Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Dan heb je nog vrij veel nachtdiensten inderdaad. Werk je full-time?
Zeker het voordeel van de (rustige) nachtdiensten; je mailbox bijlezen en dingen oppakken die overdag teveel tijd kosten.
En hopen dat je je ogen open kan blijven houden ;-).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ingelke_kepringelke schreef:
25-10-2018 03:52
Dan heb je nog vrij veel nachtdiensten inderdaad. Werk je full-time?
Zeker het voordeel van de (rustige) nachtdiensten; je mailbox bijlezen en dingen oppakken die overdag teveel tijd kosten.
En hopen dat je je ogen open kan blijven houden ;-).
Ik werk nog niet fulltime, ben wel aan het toewerken naar fulltime. En dat lukt best aardig. Maar heb nog regelmatig een volle week vrij om wat bij te komen.
En idd, als het rustig is kun je veel werk verzetten. Eerder deed ik veel admin in de nacht. Ideaal is dat!

Is het een beetje rustig bij jou op de afdeling? Hier is op het moment weinig te doen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
EvenOpnieuwDanMaar schreef:
25-10-2018 03:52
Ik hoop dat het oké is als mensen gewoon even binnen vallen maar voel jullie vrij me naar een eigen topic te sturen ;)

Ik heb een verschrikkelijke b-dag en hoop eigenlijk even een beetje te praten met mensen die ook nog/al wakker zijn.
Haaaai Moed, Welkom :hello: .

Natuurlijk mag je mee komen kletsen! Voel je vrij. :)
Ah fijn! Mijn leven zuigt even ernstig (komt vast weer goed!) en dan zijn de nachten wel erg stil. Had het briljante idee om een paar drankjes te doen gisteravond maar het resultaat was dat ik wakker werd om 1 uur met gierende hoofdpijn 😉. Niet mijn meest geweldige plan ooit.

Hard aan de arbeid?
25-10-2018 04:03
Ah fijn! Mijn leven zuigt even ernstig (komt vast weer goed!) en dan zijn de nachten wel erg stil. Had het briljante idee om een paar drankjes te doen gisteravond maar het resultaat was dat ik wakker werd om 1 uur met gierende hoofdpijn 😉. Niet mijn meest geweldige plan ooit.

Hard aan de arbeid?
Hoofdpijn zuigt. En tja, iedereen heeft weleens van dit soort "geniale" plannen. En het voordeel is dat de gevolgen vaak wel weer van voorbijgaande aard zijn ;) .

Waardoor zuigt je leven?

Neuj, er is weinig te doen... Voor mij heel vervelend maar voor mijn patiënten alleen maar goed. Die slapen dan tenminste en slaap is goed voor de mens :) .
Ach EODM, rot dat je zo'n dag hebt gehad.....
Is er wel zicht op verbetering op korte termijn? Dat zal ook niet erg meehelpen om je nachtrust te krijgen als je hoofd er vol van zit, lijkt me.

Wij zijn inderdaad aan het werk. Maar zoals je leest meer 'in de bureaustoel, (bij)lezen, bijpraten' modus.
Ai, als er niets te doen is, kruipt de tijd, lijkt me! Maar fijn voor de patiënten - een goede nacht slaap maakt alles beter!

Ach, ik overdrijf hoor. Heb geweldige vrienden en familie dus mag niet klagen! Het lijkt er alleen op dat ik mn baan heel binnenkort kwijt ben waardoor onzeker is of ik in mijn geweldige appartement en geliefde stad kan blijven. En de man waar ik een geweldige eerste date mee had, heeft me ernstig onder de negeer gegooid. Normaal niet echt een probleem maar als je een labiele dag hebt... misschien kun je me er van verzekeren dat er toch echt wel hele leuke mannen rondwandelen? 😜
Fijn hé die bij klets nachten met collega's. Dat deed ik eerder ook altijd, als het dan rustig was dan ging ik afdeling "hoppen" :heart: .
25-10-2018 04:14
Ach EODM, rot dat je zo'n dag hebt gehad.....
Is er wel zicht op verbetering op korte termijn? Dat zal ook niet erg meehelpen om je nachtrust te krijgen als je hoofd er vol van zit, lijkt me.

Wij zijn inderdaad aan het werk. Maar zoals je leest meer 'in de bureaustoel, (bij)lezen, bijpraten' modus.
Lief, dank je 😊. Fijn dat mensen even willen luisteren naar een klagende vreemde 😉.

Bureaustoel, bijpraat, bijlees modus moet ook gebeuren! Werk je in de zorg?
25-10-2018 04:18
Ai, als er niets te doen is, kruipt de tijd, lijkt me! Maar fijn voor de patiënten - een goede nacht slaap maakt alles beter!

Ach, ik overdrijf hoor. Heb geweldige vrienden en familie dus mag niet klagen! Het lijkt er alleen op dat ik mn baan heel binnenkort kwijt ben waardoor onzeker is of ik in mijn geweldige appartement en geliefde stad kan blijven. En de man waar ik een geweldige eerste date mee had, heeft me ernstig onder de negeer gegooid. Normaal niet echt een probleem maar als je een labiele dag hebt... misschien kun je me er van verzekeren dat er toch echt wel hele leuke mannen rondwandelen? 😜
Dat laatste kan ik wel beamen, ik zou zeggen, lees de dag van vandaag binnen knussels even terug ;) .
Je baan kwijt raken is echt klote zeg! En al die onzekerheid die het meebrengt dan... Druk op zoek naar een nieuwe baan?

En overdrijven, tja, het is maar wie er naar de situatie kijkt. Je leven kan behoorlijk rot zijn ook al heb je dingen waar je blij mee kan zijn. Klagen mag altijd in mijn ogen... Zeker als het over dit soort zaken gaat.
Kia•Ora schreef:
25-10-2018 04:23
Dat laatste kan ik wel beamen, ik zou zeggen, lees de dag van vandaag binnen knussels even terug ;) .
Je baan kwijt raken is echt klote zeg! En al die onzekerheid die het meebrengt dan... Druk op zoek naar een nieuwe baan?

En overdrijven, tja, het is maar wie er naar de situatie kijkt. Je leven kan behoorlijk rot zijn ook al heb je dingen waar je blij mee kan zijn. Klagen mag altijd in mijn ogen... Zeker als het over dit soort zaken gaat.
Ah, ik ga even teruglezen voor wat optimistische verhalen - die zijn altijd fijn!

En ja, het is de onzekerheid die het hem doet. Zucht. Kan ook niet echt aanpakken totdat ik meer weet. Een soort van baan-limbo.

Tot hoe laat moet je werken? Nachten werken lijkt me zwaar!
25-10-2018 04:34
Ah, ik ga even teruglezen voor wat optimistische verhalen - die zijn altijd fijn!

En ja, het is de onzekerheid die het hem doet. Zucht. Kan ook niet echt aanpakken totdat ik meer weet. Een soort van baan-limbo.

Tot hoe laat moet je werken? Nachten werken lijkt me zwaar!
Banen limbo sucks... Hoop dat je snel wat zekerheid hebt!

Ik mag tot 7.15 uur :) , valt reuze mee, maar moet wel een eindje rijden om thuis te komen. Ik vind nachten niet vervelend, je hebt de tijd om dingen te doen waar je overdag niet altijd goed aan toe komt zoals dossiers bijwerken, bijscholing, mails lezen en beantwoorden en andere admin en wakker zijn vind ik ook niet heel vervelend.
Eens met Kia. Je leven bestaat uit zoveel facetten. En als sommige daarvan uit balans zijn kan dat behoorlijk op je algehele gemoed drukken.

Balen zeg, van je baan!
Weet je wanneer er meer duidelijkheid komt?

