Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Dat doet me allemaal niet veel Kittens. Ik had een zus die dierenarts, of nee veearts voor grote beesten wilde worden. Die ontleedde alles. Kwam je de hoek om fietsen, hingen de darmen van een rat of mol aan de wasdraad: even meten hoe lang ze zijn. Zus kon helaas het beroep fysiek niet aan. Ze is nog een slagje kleiner en fijner dan ikzelf en het bleek toch erg moeilijk om een koe te helpen kalven enzo als je zelf een veertje bent.
En wij aten ook hersenen en ander orgaanvlees van dieren die ik had zien geslacht worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn ene buurman slachtte zijn eigen kippen, geiten en schapen. Een andere buurman was jager. Heel wat dieren dood zien bloeden aan een touwtje.
Dus het zien zelf deed me niks (mossel). Wilde het alleen niet meer mijn mond stoppen. Vetjes, peesjes, 'gummies' enz. heb ik altijd een gruwel gevonden in vlees. Je zou bijna zeggen dat ik daarom geen vlees eet :P
Ah, ja dan snap ik het! Ik heb ook jarenlang omwille van mijn kwalen vegetarisch gegeten en moest erg wennen aan de structuur van vlees en vis. Nog steeds lust ik geen 'rood' vlees. Maar vis en schaal- en schelpdieren daar mag je me voor wakker maken!
Ik ben dan weer minder van dat soort dingen. Broertje gelukkig wel, die is slager. Dus als het ooit zover komt dat we weer voor ons vlees moeten jagen met pijl en boog, halen we hem erbij. Man en ik schieten wel, mag hij slachten :P
oeh mossels :-9
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
jammie mossels inderdaad.

Ik was gister vergeten te reageren op de Ikea vraag, maar ben zeer geslaagd :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
rosanna08 schreef:
21-10-2018 19:22
oeh mossels :-9
Ze waren verruukullik! Zo'n simpele bereiding en dan zo'n feest! Extraatje: Tja, er gaat geen hele fles witte wijn in dus eh... :lol:
Oudblond schreef:
21-10-2018 19:42
Ze waren verruukullik! Zo'n simpele bereiding en dan zo'n feest! Extraatje: Tja, er gaat geen hele fles witte wijn in dus eh... :lol:
😍😍😍
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Κιττεηs schreef:
21-10-2018 18:05
Geen zweep nodig gehad Mar?

helaas... :proud:
Marana-- schreef:
21-10-2018 19:58
:-o :D

Ik had luie zondag. Nog heerlijk op het balkon gezeten met man en twee vliegen vangende katjes. We hadden een hele week bij te praten. Was gezellig en wat vind ik het toch fijn dat we allebei zo kunnen genieten van elkaars (werk)verhalen en elkaar kunnen adviseren. Onbetaalbaar gewoon. Nu ligt man voor pampus. Hij heeft wat slaap in te halen en is gelukkig morgen vrij. Volgend weekend weer een zwaar festival voor hem. Ik benijd hem echt niet qua werktijden!
klinkt pittig de baan van Boeman Blond. Ik zou het ook niet kunnen.
lollypopje schreef:
21-10-2018 20:13
klinkt pittig de baan van Boeman Blond. Ik zou het ook niet kunnen.
is het ook. Maar gelukkig werkt hij in zijn 'hobby' en geniet hij ontzettend van wat hij kan doen om anderen een fijne avond/nacht te bezorgen. En het is echt een team waar iedereen goed voor elkaar zorgt. Dat is heel mooi om mee te maken!
Ons huis is sinds vandaag ook weer wat meer ge-mobit-dinges: als ik een artiest noem of een nummer, dan gaat dat spelen. Ik begin het eng te vinden :-?
Oudblond schreef:
21-10-2018 20:20
Ons huis is sinds vandaag ook weer wat meer ge-mobit-dinges: als ik een artiest noem of een nummer, dan gaat dat spelen. Ik begin het eng te vinden :-?
Oh leuk
Oudblond schreef:
21-10-2018 20:20
is het ook. Maar gelukkig werkt hij in zijn 'hobby' en geniet hij ontzettend van wat hij kan doen om anderen een fijne avond/nacht te bezorgen. En het is echt een team waar iedereen goed voor elkaar zorgt. Dat is heel mooi om mee te maken!
dat klinkt wel heel fijn en volgens mij weinig mooier dan van je hobby je beroep maken.

😳 wow, nog even en je moet oppassen wat je zegt en er gaat vanalles bewegen bij jullie 😜
lollypopje schreef:
21-10-2018 20:25
dat klinkt wel heel fijn en volgens mij weinig mooier dan van je hobby je beroep maken.

😳 wow, nog even en je moet oppassen wat je zegt en er gaat vanalles bewegen bij jullie 😜
:rofl: Ik gooi het in de groep!
snug schreef:
21-10-2018 20:24
Oh leuk
Man houdt ontzettend van techniek en robotica. Ik snap er geen snars van maar vind het leuk dat hij zich er zo mee amuseert. Maar toen ik thuis niet eens meer de tv aan kreeg omdat hij snufjes ingebouwd had, ben ik wel even op mijn strepen gaan staan: Handleidingen. Geschreven. Of alles laten zodat ik weet hoe ik het bedien. ;-D
Collega van man is even erg. Die had een functie ingebouwd zodat het licht in huis aanging als hij in de buurt van zijn huis kwam en dus weer uit als hij verder weg was. Hij was alleen vergeten om die functie uit te zetten toen hij in de buurt naar een kroeg ging en zijn vrouw thuis was.... Collega zag halverwege dronken avond 14 gemiste oproepen..... Yep. Elke keer als hij naar 1 kant van de kroeg ging ging in zijn huis het licht uit of aan. Zijn vrouw.... is nog zijn vrouw maar veel heeft het niet gescheeld.
grinnnnn wat erg van die collega 😜
Oudblond schreef:
21-10-2018 20:40

Collega van man is even erg. Die had een functie ingebouwd zodat het licht in huis aanging als hij in de buurt van zijn huis kwam en dus weer uit als hij verder weg was. Hij was alleen vergeten om die functie uit te zetten toen hij in de buurt naar een kroeg ging en zijn vrouw thuis was.... Collega zag halverwege dronken avond 14 gemiste oproepen..... Yep. Elke keer als hij naar 1 kant van de kroeg ging ging in zijn huis het licht uit of aan. Zijn vrouw.... is nog zijn vrouw maar veel heeft het niet gescheeld.
:proud: :proud: :proud:
Marana-- schreef:
21-10-2018 19:58
Mocht het een keer nodig zijn...
Afbeelding
Ik help je graag.
anoniem_64ad3182d2905 wijzigde dit bericht op 21-10-2018 21:43
0.71% gewijzigd
Wat een bak Blond.
Pas maar op met al die technologie in jullie huis. Vooral met al dat ‘geluk’ wat jullie hebben.
:rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
oooh you sexy pussy :flirting:
Oudblond schreef:
Man houdt ontzettend van techniek en robotica. Ik snap er geen snars van maar vind het leuk dat hij zich er zo mee amuseert. Maar toen ik thuis niet eens meer de tv aan kreeg omdat hij snufjes ingebouwd had, ben ik wel even op mijn strepen gaan staan: Handleidingen. Geschreven. Of alles laten zodat ik weet hoe ik het bedien. ;-D
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
:rofl: Zo heb je in ieder geval wat te vertellen, en het is weer eens wat anders dan het naakt-op-tafel-dansen-verhaal.
Goedemorgen en een fijne (werk)week! :)

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven