Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:34
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:34
vrijdag 19 oktober 2018 om 15:36
Dat klopt! Dan zijn ze weer abuis.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:38
Wat is dit nou weer voor bijzondere actie?
Ik dacht dat er geen uitspraken over andere forummers werden gedaan... Maar mailen blijkbaar wel?
Heel apart. Denk dat we allemaal erg benieuwd zijn wat voor fantastische uitleg hierachter zit.

vrijdag 19 oktober 2018 om 16:52
Ja, jij houdt dat allemaal bij he. Door jou was eens een ban van mij van 24 uur veranderd in een ban van 48 uur omdat jij daar de Mods op wees. Vind je dat zelf niet erg kinderachtig en gemeen? Niks beters te doen?
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:58
Nee hoor, dat staat gewoon in het bantopic.

vrijdag 19 oktober 2018 om 16:59
Oh, ik heb het ook wel eens doorgegeven aan de mods. Wat leuk dat mij dat kinderachtig maakt.Blondie456 schreef: ↑19-10-2018 16:52Ja, jij houdt dat allemaal bij he. Door jou was eens een ban van mij van 24 uur veranderd in een ban van 48 uur omdat jij daar de Mods op wees. Vind je dat zelf niet erg kinderachtig en gemeen? Niks beters te doen?

¡Apagando las luces!

vrijdag 19 oktober 2018 om 17:04
Beetje volwassen mensen die zich gedragen als kleuters. Lekker klikken tegen de jufSombraOnline schreef: ↑19-10-2018 16:59Oh, ik heb het ook wel eens doorgegeven aan de mods. Wat leuk dat mij dat kinderachtig maakt.![]()

vrijdag 19 oktober 2018 om 17:04
Maart-april-mei-juni: terug naar 24
Juni-juli-augustus-september: nieuwe laatste ban, 24 uur dus, vervalt.
Zo lees ik het en dat vind ik heel erg kloppen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 19 oktober 2018 om 17:07
Of ben je gewoon boos dat je alsnog de ''verdiende'' ban kreeg?Blondie456 schreef: ↑19-10-2018 17:04Beetje volwassen mensen die zich gedragen als kleuters. Lekker klikken tegen de jufZo'n zielig gedrag net zoals iemand staffen.
¡Apagando las luces!

vrijdag 19 oktober 2018 om 17:07
Blondie456 schreef: ↑19-10-2018 16:52Ja, jij houdt dat allemaal bij he. Door jou was eens een ban van mij van 24 uur veranderd in een ban van 48 uur omdat jij daar de Mods op wees. Vind je dat zelf niet erg kinderachtig en gemeen? Niks beters te doen?
Oh god

vrijdag 19 oktober 2018 om 17:14
Nee, de laatste ban vervalt maar één keer. Het is dus niet zo dat je weer helemaal banvrij bent als je je een jaar lang gedraagt.
vrijdag 19 oktober 2018 om 17:15
Dan is het wel extra vreemd dat bij andere forummers die "nieuwe laatste ban" wél tot in de eeuwigheid blijft staan en zelfs teruggedraaide bannen toch worden meegerekend in het rijtje.
Hoe dan ook mag er wmb best op gewezen worden dat het bansysteem alles behalve consequent wordt toegepast.