Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:32
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:33
1) ik staf niet stiekem.
2) ik staf niet vaak, en zéker niet om een mening.
3) ik heb geen Groenlinks gestemd.
4) ik ben geen vrouwtje
5) ik vind dat degenen die staffen op een forum kunnen vergelijken met Gestapo of NSB wel héél duidelijk laten merken dat ze wat lessen geschiedenis én wat lessen fatsoen gemist hebben.
4) ik ben geen vrouwtje
5) ik vind dat degenen die staffen op een forum kunnen vergelijken met Gestapo of NSB wel héél duidelijk laten merken dat ze wat lessen geschiedenis én wat lessen fatsoen gemist hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:34
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:38
feow schreef: ↑27-10-2018 13:331) ik staf niet stiekem.
4) ik ben geen vrouwtje
Pos 5 als dat geschreven zou staan ben ik het 100% met jou eens. Maar..... diegene die NIET staffen maar een verbale digitale terreur toepassen ter ondersteuning van het staffen, daar werd naartoe verwezen. Trouwens zelfs in mod topic blijven ze daarop terugkomen, niet extra berichten maar liefst staffen.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:40
Nee hoor, kan ook bij 50+the_Wicked_Witch schreef: ↑27-10-2018 13:28Hij stuitert in iedere post, het lijkt wel een konijn.
Komt ook vrij infantiel over trouwens.
Maar ook hier geldt, ik leef mee.
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:53
thedutchwiseguy schreef: ↑27-10-2018 13:38Pos 5 als dat geschreven zou staan ben ik het 100% met jou eens. Maar..... diegene die NIET staffen maar een verbale digitale terreur toepassen ter ondersteuning van het staffen, daar werd naartoe verwezen. Trouwens zelfs in mod topic blijven ze daarop terugkomen, niet extra berichten maar liefst staffen.![]()
Je gaat iemand verdedigen die mensen op dit forum uit scheldt voor 'erger en eerlozer dan NSB-ers'. Je weet wel, dat zijn die landverraders die hun medemens laten afschieten en afvoeren naar concentratiekampen.
Als je daar dan ook nog een beetje simplistisch bij staat te stuiteren dan geeft dat een bepaalde indruk.
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:56
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan
staat in de opening
omdat iedereen hier stafd doe ik mee dat is hier toch normaal elkaar verkliken
zaterdag 27 oktober 2018 om 13:59
Hij hint naar z'n eigen nicks. Je zal om die reden maar een ban krijgen
¡Apagando las luces!
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:11
Je ziet spoken.thedutchwiseguy schreef: ↑27-10-2018 13:38Pos 5 als dat geschreven zou staan ben ik het 100% met jou eens. Maar..... diegene die NIET staffen maar een verbale digitale terreur toepassen ter ondersteuning van het staffen, daar werd naartoe verwezen. Trouwens zelfs in mod topic blijven ze daarop terugkomen, niet extra berichten maar liefst staffen.![]()
Er bestaat geen gefrustreerde groep linkse staffers.
Over verbale, digitale terreur gesproken ... heb je vandaag dat paranoia pepernoten-topic gezien?
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:25
Sorry, was onduidelijk.
Maar we zijn het eens, het is infantiel.
Verder verwees ik naar een eerdere reactie van me waarin ik meeleefde met iemand anders met irreële gedachten.
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:30
Dit jaSombraOnline schreef: ↑27-10-2018 13:59Hij hint naar z'n eigen nicks. Je zal om die reden maar een ban krijgen![]()
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:31
Ah! Ik heb het toch maar even gestaft, wegens op de man
We hebben een naam hoog te houden natuurlijk
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:36
Welkom!
Leuk, zo'n betrokken, relatief nieuwe forumster. Je hebt het staffen ook al door zie ik. Super! En dat na 18 berichten.
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:37
Oh god, ik lach me kapot
Wat een domheid, niet kunnen lezen of schrijven, het zal je kind maar zijn.
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:37
Mee eens, deze napraat is wat dat betreft al wel vol genoeg zo. Ik ga wel even vragen of ze een nieuwe willen aanmaken. Als de manier waarop ze de uitgedeelde bannen registreren iets zegt over de administratie denk ik dat we best een kans maken.
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:41
.
Ja, we zitten per slot van rekening al op de 7450 berichten.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:02
Dan gaat het nieuwe topic vast Napraat 103 heten
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:35
Staft
Verklikken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.