Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
O leuk, we praten na over bannen.

Stél nou hè, stél...

Dat je leest dat een man schrijft dat hij een hele week een ban heeft.
En dat dat niet kan kloppen na een 24uurtje. Wat dus ook niet zo was.

Ik ben dan zó enorm benieuwd of andere dingen die je groter kunt presenteren dan de werkelijkheid in de praktijk ook tegenvallen.

Ik heb namelijk wel eens een foto van zijn kofferbak gezien.
En nu denk ik: :duckie:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Help Feow!! Pumps heeft je account gehackt :O
Oudblond schreef:
24-10-2018 16:51
Frietjes! Ne patat is de hele aardappel ;-D
Dit!
Life is short. Eat dessert first.
simbalabimba schreef:
24-10-2018 17:06
Ik had ooit een permaban, maar die is weer teruggedraaid.
Bedoelde jou niet! Wist niet eens van jouw perma.
.
Pipistrello schreef:
24-10-2018 17:15
Drie keer gelezen, begrijp het nog niet! :-(
Heeft de taalpolitie bij monde van de grote Nouschi al eens wat gezegd over het te pas en onpas foutief gebruik van het woord gillen?

bijv. en dan gillen ze weer racisme
of: dan zit je vervolgens in het modtopic te gillen

Gillen is een scherpe kreet, uit nood bijvoorbeeld. Hoog ook. Scherp en hard en hoog. JE KAN DAT NIET HOREN OP EEN FORUM. stop met dat kinderachtige taalgebruik

stop nu
doornroosje9 schreef:
24-10-2018 17:16
Dit!
Nee joh een aardappel is gewoon een aardappel net als een sigaar gewoon een sigaar is. :whip:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
feow schreef:
24-10-2018 17:13
O leuk, we praten na over bannen.

Stél nou hè, stél...

Dat je leest dat een man schrijft dat hij een hele week een ban heeft.
En dat dat niet kan kloppen na een 24uurtje. Wat dus ook niet zo was.

Ik ben dan zó enorm benieuwd of andere dingen die je groter kunt presenteren dan de werkelijkheid in de praktijk ook tegenvallen.

Ik heb namelijk wel eens een foto van zijn kofferbak gezien.
En nu denk ik: :duckie:
Whut O_O
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
streepjesdekbed schreef:
24-10-2018 17:13
Ah oke. Het stond er zo raar dat ik even dacht er weer wat werd aangesmeerd.
Het is niet altijd aansmeren, heb ik begrepen. Soms dien je de mensheid als je een gepermabande ontdekt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
24-10-2018 17:28
Het is niet altijd aansmeren, heb ik begrepen. Soms dien je de mensheid als je een gepermabande ontdekt.
Oh is dat het.
S-Meds schreef:
24-10-2018 17:25
Heeft de taalpolitie bij monde van de grote Nouschi al eens wat gezegd over het te pas en onpas foutief gebruik van het woord gillen?

Gillen is een scherpe kreet, uit nood bijvoorbeeld. Hoog ook. Scherp en hard en hoog. JE KAN DAT NIET HOREN OP EEN FORUM. stop met dat kinderachtige taalgebruik

stop nu
Ik gebruik volgens mij gillen ook vrij vaak. "Roepen", "schreeuwen", "zeggen" hoor je ook niet, maar gebruik ik ook.
Hoe doe jij dat dan?
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
24-10-2018 17:29
Ik gebruik volgens mij gillen ook vrij vaak. "Roepen", "schreeuwen", "zeggen" hoor je ook niet, maar gebruik ik ook.
Hoe doe jij dat dan?
'Er wordt hysterisch geschreven'? ;-D
Pipistrello schreef:
24-10-2018 17:15
:rofl:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
24-10-2018 17:25

stop nu
Wil je niet zo schreeuwen?
feow schreef:
24-10-2018 17:34
Ja wat een gegil weer.
Grobbekuiken_ schreef:
24-10-2018 17:29
Hoe doe jij dat dan?
je kan een ander helemaal niet horen? Het is alleen maar bedoeld om te suggereren hoe redeloos en hysterisch een ander doet. Slaat nergens op
feow schreef:
24-10-2018 17:34
Ik moet wel, ik lig verdorie in je kofferbak
Lucifer2018 schreef:
24-10-2018 17:37
Ja wat een gegil weer.
Nou, dat luide geroep steeds.
:-D :-D
kiki is tegenwoordig ook vromer dan de paus
S-Meds schreef:
24-10-2018 17:38
Wil je er wel even bijschrijven dat je daar zelf om vroeg en dat je ook de door jou gewenste minibar bijgekregen hebt? En ik heb je nog wel zó gewaarschuwd dat dat geen goede indruk maakt bij PeterR.
Lucifer2018 schreef:
24-10-2018 16:40
Brood met oude kaas en fruitsla.

Ik hoop niet tegelijk :-D
S-Meds schreef:
24-10-2018 17:37
je kan een ander helemaal niet horen? Het is alleen maar bedoeld om te suggereren hoe redeloos en hysterisch een ander doet. Slaat nergens op
Dat is zo, maar boeken bijvoorbeeld kan ik ook niet horen en toch staan ze vol met dat soort woorden.
There is always something happening, and it's usually right now
er zit maar heel weinig seks in de lees ook. Net nu we de donkere maanden in gaan. Slecht hoor
S-Meds schreef:
24-10-2018 17:38
Is het daar een beetje ruim? Dan weet ik een beetje hoe ik feow niet inschatten als mens zeg maar :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven