burenruzie
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
ik woon drie hoog en onder mij wonen echt geen lieve mensen ze houden echt geen rekening met de buren.
Begon met huilbaby en ik dacht nog ach dat kind groeit er wel overheen. (slapeloze nachten) Daarna namen zij een kitten die ze elke avond op het balkon opsloot. Katje huilde hele nacht.
Nu is huilbaby ouder en rent en stampt de hele dag door. Qua gehoor lijkt het alsof iemand de hele dag met hamer op vloer beukt. Heb het al paar keer aangegeven maar geven de schuld aan bewoners op nr 1. Klopt niks van.
als ik dan al wat zeg doet ze net of ze me niet begrijpt (zij komen uit Syrië) Woningbouw doet er niks aan en kan daar ook niks aan doen.
Hoe op te lossen
Begon met huilbaby en ik dacht nog ach dat kind groeit er wel overheen. (slapeloze nachten) Daarna namen zij een kitten die ze elke avond op het balkon opsloot. Katje huilde hele nacht.
Nu is huilbaby ouder en rent en stampt de hele dag door. Qua gehoor lijkt het alsof iemand de hele dag met hamer op vloer beukt. Heb het al paar keer aangegeven maar geven de schuld aan bewoners op nr 1. Klopt niks van.
als ik dan al wat zeg doet ze net of ze me niet begrijpt (zij komen uit Syrië) Woningbouw doet er niks aan en kan daar ook niks aan doen.
Hoe op te lossen
anoniem_373978 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 16:41
0.75% gewijzigd
woensdag 24 oktober 2018 om 11:31
De woningbouw moet er wel wat aan doen hoor. Google maar eens op woongenot.
Ik zou ook een keer terugstampen. Misschien dat hij dan in zijn hersens mee krijgt dat het vervelend is als je probeert te slapen. En anders oordoppen.
Sterkte, mijn alcohol onderburen hebben ook geen zin om rekening te houden met mij. Verderop ook nog een stel zuipers. Het ligt allemaal aan mij, want zij doen nooit iets fout. En als je de woningbouwcorporatie inlicht gaan ze je bedreigen.
Ik zou ook een keer terugstampen. Misschien dat hij dan in zijn hersens mee krijgt dat het vervelend is als je probeert te slapen. En anders oordoppen.
Sterkte, mijn alcohol onderburen hebben ook geen zin om rekening te houden met mij. Verderop ook nog een stel zuipers. Het ligt allemaal aan mij, want zij doen nooit iets fout. En als je de woningbouwcorporatie inlicht gaan ze je bedreigen.
woensdag 24 oktober 2018 om 11:34
Ik hoor mijn onderburen ook stampen. Elke stap. Soms zelfs dat mijn buffetkast ervan trilt!
woensdag 24 oktober 2018 om 11:41
woensdag 24 oktober 2018 om 13:20
Oh ja oordoppen heb ik al.. al dreunt het dan nog... Het is ook elke dag de hele dag. Precies hier geven ze iedereen de schuld, terwijl ik alleen maar vroeg of ze er op willen letten. Om gek van te wordenmiedo schreef: ↑24-10-2018 11:31De woningbouw moet er wel wat aan doen hoor. Google maar eens op woongenot.
woensdag 24 oktober 2018 om 14:26
ja is oude flat en als je een 4 persoons gezin in een max 2 persoonsflat propt is dat vragen om ellende
woensdag 24 oktober 2018 om 19:34
Ja, en we zijn een overbevolkt land.
donderdag 25 oktober 2018 om 16:15
tuurlijk kinderen moeten lekker kinderen zijn, maar als je elke dag om half 7 wakker wordt van je buren is dat na een tijd echt niet grappig meer. ik heb zelf een puber in huis die soms zijn geluid wat hard zet en ik zeg dan ook tegen hem van joh we hebben ook buren. en dan is het klaar. En ja verhuurder moet daar zeker in meedenken.. betaal genoeg elke maand om met tegenzin thuis te zitten. Denk dat heel veel mensen niet beseffen hoe overlast je echt gek maakt.LizPair schreef: ↑23-10-2018 22:16Kijk hier eens op: https://www.juridischloket.nl/wonen-en- ... soverlast/#
Kinderen rennen en katten janken. Ik vind zelf dat een verhuurder hier veel verantwoordelijkheid in draagt. Zij verdienen aan de huurders, laten zij dan zorgen voor een goede geluidsisolatie.
In het ergste geval kun je zelf isolatie aanbrengen of in samenspraak met je buren de boel isoleren.
donderdag 25 oktober 2018 om 16:18
tja verhuizen hoe dan? moet je hier tien jaar ingeschreven staan om überhaupt in aanmerking te komen voor een huis. Ik benadruk niks maar ze nemen het wel voor elkaar opkopjechino schreef: ↑25-10-2018 16:06Hoe kan jij de mensen onder je horen? Meestal toch andersom? Maar ga gewoon verhuizen probleem opgelost. Aangezien je graag benadrukt dat je de enige Nederlander bent in de flat.
donderdag 25 oktober 2018 om 16:36
donderdag 25 oktober 2018 om 16:40
Kijk jij woont in een top stad.... hier in Amersfoort is het wel even anderskopjechino schreef: ↑25-10-2018 16:38Ik woon in Rotterdam en heb binnen 3 maanden een huis gevonden.
donderdag 25 oktober 2018 om 16:54
miedo ik heb je een prive bericht gestuurdHeleen2018 schreef: ↑25-10-2018 16:00hier weer de hele dag raak... moet mezelf echt inhouden om niet in boosheid naar beneden te gaan.
donderdag 25 oktober 2018 om 17:08
ik ben ook maar een single moeder die echt niet particulier kan gaan huren helaas
donderdag 25 oktober 2018 om 17:11
Voor degenen die denken dat een melding bij de politie en/of de dierenpolitie betekent dat er gelijk of binnen korte tijd ingegrepen wordt; dit is helaas lang niet altijd het geval. Hier jankt de hond van de achterburen die al jaren altijd dag en nacht buiten zit nog steeds. Er zijn genoeg meldingen gemaakt door mij en omwonenden, de laatste keer werd ik zelfs afgesnauwd door de politie. Wat moet je dan in zo'n geval?
donderdag 25 oktober 2018 om 17:18
thanks want het is ook echt zo..je kan je druk maken maar als de "baasjes" zich eruit praten kom je nergens. en snap jou heel goed want je kan geen kant meer opCheiron76 schreef: ↑25-10-2018 17:11Voor degenen die denken dat een melding bij de politie en/of de dierenpolitie betekent dat er gelijk of binnen korte tijd ingegrepen wordt; dit is helaas lang niet altijd het geval. Hier jankt de hond van de achterburen die al jaren altijd dag en nacht buiten zit nog steeds. Er zijn genoeg meldingen gemaakt door mij en omwonenden, de laatste keer werd ik zelfs afgesnauwd door de politie. Wat moet je dan in zo'n geval?
donderdag 25 oktober 2018 om 19:39
Hier heeft de politie bij bedreiging door buurtbewoners zich ervanaf gemaakt door verwijzing naar buurtbemiddeling. Dus volgende keer bel ik het spoednummer wel.Cheiron76 schreef: ↑25-10-2018 17:11Voor degenen die denken dat een melding bij de politie en/of de dierenpolitie betekent dat er gelijk of binnen korte tijd ingegrepen wordt; dit is helaas lang niet altijd het geval. Hier jankt de hond van de achterburen die al jaren altijd dag en nacht buiten zit nog steeds. Er zijn genoeg meldingen gemaakt door mij en omwonenden, de laatste keer werd ik zelfs afgesnauwd door de politie. Wat moet je dan in zo'n geval?
vrijdag 26 oktober 2018 om 10:50
Heb ik gelukkig nog geen ervaring mee.
Zit ook nog te denken om via juridische weg te bekijken om voor huurverlaging in aanmerking te kunnennkomen door geen volledig woongenot.
Moet nog bij rechtswinkel informeren.
Misschien kun je aan woningruil doen met een potige kerel die niet bang is uitgevallen
vrijdag 26 oktober 2018 om 10:55
Wat voor vloer hebben ze liggen? Want als je laminaat of iets dergelijks hebt dan kun je het richting je buren niet maken om daar de hele dag overheen te rauzen. De verhuurder kan daar wel degelijk eisen aan stellen als er sprake van overlast is. Laat ze maar een (Perzisch?) tapijt o.i.d. neerleggen!
vrijdag 26 oktober 2018 om 11:00
Ik geloof helemaal geen fluit van je verhaal Heleen.Heleen2018 schreef: ↑24-10-2018 08:51Ik ben ook de enige Nederlander in de flat en zij zijn altijd allemaal samen dus ik schiet er ook weinig mee op.
Je reinste flauwekul allemaal.