En die mannen..... Er lopen zoveel leuke, vrijgezelle mannen rond die vrouwen wél terug-appen. Het komt goed.
Echt.

Mijn dienst duurt tot 07.45h. Maar meestal kan ik wel al 5-10 minuten eerder gaan omdat mijn collega's netjes op tijd zijn. Heel fijn.

Het is heel onnatuurlijk, dat wakker zijn 's nachts. Maar als je er een beetje ervaring in hebt gaat het vanzelf beter. Meestal dan.
Ik denk dat het lastige aan de zaak is dat ik er al zo lang stress van heb (slaap al weken nauwelijks, zie er niet meer uit haha) dat ik moeite heb assertief te zijn. Ik wil eigenlijk gewoon van de situatie af zijn en ben bang dat ik mijn eigen belangen niet meer zo goed vertegenwoordig.

En nog een paar uurtjes voor jullie! Zal inderdaad vast wat wennen en s nachts krijg je vast een boel gedaan! Zijn er collega's waar je wat mee kunt buurten als de tijd niet opschiet..?
Jeej wat vervelend dat je er zo onder lijdt.
Zou het je helpen als je alles eens opschrijft? Gewoon iedere gedachte die rondspookt in je hoofd? Dan klaart de boel misschien een beetje op en helpt het met slapen.

Gelukkig heb ik binnen een paar meter van me af collega's zitten. Dat is meestal gezellig, soms heb je een mokkende, zeurende of hele zwijgzame waar je dan de nacht mee moet vullen. Maar gelukkig vannacht niet.
Is best een goed idee! Dat kan de gedachten soms wat ordenen. Nu zit ik zo in mn hoofd - als er daglicht en wat vrienden om me heen zijn, is het ook al een stuk beter.

Misschien ook eens bij de dokter binnenstappen voor wat slaaphulp.

En heel fijn als je wat gezellige collega's in de buurt hebt! Dat maakt werk zoveel leuker. Mag ik vragen wat jullie doen of is dat een beetje herkenbaarheidgevoelig?
25-10-2018 04:53
Ik denk dat het lastige aan de zaak is dat ik er al zo lang stress van heb (slaap al weken nauwelijks, zie er niet meer uit haha) dat ik moeite heb assertief te zijn. Ik wil eigenlijk gewoon van de situatie af zijn en ben bang dat ik mijn eigen belangen niet meer zo goed vertegenwoordig.

En nog een paar uurtjes voor jullie! Zal inderdaad vast wat wennen en s nachts krijg je vast een boel gedaan! Zijn er collega's waar je wat mee kunt buurten als de tijd niet opschiet..?
Mijn kantoor werd net overgenomen door collega's, dus het was hier net een gezellige boel :D .

In welke sector werk je?

En verder, probeer het los te laten, je kunt toch niets aan de situatie veranderen, dus kun je maar beter proberen om goed te slapen, daar heb je meer aan dan stressen over situaties waar je niets aan kunt veranderen. En je ha bezoeken voor hulp is zeker niet verkeerd.
Kia•Ora schreef:
25-10-2018 05:31
Mijn kantoor werd net overgenomen door collega's, dus het was hier net een gezellige boel :D .

In welke sector werk je?

En verder, probeer het los te laten, je kunt toch niets aan de situatie veranderen, dus kun je maar beter proberen om goed te slapen, daar heb je meer aan dan stressen over situaties waar je niets aan kunt veranderen. En je ha bezoeken voor hulp is zeker niet verkeerd.
Ha, een gezellige boel om half 6 - dat is niet verkeerd.

En je hebt 100% gelijk hoor maar mn hersenen willen even niet meedoen met loslaten.

Ga de telefoon maar even wegleggen want het schermpje helpt vast ook niet maar even een bedankje voor jullie beiden: een beetje vriendelijkheid heeft een groot verschil gemaakt in een paniekerige nacht dus merci 😊
Eens met Kia; laat het los.
https://www.youtube.com/watch?v=logaMSPVV-E
:P

Het is inderdaad een beetje herkenbaarheidsgevoelig, dus laten we het er op houden dat ik in de zorg werk.
25-10-2018 05:55
Eens met Kia; laat het los.
https://www.youtube.com/watch?v=logaMSPVV-E
:P

Het is inderdaad een beetje herkenbaarheidsgevoelig, dus laten we het er op houden dat ik in de zorg werk.
De vraag over de sector was niet voor jou hoor. Of begrijp ik je antwoord verkeerd? En ja, we zijn best snel herkenbaar...

Ennuh verder, niet lief!!!! Ik denk ook niet na, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd :whip: .

Oh ja, je hebt een :mail: .
25-10-2018 05:20
Mag ik vragen wat jullie doen of is dat een beetje herkenbaarheidgevoelig?
Hier reageerde ik op Kia.
Maar een pak slaag is nooit weg ;-).

Mijn oog valt zojuist op een berg pepernoten :applause: . Het is een wonder dat me die nog niet eerder waren opgevallen.
25-10-2018 05:54
Ha, een gezellige boel om half 6 - dat is niet verkeerd.

En je hebt 100% gelijk hoor maar mn hersenen willen even niet meedoen met loslaten.

Ga de telefoon maar even wegleggen want het schermpje helpt vast ook niet maar even een bedankje voor jullie beiden: een beetje vriendelijkheid heeft een groot verschil gemaakt in een paniekerige nacht dus merci 😊
Google eens op slaaphygiëne, daar kun je goede tips vinden om je (weer) in slaap te helpen.

Fijne dromen en you're welcome.
25-10-2018 06:07
Hier reageerde ik op Kia.
Maar een pak slaag is nooit weg ;-).

Mijn oog valt zojuist op een berg pepernoten :applause: . Het is een wonder dat me die nog niet eerder waren opgevallen.
Ah, die had ik even gemist. Moed, ik werk ook in de zorg , maar dat was vast al duidelijk met mijn geklets over patiënten :) .

Smakelijk! En laat er iig eentje per collega over :P .

En :whip: :whip: :whip:
lollypopje schreef:
24-10-2018 21:09
Ik denk dat zo'n app best leuk kan zijn om te flirten, maar als je zoals ik een relatie zoekt (voor de rest heb ik geen app nodig 😝) vind ik het veel gedoe.

Ik kom altijd snel to the point, zodat ik weet of hij aan dingen voldoet aan wat ik belangrijk vind. Daarna kan het over naar gezellig chatten. Maar hoe vaak iemand vervolgens niet kwam opdagen, last minute af zei, of bij een ontmoeting opeens niet blijkt te voldoen aan iets dat belangrijk voor me is. Dus ben er weer even klaar mee. Dat daten, ik vinf het maar gedoe. Ik word wel een oude vrijster 😝
;-D Ach dat overleef je ook wel.
Dat heb ik trouwens nog nooit gehad, dat een date niet op kwam dagen.
Tot nu toe wel allemaal eikels gedate. (Eentje leek dat niet, heb ik ook een soort van relatie mee gehad afgelopen jaar. Althans dat vond hij, ik had er weinig aan want was aantrekken afstoten en ik werd daar alleen maar eenzamer en onzeker door. Dat noem ik geen relatie, arrogant gastje..)

Ok dat geeft mij niet het recht om alle mannen nu te gaan generaliseren maar verleidelijk is dat wel.

Goedemorgen!!! Ik ben vrij vandaag, heb ontzettend veel zin om straks ff in pyama naarcde bakker te hobbelen voor een vers choco croissantje :proud: . (Kan mij mn lijn verrotten, ik ben toch single :proud:)
Als ik het doe, wie wil ook?
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 06:27
10.36% gewijzigd
Wat ben jij vroeg op Bubbels. Of is dit normaal voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven