Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 21 oktober 2018 om 16:29
.
Er is gezuig dat best lekker is!

https://www.smulweb.nl/recepten/zuiglam
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zondag 21 oktober 2018 om 16:29

zondag 21 oktober 2018 om 16:49
Ik ben ook erg van pakjes en zakjes. Alleen kruidenmixen wil ik nog wel eens zelf maken, want dat vind ik gewoon leuk en ik begin er best handig in te worden al zeg ik het zelf. Maar al die kruiden en specerijen komen uit potjes of zakjes hoor. En de voedingsmiddelen die ik ermee op smaak breng komen negen van de tien keer ook (voorgesneden) uit een zak, pot, bakje of blik.
zondag 21 oktober 2018 om 16:50
Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje, gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.Grobbekuiken_ schreef: ↑21-10-2018 16:45Fijn hoor, die zakjes en pakjes. Doen het hier ook erg goed.
En toch voelt het best gezond.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 21 oktober 2018 om 16:53
Ja precies. Die supermarkt is er niet voor niks. En ik pas ervoor om naast mijn drukke bestaan als waswijf ook nog eens ergens in een moestuin te gaan zitten graven en koeien te melken en dan moet je de boel ook nog wassen en snijden en schillen en kaas maken van die melk en de koe slachten voor de carnivoren en eieren rapen... brrrr.Solomio schreef: ↑21-10-2018 16:50Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje, gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.
zondag 21 oktober 2018 om 16:54
Ik daarentegen, als lui thuisblijfwijf.......................Lady*Voldemort schreef: ↑21-10-2018 16:53Ja precies. Die supermarkt is er niet voor niks. En ik pas ervoor om naast mijn drukke bestaan als waswijf ook nog eens ergens in een moestuin te gaan zitten graven en koeien te melken en dan moet je de boel ook nog wassen en snijden en schillen en kaas maken van die melk en de koe slachten voor de carnivoren en eieren rapen... brrrr.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 21 oktober 2018 om 16:58
Ook als typmyp wil ik dat niet. Lang leve alles in zakjes en pakjes. 4Lady*Voldemort schreef: ↑21-10-2018 16:53Ja precies. Die supermarkt is er niet voor niks. En ik pas ervoor om naast mijn drukke bestaan als waswijf ook nog eens ergens in een moestuin te gaan zitten graven en koeien te melken en dan moet je de boel ook nog wassen en snijden en schillen en kaas maken van die melk en de koe slachten voor de carnivoren en eieren rapen... brrrr.
Koken is voor mij echt een noodzakelijk kwaad, dus alle makkelijk makende hulpmiddelen zijn welkom.
There is always something happening, and it's usually right now

zondag 21 oktober 2018 om 17:01
Solomio schreef: ↑21-10-2018 16:50Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje, gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.
Die ken ik nog niet. Klinkt lekkah.
zondag 21 oktober 2018 om 17:03
Ja eens. Ik gebruik graag zakken voorgesneden groenten no way hosee, dat als ik gewerkt heb ik ook nog groenten ga fijn snijden. Die zakken zijn er niet voor niks.Lady*Voldemort schreef: ↑21-10-2018 16:53Ja precies. Die supermarkt is er niet voor niks. En ik pas ervoor om naast mijn drukke bestaan als waswijf ook nog eens ergens in een moestuin te gaan zitten graven en koeien te melken en dan moet je de boel ook nog wassen en snijden en schillen en kaas maken van die melk en de koe slachten voor de carnivoren en eieren rapen... brrrr.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 21 oktober 2018 om 17:03
Het is dat ik niet alleen ben in dit huishouden, maar anders....Solomio schreef: ↑21-10-2018 16:50Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje, gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.
Oftewel, alleen zou ik zo goed als verhongeren denk ik als er geen pakjes en zakjes zouden bestaan, dus ik snap je maar al te goed.
There is always something happening, and it's usually right now

zondag 21 oktober 2018 om 17:08
Solomio schreef: ↑21-10-2018 16:50Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje, gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.
Da's goed, want dan heb je tenminste nog het gevoel dat je gekookt hebt.

zondag 21 oktober 2018 om 17:10
Ik doe het wel eens met zalm (eerst een tijdje gezouten laten staan) aangezien ik allergisch ben voor kabeljauw. Werkt ook prima en erg lekker!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 21 oktober 2018 om 17:13