forummers".
Am Yisrael Chai!