zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
quote:Katalinova schreef op 16 maart 2009 @ 16:18:

Hihi.. grappig dat koude washandje.. Mijn man grapt sinds deze maand idd. wel dat ik na een vrijpartij met de benen de lucht in moet.. Ik krijg er zelf wel een beetje de slappe lach van..

@Lily: Ik heb trouwens dezelfde verscheinselen: Beetje misselijk af en toe, niet echt 'ik moet overgeven misselijk' Maar een beetje weeig gevoel in mij maag. Verder zit ik ook onder de pukkels en veel slijm in mijn onderbroek. Dus of ik ga ongesteld worden of misschien toch al ...? Verder ook erg moe, maar ik heb het ook wel erg druk nu.

Ik vind het zoooo spannend!!

Alle NODers van deze week succes!!!

Ik hou dat washandje in mijn achterhoofd indien alle andere middelen niet helpen

Mijn duimen blijven in de lucht voor iedereen !!!! (incl mezelf maar heb zo'n voorgevoel dat m'n aan het doorkomen zijn.
anoniempje . Je vriend zal hier heus wel doorheen prikken, denk ik. Hormonen

Bedankt voor de tips. het washandje houdt ik idd als laatste redmiddel,haha

Ik ben Nederlands btw. Uit het schone Twente
Zo wat een spanning hier. Allemaal dames waarbij de nod nadert, hopelijk binnenkort goed nieuws!

Anoniempje, rustig aan hoor. Vanavond maar weer even goedmaken, sterkte.

Ik heb btw nog nooit een washandje gebruikt, ook ben ik nooit 10 minuten blijven liggen. Maar mijn vriend blijft maar volhouden dat hij superzaad heeft.

Hier verder alles nog goed, afgelopen weekend toch aan de familie verteld. Ik was van plan dit na de echo te doen. Maar tijdens het trouwjurkuitzoeken kon ik er niet meer onder uit komen. De moeders bleven het maar over mijn slanke lijn hebben en dat ik maar een mooie strakke jurk moet hebben...

Dus toch verteld, erg leuk! Gegil, geknuffel en tranen in de ogen. De aanstaande opa's moeten een beetje aan het idee wennen, maar ook dat komt goed. En de broertjes en zusjes vinden het ook helemaal geweldig.
Oh ja, ben Nederlands, kom uit Friesland.
quote:natadecoco schreef op 16 maart 2009 @ 16:12:

[...]

hehe ik zit nog net wat kilometertjes zuidelijker

is het bij jullie ook voorjaarsweer? hier wel, ik heb de winterjas al weer weggestopt.

Verder verlies ik steeds kleine beetjes bloed, terwijl ik net ongesteld ben geweest....

Woon je in Frankrijk?

Wat vreemd van dat bloed??? Heb je pijn?
quote:anoniempje21 schreef op 16 maart 2009 @ 16:19:

meiden ik heb echt een slechte dag, liep net met vriendlief bij de winkels en begon zo te janken om niks, ben in de auto gaan zitten en hij ook en toen heb ik hem de huid volgescholde, heel erg slecht van mij en ik schaam me kapot

hij is nu boos weggegaan !!! en ik zit hier met spijt

het ging helemaal nergens om

ben nog steeds verdrietigWaar is je vriend heen? Kun je hem niet achterna en met hem praten?
quote:Ittje schreef op 16 maart 2009 @ 16:39:

Zo wat een spanning hier. Allemaal dames waarbij de nod nadert, hopelijk binnenkort goed nieuws!

Ik heb btw nog nooit een washandje gebruikt, ook ben ik nooit 10 minuten blijven liggen. Maar mijn vriend blijft maar volhouden dat hij superzaad heeft.

Hier verder alles nog goed, afgelopen weekend toch aan de familie verteld. Ik was van plan dit na de echo te doen. Maar tijdens het trouwjurkuitzoeken kon ik er niet meer onder uit komen. De moeders bleven het maar over mijn slanke lijn hebben en dat ik maar een mooie strakke jurk moet hebben...

Dus toch verteld, erg leuk! Gegil, geknuffel en tranen in de ogen. De aanstaande opa's moeten een beetje aan het idee wennen, maar ook dat komt goed. En de broertjes en zusjes vinden het ook helemaal geweldig.

Wat leuk die leuke reacties!!!!

Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn en zijn familie gaat reageren op het nieuws (als het zover is)

En volgens mij kunnen zaadcellen ook heel goed omhoog zwemmen!!
Ik ben ook Nederlands, woon in de buurt van Amsterdam....
quote:Maris1978 schreef op 16 maart 2009 @ 16:40:

[...]

Woon je in Frankrijk?

Wat vreemd van dat bloed??? Heb je pijn?

ik had een klein steekje, en een klein beetje rozig bloed

ik woon in parijs jep

Dus toch verteld, erg leuk! Gegil, geknuffel en tranen in de ogen. De aanstaande opa's moeten een beetje aan het idee wennen, maar ook dat komt goed. En de broertjes en zusjes vinden het ook helemaal geweldig.heel aandoenlijk die reacties, wat heerlijk voor je

Hahaha jaaa dat 'probleem' ga ik ook krijgen als het raak is voor de zomer. Wij gaan in september trouwen, en jullie? En woon ook in het Hoge Noorden! Grunn, dat wel. En import, want ben een 100% Hagenaer (ja zo 1 met een R).

Oh even een hug voor anoniempje... het zijn voor jullie mss ook wel erg spannende tijden, een mk is niet niks? Nou, snel uitpraten en goedmaken!!

Wij zijn een weekend bij mijn ouders geweest en er kon dus niet gevoosd worden voor een bengel (sorry het woord 'klussen' staat me ZO tegen ... )... volgens mijnkalender.net begint NU mijn vruchtbare tijd, dus vriend roept al de hele dag dat we maar vroeg naar 't nest gaan... dus jelui horen deze week 's avonds maar weinig van me, denk ik. Eerste echte ronde voor mij!

Iedereen fijne dag verder, ik ben pas net terug thuis en moet nog een presentatie voorbereiden... later meer!
succes met vozen!!
hoi meiden

nou vriendlief was niet boos hij was er even met de auto vandoor, na de winkel een kadootje halen voor mij, de schat !!!

nu gaan we even samen een dvdtje kijken !!!!!!!!!
quote:anoniempje21 schreef op 16 maart 2009 @ 18:43:

hoi meiden

nou vriendlief was niet boos hij was er even met de auto vandoor, na de winkel een kadootje halen voor mij, de schat !!!

Even in de rapte inloggen...

Anoniempje, volgens mij heb je een super ventje vast !! Geniet van jullie avond !!
quote:natadecoco schreef op 16 maart 2009 @ 16:52:

[...]

ik had een klein steekje, en een klein beetje rozig bloed

ik woon in parijs jep

Ik zou dat bloed niet kunnen verklaren

Heb je een Franse man?
quote:anoniempje21 schreef op 16 maart 2009 @ 18:43:

hoi meiden

JIj hebt echt een lieve vent! Wees er zuinig op!

Hi allemaal,

Volgens mij moet je met die gevoelige testen voorzichtig zijn,want het schijnt dat er in die laatste dagen van je cyclus nog van alles mis kan gaan(moet je anders maar eens opzoeken op internet)

blijven liggen,benen omhoog,kussentje eronder...ik doe het!! Niet altijd,maar blijven liggen doe ik wel.Je bekken is dan een beetje gekanteld ( kussentje) dus het kan het zaad id goede richting helpen. We lachen er altijd om en zo kijken we dan nog een filmpje en daarna hup...naar toilet.

Ik woon in het zuiden van NL :-)

Maris bedankt voor de opruimwoede...houd em nog ff hier goed??

Die pillen van de etos slik ik ook. Heb een cyclus van 30-31 dagen,dat is door de pillen niet echt veranderd. Ze zijn trouwens deze wk weer in de aanbieding bij het Kruidvat....hihi..sorryyy

Tot later dames!
Ooh Barbientje..ik heb trouwens ook een paar van die uitschieters gehad in mijn cyclussen. Toen ik stopte met de pil had ik steeds rond de 28 dagen,daarna wer dhet rond de 30 maar zelfs wel eens van 34 dagen gehad. Verwarrend he?

Ik hoop voor jou dat het is waar je op hoopt! Wanneer heb je dat gesprek??

Groetjes Renz
hoi meiden!

help wat moest ik veel bijlezen!!! kan niet overal op reageren maar wel wel op Lillith! Gefeliciteerd! Al nr 3 in de lijst! Gaat goed op ons topic zeg!

Ik ben dus weekje op vakantie geweest, heb het heerlijk gehad! Heel fijn met mn vriend ook zo'n weekje. Veel over kindjes gehad, hij zei dat hij er helemaal klaar voor is! Leuk he? Kom maar op dus, hihi!

Wel vlak ervoor ongi geworden, maar nu dus weer ervoor gaan, moeten flink aan de klus komende dagen want denk vruchtbare tijd....

Verder niet zoveel nieuws hierzo.

Zet m op allemaal, en NODers helemaal natuurlijk
ha renza,

ik weet niet goed waar ik op hoop.... ook in verband met dat gesprek, dat ik dus donderdag heb. beetje lastig om zwanger te solliciteren dus hoop aan de ene kant dat ik ongesteld wordt maar aan de andere kant natuurlijk weer niet... best verwarrend allemaal ja. ik houd maar vast aan de test, waarschijnlijk gewoon een langere cyclus en door naar de volgende ronde!

dus die pillen hebben ze bij de kruidvat ook? hoe heten ze daar dan? en heb jij al het gevoel dat het deze maand gelukt is?

groetjes
Ik ben Nederlandse, woon sinds kort in Friesland.

Consc >> dan gaan we deze maand gelijk op. Volgens dezelfde site begint mijn vruchtbare periode vandaag.

Anoniempje >> als je zin hebt om te huilen, vooral gaan huilen. Traanvocht is een prima manier om overtollige hormonen af te voeren. Dus huilen is gewoon heel goed.
quote:barbientje schreef op 16 maart 2009 @ 20:00:

ha renza,

ik weet niet goed waar ik op hoop.... ook in verband met dat gesprek, dat ik dus donderdag heb. beetje lastig om zwanger te solliciteren dus hoop aan de ene kant dat ik ongesteld wordt maar aan de andere kant natuurlijk weer niet... best verwarrend allemaal ja. ik houd maar vast aan de test, waarschijnlijk gewoon een langere cyclus en door naar de volgende ronde!

dus die pillen hebben ze bij de kruidvat ook? hoe heten ze daar dan? en heb jij al het gevoel dat het deze maand gelukt is?

groetjes

Maarrr...kun je die baan niet combineren met een kindje? Sorry ben het ff kwijt,maar volgens mij heb je dit al uitgelegd..

Het is misschien niet heel erg netjes om info achter te houden,maar het kan ook gewoon zijn dat je nog niet weet dat je zwanger bent tijdens dat gesprek,toch?

En als je het over 3 maanden moet vertellen...ja dan is het allemaal sneller gegaan dan de bedoeling was..ofzo.. Of kan je daar niet achter staan? Het is natuurlijk wel heel lastig,maar uiteindelijk wil je het beste voor jezelf,net als de werkgever het beste voor zijn bedrijf wil,toch? En ik kan me herinneren dat je het beschreef als een echte kans...

Ik ga ff terug lezen..........

Verder....ik ben in een baldadige melige bui,sorry

die pillen zijn gewoon bij Etos te krijgen,maar wel extra voordelig nu. Ze heten: Etos zwanger worden.

Ik probeer niet teveel bezig te zijn met of het wel of niet gelukt is,maak mezelf daar nu al een paar maanden(6) helemaal gek mee en dan is de teleurstelling steeds zo groot. Ik heb in de afgelopen maanden wel steeds dingen gevoeld en gedacht: nu is het zover! maar dan toch steeds weer ONG. Nu voor het eerst lukt het me aardig om het wat van me af te zetten,komt ook omdat mijn vriendje ziek was rond de Ovu,dus hier was weinig actie. Toch is er natuurlijk een kans,maar ik zie het volgende wk.Klachten tot nu toe: zeer pijnlijke borsten(heb ik altijd) en kleine steekjes onderin m'n buik. Ik hou me maar voor dat ik volgende week weer ongesteld word al kan dat over een paar dagen wel weer anders zijn hoor..haha
allemaal dank je wel meiden!!!

voel me alweer iets beter en vriend is zeker een super vent!!!

poeh ik zit hier nu met korte mouwen en de deuren open achter ik heb het echt bloedje heet en mijn wangen gloeien helemaal denk van alles van vandaag wat er is gebeurt!!!

of misschien wel door een wezentje in mijn buik waar ik op hoop maar wat er misschien wl ehelemaal niet zit
quote:renza schreef op 16 maart 2009 @ 20:45:

[...]

