Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:13
O leuk, we praten na over bannen.
Stél nou hè, stél...
Dat je leest dat een man schrijft dat hij een hele week een ban heeft.
En dat dat niet kan kloppen na een 24uurtje. Wat dus ook niet zo was.
Ik ben dan zó enorm benieuwd of andere dingen die je groter kunt presenteren dan de werkelijkheid in de praktijk ook tegenvallen.
Ik heb namelijk wel eens een foto van zijn kofferbak gezien.
En nu denk ik:
Stél nou hè, stél...
Ik ben dan zó enorm benieuwd of andere dingen die je groter kunt presenteren dan de werkelijkheid in de praktijk ook tegenvallen.
En nu denk ik:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:17
Bedoelde jou niet! Wist niet eens van jouw perma.
.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:17
Drie keer gelezen, begrijp het nog niet!
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:25
Heeft de taalpolitie bij monde van de grote Nouschi al eens wat gezegd over het te pas en onpas foutief gebruik van het woord gillen?
bijv. en dan gillen ze weer racisme
of: dan zit je vervolgens in het modtopic te gillen
Gillen is een scherpe kreet, uit nood bijvoorbeeld. Hoog ook. Scherp en hard en hoog. JE KAN DAT NIET HOREN OP EEN FORUM. stop met dat kinderachtige taalgebruik
stop nu
Gillen is een scherpe kreet, uit nood bijvoorbeeld. Hoog ook. Scherp en hard en hoog. JE KAN DAT NIET HOREN OP EEN FORUM. stop met dat kinderachtige taalgebruik
stop nu
woensdag 24 oktober 2018 om 17:25
Nee joh een aardappel is gewoon een aardappel net als een sigaar gewoon een sigaar is.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:26
Whutfeow schreef: ↑24-10-2018 17:13O leuk, we praten na over bannen.
Stél nou hè, stél...
En nu denk ik:![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:28
Het is niet altijd aansmeren, heb ik begrepen. Soms dien je de mensheid als je een gepermabande ontdekt.streepjesdekbed schreef: ↑24-10-2018 17:13Ah oke. Het stond er zo raar dat ik even dacht er weer wat werd aangesmeerd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 24 oktober 2018 om 17:29
Oh is dat het.simbalabimba schreef: ↑24-10-2018 17:28Het is niet altijd aansmeren, heb ik begrepen. Soms dien je de mensheid als je een gepermabande ontdekt.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:29
Ik gebruik volgens mij gillen ook vrij vaak. "Roepen", "schreeuwen", "zeggen" hoor je ook niet, maar gebruik ik ook.S-Meds schreef: ↑24-10-2018 17:25Heeft de taalpolitie bij monde van de grote Nouschi al eens wat gezegd over het te pas en onpas foutief gebruik van het woord gillen?
stop nu
Hoe doe jij dat dan?
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 24 oktober 2018 om 17:30
'Er wordt hysterisch geschreven'?Grobbekuiken_ schreef: ↑24-10-2018 17:29Ik gebruik volgens mij gillen ook vrij vaak. "Roepen", "schreeuwen", "zeggen" hoor je ook niet, maar gebruik ik ook.
Hoe doe jij dat dan?
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:32
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:34
Wil je niet zo schreeuwen?S-Meds schreef: ↑24-10-2018 17:25Heeft de taalpolitie bij monde van de grote Nouschi al eens wat gezegd over het te pas en onpas foutief gebruik van het woord gillen?
stop nu
woensdag 24 oktober 2018 om 17:37
je kan een ander helemaal niet horen? Het is alleen maar bedoeld om te suggereren hoe redeloos en hysterisch een ander doet. Slaat nergens opGrobbekuiken_ schreef: ↑24-10-2018 17:29Ik gebruik volgens mij gillen ook vrij vaak. "Roepen", "schreeuwen", "zeggen" hoor je ook niet, maar gebruik ik ook.
Hoe doe jij dat dan?
woensdag 24 oktober 2018 om 17:39
Nou, dat luide geroep steeds.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:41
Wil je er wel even bijschrijven dat je daar zelf om vroeg en dat je ook de door jou gewenste minibar bijgekregen hebt? En ik heb je nog wel zó gewaarschuwd dat dat geen goede indruk maakt bij PeterR.
woensdag 24 oktober 2018 om 17:42
woensdag 24 oktober 2018 om 17:42
Dat is zo, maar boeken bijvoorbeeld kan ik ook niet horen en toch staan ze vol met dat soort woorden.
There is always something happening, and it's usually right now