Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:15
Ze zeggen van niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:16
Pffff FV, Ik vind het bewonderingswaardig dat je zo'n trouwe forummer blijft hier. Ik begrijp 9 vd 10 keer niet eens waar het over gaat en ik vind het hier al niet eens meer leuk. Laatstaan als het zoals in jouw geval zo persoonlijk wordt.
Chin up!
Chin up!
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 10:27
0.78% gewijzigd
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:23
Ik zou een komma achter FV zetten en 'ík' ertussen.Ana_Isabel** schreef: ↑23-10-2018 10:16Pffff FV vind het bewonderingswaardig dat je zo'n trouwe forummer blijft hier. Ik begrijp 9 vd 10 keer niet eens waar het over gaat en ik vind het hier al niet eens meer leuk. Laatstaan als het zoals in jouw geval zo persoonlijk wordt.
Chin up!![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:24
Lief van je. Ik vind het ook niet echt leuk meer, hoor. Wel als ik gewoon een beetje mindless over kinderkleding of sneakers of welke kleur op de muren zit te babbelen, maar bij alles wat wat inhoudelijker wordt dan dat heb ik gelijk die troep gekkies weer achter me aan. Dat is soms wel wat beangstigend, zeker omdat er een paar mensen tussen zitten die nogal agressief overkomen.Ana_Isabel** schreef: ↑23-10-2018 10:16Pffff FV vind het bewonderingswaardig dat je zo'n trouwe forummer blijft hier. Ik begrijp 9 vd 10 keer niet eens waar het over gaat en ik vind het hier al niet eens meer leuk. Laatstaan als het zoals in jouw geval zo persoonlijk wordt.
Chin up!![]()
Am Yisrael Chai!
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:29
Haha verwarring alom dus, blij dat het opgehelderd is.Positivevibes schreef: ↑23-10-2018 09:50Dat weet ik. Je begrijpt mijn bericht verkeerd. Ik bedoel over FV, niet door FV. Sorry als dat er onhandig stond.
Valt wel mee hoor. Als het op fv sloeg stond er wel ‘vindt’.
Daarom praat ik daar nooit meer mee.fashionvictim schreef: ↑23-10-2018 10:24Lief van je. Ik vind het ook niet echt leuk meer, hoor. Wel als ik gewoon een beetje mindless over kinderkleding of sneakers of welke kleur op de muren zit te babbelen, maar bij alles wat wat inhoudelijker wordt dan dat heb ik gelijk die troep gekkies weer achter me aan. Dat is soms wel wat beangstigend, zeker omdat er een paar mensen tussen zitten die nogal agressief overkomen.
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:30
Jij sleept anders zelf de zwart/wit discussie naar een sneakertopic. En dat doe je wel vaker bij onderwerpen die daar helemaal niets mee te maken hebben.fashionvictim schreef: ↑23-10-2018 10:24Lief van je. Ik vind het ook niet echt leuk meer, hoor. Wel als ik gewoon een beetje mindless over kinderkleding of sneakers of welke kleur op de muren zit te babbelen, maar bij alles wat wat inhoudelijker wordt dan dat heb ik gelijk die troep gekkies weer achter me aan. Dat is soms wel wat beangstigend, zeker omdat er een paar mensen tussen zitten die nogal agressief overkomen.
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:32
Zeg jij nou dat ik dat gestalk verdiend heb omdat ik een mening heb over racisme? Doen jullie het daarom?redbulletje schreef: ↑23-10-2018 10:30Jij sleept anders zelf de zwart/wit discussie naar een sneakertopic. En dat doe je wel vaker bij onderwerpen die daar helemaal niets mee te maken hebben.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:36
welnee het ging over de reclame ophef.redbulletje schreef: ↑23-10-2018 10:30Jij sleept anders zelf de zwart/wit discussie naar een sneakertopic. En dat doe je wel vaker bij onderwerpen die daar helemaal niets mee te maken hebben.
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:36
Ik weet niets van stalken maar ik vind jou persoonlijk irritant forummen omdat je van werkelijk alles een zwart/wit onderwerp weet te maken en alles op jezelf betrekt.fashionvictim schreef: ↑23-10-2018 10:32Zeg jij nou dat ik dat gestalk verdiend heb omdat ik een mening heb over racisme? Doen jullie het daarom?
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:38
Jij niet natuurlijk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:39
Waarom zet je me dan niet gewoon onder de negeer? Jij bent zo iemand die me werkelijk overal opzoekt, altijd op mij reageert en zelfs als ik helemaal niet aan topics mee doe over mij schrijft. Dan kan je wel zeggen dat ik alles op mezelf betrek maar jij maakt dat het over mij gaat. Nu ook weer, begin je uit het niks over wat ik gezegd zou hebben in het sneakertopic - en is dat bovendien niet eens waar. Daarmee zorg JIJ ervoor dat het over mij gaat, en niet ik.redbulletje schreef: ↑23-10-2018 10:36Ik weet niets van stalken maar ik vind jou persoonlijk irritant forummen omdat je van werkelijk alles een zwart/wit onderwerp weet te maken en alles op jezelf betrekt.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:39
wacht ik zet even mijn andere bril op
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:41
Volgens mij niet, laatst stond het in mod topic over een hengelbericht dat ze geen inzage hadden in pb's.
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:43
is gewoon niet waar, zij wordt daartoe uitgelokt. Jij bent ook heel irritant en wordt toch ook niet gestalkt?redbulletje schreef: ↑23-10-2018 10:36Ik weet niets van stalken maar ik vind jou persoonlijk irritant forummen omdat je van werkelijk alles een zwart/wit onderwerp weet te maken en alles op jezelf betrekt.