Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
18-10-2018 20:51
Echt héél dom!

En naïef.
the_Wicked_Witch schreef:
18-10-2018 20:50
Ze heeft zelf alles wat diegene noemde al een keer gepost. Dus in die zin kan het best iemand zijn die dat onthouden heeft.
En laten we wel wezen, het is gewoon niet bijzonder slim om alle ins en outs van je leven op een forum te slingeren.
Is dat zo? Niet alleen haar voornaam maar ook naam hotel?
.
Of het nu wel of niet 15 jaar geleden ook al gebeurde, feit is dat er NU diverse mensen aan de leiding van dit forum laten weten dat zij op dit forum gecyberbullied, gestalkt, bedreigd, geprovoceerd etcetera worden en dat iedereen die hier gewoon een tijdje meeleest kan zien dat dat gebeurt.
Daar zou dus ook gewoon iets aan gedaan kunnen en moeten worden maar op de een of andere manier is dat een soort onbegrijpelijk concept voor Sanoma.
Am Yisrael Chai!
Oh als ik iemand waarschuw bij zo'n bedeltopic als ze adressen gaan uitwisselen en zo, ben ik de zure zeikerd/graftak hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
18-10-2018 20:54
Is dat zo? Niet alleen haar voornaam maar ook ..?

Gezien haar postgeschiedenis? Vast wel.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 20:57
3.61% gewijzigd
the_Wicked_Witch schreef:
18-10-2018 20:45
Maar dat kwam ook doordat het internet nog kleiner was.
RiRi begon nav een post van FV over een stalker over haar eigen stalker en voila, twee minuten later dook ie op.
.
De volgorde en snelheid van het gebeuren was inderdaad opvallend.
Heb net zowel het modtopic als hier achter elkaar bijgelezen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Nouschi schreef:
18-10-2018 20:55
Oh als ik iemand waarschuw bij zo'n bedeltopic als ze adressen gaan uitwisselen en zo, ben ik de zure zeikerd/graftak hoor.
Dat is mijn ervaring ook. En dan letterlijk zeggen: wat kan er nou gebeuren?
impala schreef:
Is dat zo? Niet alleen haar voornaam maar ook .....?
Waarom nou weer herhalen in wat voor soort setting ze werkt?
Haai Streepjesdekbed! :)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Nouschi schreef:
18-10-2018 20:55
Dat zijn meestal geen vaste forummers.
Life is short. Eat dessert first.
fashionvictim schreef:
Of het nu wel of niet 15 jaar geleden ook al gebeurde, feit is dat er NU diverse mensen aan de leiding van dit forum laten weten dat zij op dit forum gecyberbullied, gestalkt, bedreigd, geprovoceerd etcetera worden en dat iedereen die hier gewoon een tijdje meeleest kan zien dat dat gebeurt.
Daar zou dus ook gewoon iets aan gedaan kunnen en moeten worden maar op de een of andere manier is dat een soort onbegrijpelijk concept voor Sanoma.
Maar wat kan sanoma er dan feitelijk ook aan doen? Hoogstens een ip vrijgeven. Maar een slimme stalker laat zich daar niet op pakken.

Als jij een dreigbrief thuis krijgt, is post.nl toch ook niet (mede) verantwoordelijk.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 21:03
13.02% gewijzigd
.
En sorry, ik vind dat een aantal sensatiezoekers die hier nu op dit topic het hoogste woord hebben zelf ook wel even hand in eigen boezem mogen steken. Wat is het nut om even op een rijtje te gaan zetten wat iemand ooit zelf heeft gepost of DAT diegene het zelf ooit heeft gepost. Daarmee nodig je de gekkies ook wel uit om te gaan loepen en nog een stapje verder te gaan.

Een groot verschil tussen nu en 15 jaar geleden is dat er destijds nog zoiets als forumetiquette was en daar heeft een aantal van jullie ook nooit van gehoord.
Am Yisrael Chai!
|Courage| schreef:
18-10-2018 20:56
.
De volgorde en snelheid van het gebeuren was inderdaad opvallend.
Daarom denk Ik inmiddels eigenlijk: slechte 'grap'.
Maar we zullen het nooit weten.
.
fashionvictim schreef:
18-10-2018 20:57
En sorry, ik vind dat een aantal sensatiezoekers die hier nu op dit topic het hoogste woord hebben zelf ook wel even hand in eigen boezem mogen steken. Wat is het nut om even op een rijtje te gaan zetten wat iemand ooit zelf heeft gepost of DAT diegene het zelf ooit heeft gepost. Daarmee nodig je de gekkies ook wel uit om te gaan loepen en nog een stapje verder te gaan.

Een groot verschil tussen nu en 15 jaar geleden is dat er destijds nog zoiets als forumetiquette was en daar heeft een aantal van jullie ook nooit van gehoord.
O god zo eens!!!!
Geen bijzonderheden
|Courage| schreef:
18-10-2018 20:56
Haai Streepjesdekbed! :)
Haai! :hello:
Dat in vroeger was alles beter blijven hangen en dat er 2 fossielen dat hele forum bestierden wordt ook oud hoor..
yasmijn schreef:
18-10-2018 21:01
O god zo eens!!!!
Ja?
Opvallend dan dat je alleen nog zichtbaar bent met rellen en andere smaakmakers.
Pipistrello schreef:
18-10-2018 21:03
Dat in vroeger was alles beter blijven hangen en dat er 2 fossielen dat hele forum bestierden wordt ook oud hoor..
Duh, toen waren er 2 forummers en 3 berichten per week.
Nemaìn’ schreef:
Ja?
Opvallend dan dat je alleen nog zichtbaar bent met rellen en andere smaakmakers.
Zij gaat met haar tijd mee :P
.
fashionvictim schreef:
18-10-2018 20:57

Het nut is dat het weliswaar niet ok was wat er gebeurde, maar dat het een stuk minder hysterisch was als het nu lijkt.
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 21:04

Nou dat idd. Dat boek mag wel een keer dicht.
Ik denk trouwens dat facebook met alles wat mensen daar op zetten, veel 'gevaarlijker' is dan forummen.
.
Nemaìn’ schreef:
Ja?
Oh? Maak ik niet zelf uit waar hoe en wanneer ik post? Denk het wel he?

Jouw opmerking is in deze lager dan laag. Je bekijkt dus mijn postgeschiedenis. Heb je ook gelezen dat ik mijn tuin winterklaar heb gemaakt? Of over kerstpakketten of vakanties of weet ik veel wat?

Jakkes zeg.
Geen bijzonderheden
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 21:04
Klets toch niet zo verschrikkelijk dom.
Geen bijzonderheden
impala schreef:
18-10-2018 21:07
Ik denk trouwens dat facebook met alles wat mensen daar op zetten, veel 'gevaarlijker' is dan forummen.
Dat denk ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven