Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grobbekuiken_ schreef:
25-10-2018 17:13
maar de laatste weken start ze weer om de haverklap topics waar dan vervolgens niks meer mee gebeurd.

En ook over onderwerpen waarvan je denkt: wat moet je ermee, als je er zelf niks over te delen hebt!? Als je gewoon leesvoer zoekt of iets wilt weten over een willekeurig onderwerp, gebruik je toch Google of je klikt hier wat willekeurige topics open...?
iets_perzik schreef:
25-10-2018 17:16
En ook over onderwerpen waarvan je denkt: wat moet je ermee, als je er zelf niks over te delen hebt!? Als je gewoon leesvoer zoekt of iets wilt weten over een willekeurig onderwerp, gebruik je toch Google of je klikt hier wat willekeurige topics open...?
Nou ja, die is dus blijkbaar stuk :whistle:

Geen idee waarom ze het allemaal nodig vindt verder, maar maf is het wel ja.
There is always something happening, and it's usually right now
Af en toe komt ze hier op Viva en opent ze vier, vijf topics kort na elkaar. Dan is het weer klaar. Verveling of eenzaamheid misschien?
Life is short. Eat dessert first.
AeonOfWinter schreef:
25-10-2018 17:13
Die is hier al eeuwen af en aan en mankeert imho zeker iets.
Is gewoon een troll. Beetje irriteren, meer doet ze niet.
Maar op het modtopic gaan vragen om die topics te sluiten... dan ben je ook het spoor een beetje bijster hoor.
Such fun!1
MarindaH schreef:
25-10-2018 17:36
Maar op het modtopic gaan vragen om die topics te sluiten... dan ben je ook het spoor een beetje bijster hoor.

+1 Fantastisch dat je dat schrijft, zelfs op napraatroddeltopic. Helemaal gelijk heb je.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
MarindaH schreef:
Ik vind het asociaal dat ze voortdurend om persoonlijke verhalen vraagt zonder er ook maar 1 reden voor te hebben of er op te reageren.
Nemaìn’ schreef:
25-10-2018 17:35
Precies. Schijtirritant maar dat is het dan ook.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nemaìn’ schreef:
25-10-2018 17:35

Zeg maar gerust een beetje veel.
Nemaìn’ schreef:
25-10-2018 17:51
Ik vind het asociaal dat ze voortdurend om persoonlijke verhalen vraagt zonder er ook maar 1 reden voor te hebben of er op te reageren.

Ja daarom komt het zo... verkeerd over.
Cinthiao is een gewoon een soort van Keuteltje. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
MarindaH schreef:
Eens. Waarom zouden die topics gesloten moeten worden? Omdat ze irritant zijn? Dan kan het forum opgedoekt worden.
@TanteBedelia, het valt mij op dat jij heel vaak iets te melden hebt over topics of TO's op het modtopic of hier op napraat.

Zit jij dag en nacht bij te lezen?

*Kan even geen smiley vinden*

doornroosje9 schreef:
25-10-2018 18:36
Eens. Waarom zouden die topics gesloten moeten worden? Omdat ze irritant zijn? Dan kan het forum opgedoekt worden.
wacht maar tot hij/zij plaatjesplakrechten heeft
S-Meds schreef:
25-10-2018 19:05
Heeft zij of hij dat nog niet dan? En trouwens, kan zij of hij dat wel...
doornroosje9 schreef:
25-10-2018 19:14
Heeft zij of hij dat nog niet dan? En trouwens, kan zij of hij dat wel...
Hij of zij heeft meer dan 1700 topics berichten dus volgens mij automatisch plaatjesplakrechten.
En inderdaad, dat laatste vraag je je af.... ;-)
Ik adviseer je een kat.
S-Meds schreef:
25-10-2018 19:05
Heeft ze allang.
al haar tekst leest inderdaad een beetje plakkerig
Irritant is het natuurlijk wel. Maar om daar nu op het modtopic over te gaan zeiken is ook weer irritant natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Meen me te herinneren dat ze vroegah alleen domme vragen stelde die seks gerelateerd waren, dus toch al een hele vooruitgang zo in 7 jaar.
Nouschi schreef:
25-10-2018 20:13
Irritant is het natuurlijk wel. Maar om daar nu op het modtopic over te gaan zeiken is ook weer irritant natuurlijk.
Ja precies. Ze doet verder niemand kwaad met haar stomme topics.
Nou ja die irritatie over 1 opmerking in het mod-topic staat toch niet in verhouding tot iemand die hier al 7 jaar loopt te trollen, al vind je dat nog zo schattig.

Ik vind het ook opvallend dat zo'n overduidelijke trol niet als trol gezien wordt. Waarschijnlijk een hoge aaibaarheidsfactor die ik mis of zo?
AeonOfWinter schreef:
25-10-2018 20:15
Meen me te herinneren dat ze vroegah alleen domme vragen stelde die seks gerelateerd waren, dus toch al een hele vooruitgang zo in 7 jaar.
Nee hoor, die onderbroekenvraag en de hongersteken kwamen zeven jaar geleden ook al voorbij. Dus ja, een trol. Maar geen hele erge trol vind ik, gewoon een beetje vervelend maar als je in een melige bui bent valt er misschien nog wel wat om te lachen ook. Kwetsend is het in ieder geval niet.
Oh, die had ik dan gemist. Is ook niet zo moeilijk met die topic diarree.
MonteCara* schreef:
25-10-2018 18:56
@TanteBedelia, het valt mij op dat jij heel vaak iets te melden hebt over topics of TO's op het modtopic of hier op napraat.

Zit jij dag en nacht bij te lezen?

*Kan even geen smiley vinden*

Jij gaat echt geen antwoord krijgen hoor..... dat werkt doen ze niet! Je vraagt iets zo persoonlijks. :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven