Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 oktober 2018 om 17:46

zondag 21 oktober 2018 om 17:51
Gestaft.
Er moet nu maar eens voorgoed paal en perk worden gesteld aan die kliekjesmentaliteit hier.

zondag 21 oktober 2018 om 17:56
Lady*Voldemort schreef: ↑21-10-2018 17:51Gestaft.
Er moet nu maar eens voorgoed paal en perk worden gesteld aan die kliekjesmentaliteit hier.

zondag 21 oktober 2018 om 18:04
Lady*Voldemort schreef: ↑21-10-2018 17:51Gestaft.

Liever openlijk dan dat stiekeme geklets over babi banban in achterkamertjes.

zondag 21 oktober 2018 om 18:45
Solomio schreef: ↑21-10-2018 16:50Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje[/u], gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.
En toch voelt het best gezond.
Chorizo uit een zakje? Hoe. Dan.

zondag 21 oktober 2018 om 18:57
fashionvictim schreef: ↑21-10-2018 15:21Volgens mij ben ik de enige die 1 specifieke forummer racist heeft genoemd en ik kreeg daar bovendien een ban voor. Tweede keer trouwens dat ik een ban kreeg voor iemand racist noemen.
Dus dat gejank dat hier mensen voor racist worden uitgemaakt is precies dat: hypocriet gejank. Weet je wie hier pas vaak racist genoemd wordt? Ik. Door datzelfde kliekje racisten en extreemrechtsen.
Nou PB en FV, ik wil dit nu toch wel even kwijt; ik werd hier toch ook bespot en beschimpt toen ik een neutraal voorstel postte over zp in dat topic. Het werd niet zo expliciet gezegd nee maar de intentie was duidelijk. Toen ik zelfs aangaf dat ik notabene een Surinaamse man heb en getinte kinderen heb was helemaal het hek van de dam. Ik moest even zwartjes redden hahaha en "ze" hadden medelijden met mijn man en kinderen hihihi. Ik vatte dat wel als extreem links op en voelde me eerlijk gezegd zeer onheus behandeld, heb verder maar mijn mond gehouden en zal hem verder ook houden op dat soort topics. En ik denk dat dat voor veel mensen geldt.
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen stilzwijgend het eens is, integendeel. Jammer dat mensen elkaar zo overschreeuwen hier en elkaar verantwoordelijk houden voor een oplossing ipv naar zichzelf en naar hun overtuigingen te kijken en hoe jezelf kan bijdragen aan wederzijds begrip. Maar als ik je goed begrijp ben ik (en anderen) naast een racist nu dus ook een hypocriete jankerd? Omdat ik mezelf niet herken als racist zijnde en me ook niet als zodanig weg wil laten zetten?