Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:25
the_Wicked_Witch schreef: ↑24-10-2018 16:22En dit.
Excuus naar Coco zou je gesierd hebben trouwens.
Dit.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:27
Nog even hierover : lees het alsjeblieft terug wat er gebeurd is, het staat gewoon nog in het modtopic.the_Wicked_Witch schreef: ↑24-10-2018 16:22En dit.
Excuus naar Coco zou je gesierd hebben trouwens.
Ik heb Coconuts nooit beschuldigd ergens van, alleen een vraag gesteld.
nounou
woensdag 24 oktober 2018 om 16:27
En daar zijn de meningen dus over verdeeld.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:27Nog even hierover : lees het alsjeblieft terug wat er gebeurd is, het staat gewoon nog in het modtopic.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:28
Wat een achterlijk gedoe.
t Wordt nog meer een kwestie als iemand afgebekt wordt omdat ie wil discussiëren over een perma ( en terugkeren onder perma).
Wat normaal gesproken hier wel vaker gebeurd.
Dat de mods geen - verdere- uitleg willen geven: prima, dat de eerste perma kennelijk niet vermeld staat: prima, dat andere forummers hier niets weten,willen of kunnen zeggen: ook prima, maar doe nou niet of te werkelijk bij de beesten af is, dat iemand zich ergens om bekommert. En doe ook niet alsof die op een onbeschofte manier is gebeurd ( tegen een andere forummer).
t Wordt nog meer een kwestie als iemand afgebekt wordt omdat ie wil discussiëren over een perma ( en terugkeren onder perma).
Wat normaal gesproken hier wel vaker gebeurd.
Dat de mods geen - verdere- uitleg willen geven: prima, dat de eerste perma kennelijk niet vermeld staat: prima, dat andere forummers hier niets weten,willen of kunnen zeggen: ook prima, maar doe nou niet of te werkelijk bij de beesten af is, dat iemand zich ergens om bekommert. En doe ook niet alsof die op een onbeschofte manier is gebeurd ( tegen een andere forummer).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 24 oktober 2018 om 16:29
Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:27Nog even hierover : lees het alsjeblieft terug wat er gebeurd is, het staat gewoon nog in het modtopic.
Denk je dat ik dat niet allang gedaan heb?
Wat ik al eerder zei, je bent alom aanwezig en bemoeit je bijna overal mee. Ik persoonlijk vind dat hinderlijk.
Heb ik gedaan, voor zover nog te lezen, vandaar mijn berichten.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:27Nog even hierover : lees het alsjeblieft terug wat er gebeurd is, het staat gewoon nog in het modtopic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
Dat is pas reden voor een perma
woensdag 24 oktober 2018 om 16:30
woensdag 24 oktober 2018 om 16:31
Nou. Al iets over Coconuts gevonden waardoor je sneer ineens niet zo random onaardig was?
simbalabimba schreef: ↑24-10-2018 16:29Heb ik gedaan, voor zover nog te lezen, vandaar mijn berichten.
Ja, dank je daarvoor.
nounou
Is wel zosimbalabimba schreef: ↑24-10-2018 16:22Als ik hier zo behandeld zou worden zou ik denken
Wat doen ze aardig tegen me!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
the_Wicked_Witch schreef: ↑24-10-2018 16:29Denk je dat ik dat niet allang gedaan heb?
Wat ik al eerder zei, je bent alom aanwezig en bemoeit je bijna overal mee. Ik persoonlijk vind dat hinderlijk.
Hier ben ik het mee eens!
Maar genieten hoor gisteren!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 24 oktober 2018 om 16:32
Ik zeg niets over wat jouw vraag betekende. Ik zeg dat je toon agressief overkwam en dat zeggen er veel meer, los van mij.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:30Dat is een kwestie van invullen wat mijn vraag betekende.
Maar we gaan nu op herhaling, en daar pas ik voor.
Daarvoor gaf jij zelf als reden aan dat je boos was. En verder heel veel gewol.
woensdag 24 oktober 2018 om 16:33
the_Wicked_Witch schreef: ↑24-10-2018 16:29Denk je dat ik dat niet allang gedaan heb?
Je kunt me onder de negeer plaatsen, daar is die knop voor.
Ik vind ook een heleboel dingen hinderlijk, en nu ?
nounou
woensdag 24 oktober 2018 om 16:33
Waarom zou ik? Ik heb niets tegen Coconuts. Hou maar op met je heksenjachtje hoor.Lucifer2018 schreef: ↑24-10-2018 16:31Nou. Al iets over Coconuts gevonden waardoor je sneer ineens niet zo random onaardig was?
woensdag 24 oktober 2018 om 16:34
Anonimiseren is ook altijd hoge en optie.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 16:33Je kunt me onder de negeer plaatsen, daar is die knop voor.
Ik vind ook een heleboel dingen hinderlijk, en nu ?