Maarrr...kun je die baan niet combineren met een kindje? Sorry ben het ff kwijt,maar volgens mij heb je dit al uitgelegd..

Het is misschien niet heel erg netjes om info achter te houden,maar het kan ook gewoon zijn dat je nog niet weet dat je zwanger bent tijdens dat gesprek,toch?

En als je het over 3 maanden moet vertellen...ja dan is het allemaal sneller gegaan dan de bedoeling was..ofzo.. Of kan je daar niet achter staan? Het is natuurlijk wel heel lastig,maar uiteindelijk wil je het beste voor jezelf,net als de werkgever het beste voor zijn bedrijf wil,toch? En ik kan me herinneren dat je het beschreef als een echte kans...

Ik ga ff terug lezen..........

Verder....ik ben in een baldadige melige bui,sorry

die pillen zijn gewoon bij Etos te krijgen,maar wel extra voordelig nu. Ze heten: Etos zwanger worden.

Ik probeer niet teveel bezig te zijn met of het wel of niet gelukt is,maak mezelf daar nu al een paar maanden(6) helemaal gek mee en dan is de teleurstelling steeds zo groot. Ik heb in de afgelopen maanden wel steeds dingen gevoeld en gedacht: nu is het zover! maar dan toch steeds weer ONG. Nu voor het eerst lukt het me aardig om het wat van me af te zetten,komt ook omdat mijn vriendje ziek was rond de Ovu,dus hier was weinig actie. Toch is er natuurlijk een kans,maar ik zie het volgende wk.Klachten tot nu toe: zeer pijnlijke borsten(heb ik altijd) en kleine steekjes onderin m'n buik. Ik hou me maar voor dat ik volgende week weer ongesteld word al kan dat over een paar dagen wel weer anders zijn hoor..haha

he renza baan is voor 36 uur dus dat wordt lastig en heb nu vast contract daar krijg ik waarschijnlijk eerst tijdelijk dus dan heb ik niet veel zekerheid, maar goed ik kijk wel wat het wordt.

die pillen ga ik maar even halen, kan nooit kwaad toch? ben gek op aanbiedingen dus haha.

toch lastig he er niet te veel mee bezig zijn? jij bent ook al tijdje bezig zie ik. maar is wel goed hoe je ermee probeert om te gaan. we zien het wel, maar hoop voor je dat het toch gelukt is!

wat vind je vriend er allemaal van dan? en hoe lang zijn jullie al samen? mijn vriend wil heel graag al een aantal jaren... en we zijn nu zo n 8 jaar samen.

groetjes
@Maris

Ik heb dat ergens gelezen dat veel vrouwen een opruimwoede krijgen tijdens de zwangerschap. Het zou een soort oerinstinct zijn om "het nest klaar te maken voor de jongen"

't heeft wel iets

@ Stefanie,

Ik snap heel goed dat je jaloers bent, ik was dat eerst zo hard op jou. En zou je echt dé manier willen geven om uw vriend te overtuigen maar weet echt niet hoe.

@anoniempje

Zo ver is het bij mij nog niet gekomen... Dat ik op sta om het viva forum snel bij te lezen

@Renza,

hopelijk geeft het je een betere kijk op je eisprong. Maar dat zal wel

@barbientje

en ? en? en?

@Lily

Hey wat spannend, hoop voor je dat het dik raak was!

Vandaag de eerste dag zonder pil, maar nog niet vruchtbaar Nu eerst mijn ongesteldheid afwachten.

25 maart moet ik dan op jaarlijkse controle bij de gyn en

dan 31 maart.... let the game begin

@Nero

Ik word liever niet ingesteld. ik zie liever direct een streepje op de predictortest :-)

@anoniempje

wat spannend, misschien is je gevoel wel juist!

Dan wordt het wel een hele vruchtbare maand hier op het topic!

ik lees dat je ook humeurig bent, is dat ook niet typisch zwanger zijn?

@jou4britt

de gyn zei dat het 14 dagen voor je eerste dag vanje ongesteldheid is.

maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand tenzij je een heel regelmatige cyclus hebt. Als je het totaal niet weten, raden ze je aan van een 3 tal keer per week sex te hebben...

@barbientje

wat blijf jij verrasend rustig! Ik zou gek worden van de onzekerheid en onwetendheid!

@allemaal

ik ben ook Belgisch uit de buurt van Stefanie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven