Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
19-10-2018 14:54
Misschien 3 maanden lief geweest? :mrgreen:

Dan vervalt toch alleen de laatste ban, niet alles? Hij zat in maart nog 48 uur op het strafbankje, dus dat zou volgens mij betekenen dat het nu weer 48 uur zou moeten zijn. Minstens.
Star² schreef:
19-10-2018 15:22
Je trollradar is stuk Yas.
Heb het wel gezien, hoor. Details details details.

Ik zit nog op mijn werk maar voer niets meer uit het laatste uur. Ga over een kwartier naar huis en ondertussen internet ik wat.
Alles hier zowat uitgestorven.
Geen bijzonderheden
Trotter schreef:
19-10-2018 15:34
Dan vervalt toch alleen de laatste ban, niet alles? Hij zat in maart nog 48 uur op het strafbankje, dus dat zou volgens mij betekenen dat het nu weer 48 uur zou moeten zijn. Minstens.
Dat klopt! Dan zijn ze weer abuis.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-10-2018 15:36
Dat klopt! Dan zijn ze weer abuis.
:sherlock:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
19-10-2018 15:37
:sherlock:
Er zijn meerdere blijkbaar. Ik was er te lui voor :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou gaat lekker Trotter, mail van de CM! Toe maar! Doe mij maar even een pb'tje :mrgreen:
Yette wil ook :biggrin:
Nouschi schreef:
19-10-2018 16:35
Nou gaat lekker Trotter, mail van de CM! Toe maar! Doe mij maar even een pb'tje :mrgreen:
Wat is dit nou weer voor bijzondere actie?

Ik dacht dat er geen uitspraken over andere forummers werden gedaan... Maar mailen blijkbaar wel?

Heel apart. Denk dat we allemaal erg benieuwd zijn wat voor fantastische uitleg hierachter zit.
Nouschi schreef:
19-10-2018 16:35

Die gaat Trotter vast een functie als moderator aanbieden. ;)
RikM schreef:
19-10-2018 16:39
:lol:
Hele rare gang van zaken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
19-10-2018 16:39

Keep on dreaming, ze vinden mij veel te lastig. :P
Trotter schreef:
19-10-2018 16:44
Nee, "opmerkzaam" ;-)
Trotter schreef:
Ja, jij houdt dat allemaal bij he. Door jou was eens een ban van mij van 24 uur veranderd in een ban van 48 uur omdat jij daar de Mods op wees. Vind je dat zelf niet erg kinderachtig en gemeen? Niks beters te doen?
Blondie456 schreef:
19-10-2018 16:52
Ja, jij houdt dat allemaal bij he.

Nee hoor, dat staat gewoon in het bantopic.
Trotter schreef:
19-10-2018 16:44

Kijk het glimmen van trots!

:rofl:
Blondie456 schreef:
Ja, jij houdt dat allemaal bij he. Door jou was eens een ban van mij van 24 uur veranderd in een ban van 48 uur omdat jij daar de Mods op wees. Vind je dat zelf niet erg kinderachtig en gemeen? Niks beters te doen?
Oh, ik heb het ook wel eens doorgegeven aan de mods. Wat leuk dat mij dat kinderachtig maakt. :cheer2:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
19-10-2018 16:59
Oh, ik heb het ook wel eens doorgegeven aan de mods. Wat leuk dat mij dat kinderachtig maakt. :cheer2:
Beetje volwassen mensen die zich gedragen als kleuters. Lekker klikken tegen de juf :facepalm: Zo'n zielig gedrag net zoals iemand staffen.
Trotter schreef:
Maart-april-mei-juni: terug naar 24
Juni-juli-augustus-september: nieuwe laatste ban, 24 uur dus, vervalt.

Zo lees ik het en dat vind ik heel erg kloppen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Blondie456 schreef:
19-10-2018 17:04
Beetje volwassen mensen die zich gedragen als kleuters. Lekker klikken tegen de juf :facepalm: Zo'n zielig gedrag net zoals iemand staffen.
Of ben je gewoon boos dat je alsnog de ''verdiende'' ban kreeg?
¡Apagando las luces!
Blondie456 schreef:

Oh god :rofl:
Wat heerlijk verhelderend dit.
Toch lollig dat al die mensen die zich te goed voor kliekjes voelen altijd maar wat graag meelezen.
feow schreef:

Nee, de laatste ban vervalt maar één keer. Het is dus niet zo dat je weer helemaal banvrij bent als je je een jaar lang gedraagt.
feow schreef:

Dan is het wel extra vreemd dat bij andere forummers die "nieuwe laatste ban" wél tot in de eeuwigheid blijft staan en zelfs teruggedraaide bannen toch worden meegerekend in het rijtje.

Hoe dan ook mag er wmb best op gewezen worden dat het bansysteem alles behalve consequent wordt toegepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven