Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

donderdag 25 oktober 2018 om 21:25
Ik vroeg het voor een vriend, niet voor mezelf uiteraard.

Maar omdat mijn vriend uiteraard heel treurig keek na dit nieuws kom ik namens hem uithuilen onder je dekentje.

Dat kan hij wel gebruiken.

donderdag 25 oktober 2018 om 21:53

Ik lig hier bijna op de grond van het lachen om jullie opmerkingen..
Pompompom, afspraak is gemaakt. Serieus, i've created a monster.. Mevrouw die daten tot een paar jaar terug Dantes inferno vond is totaal niet zenuwachtig en heeft er wel zin in.
Verwachtingen, nee niet echt, ik zie wel. Echt, ben ik dat?
Ik heb wel nog steeds een lichtelijke hekel aan het woord daten. Echt waarom,vroeger heette dat gewoon iets drinken met iemand....
Ik wil trouwens wel Sebas mee... Als coach...

vrijdag 26 oktober 2018 om 02:36
Ja pfff.. gister half 4 gaan pitten. En jij?ingelke_kepringelke schreef: ↑26-10-2018 02:32Jij ook weer wakker Phoolan?
Gisteren wel nog kunnen slapen?

vrijdag 26 oktober 2018 om 06:35
Zaterdag! De persoon in kwestie had het van de week al voorgesteld maar ik ben gisteren pas akkoord gegaaningelke_kepringelke schreef: ↑26-10-2018 01:33Phoebe; wanneer is je date koffie-drink-moment ?
So Kia, dat is vroeg voor een ontbijt. Of heb je de hele dag geslapen?

Nacht-werk-mensen: doen jullie allemaal de zorg/verpleging?

vrijdag 26 oktober 2018 om 07:40
Nee, vannacht was ik vrij.ingelke_kepringelke schreef: ↑26-10-2018 04:26Lekker! Vertel.
Jep, aan het werk.
Ik meen Kia ook, maar ze heeft het druk aan haar afwezigheid te zien.

Ontbijtje was zo vroeg omdat ik hoopte even de nacht door te trekken en dat is gelukt. En dan was ik weer zo laat met het ontbijt...
Boompje wat balen dat het slapen zo ruk gaat

Bubbles spannend!!!!!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 26 oktober 2018 om 09:31

It's a small world, hij werkt vlakbij waar ik woon, kwam hem net tegen toen ik naar mn werk fietste, erg geestig

Dank dames,ja wel beetje spannend,ik had 'daten' namelijk afgezworen,mjah als we alles vermijden waarbij we uit de comfort zone komen dan groeien we niet...