Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
27-10-2018 18:06
Is het weer stafbaar die post?
Geen idee, als het gestaft is dan mag het blijkbaar de modders zijn momenteel actief
Star² schreef:
27-10-2018 18:07
Dat topic gaat weer eens een hele rare kant op.
Dat kan ook niet anders toch?

Men neemt de mening van een stel idioten (wij zien melk als een of ander racistisch symbool), wat gebruikt wordt door een stel extremisten (peta) om het als idiote reden tegen koemelk te geven (zijn veel betere redenen), en daarover dus een discussie op viva. Het kan makkelijker ontsporen.
Star² schreef:
27-10-2018 18:16
Nog een aanrader dan? :proud:
Ik denk even na.
yette schreef:
27-10-2018 18:15
Lasagne, paella, salade, stokbrood met verse pesto van de laatste basicum van dit jaar en gegrilde zeevruchten in knoflookboter.

Verder niks bijzonders ;-D
Waar en hoe laat? Dat klinkt allemaal als 'spek naar mijn bek'!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
yette schreef:
27-10-2018 18:15
Lasagne, paella, salade, stokbrood met verse pesto van de laatste basicum van dit jaar en gegrilde zeevruchten in knoflookboter.

Verder niks bijzonders ;-D
dit is een weekmenu toch?
Star² schreef:
27-10-2018 18:09
Ik blijf weg van Netflix. Gisteren dacht ik even een aflevering van The Haunting of Hill House te kijken. Het werden alle nog zes te kijken afleveringen en 02.00 op de klok :zzz:

Ik zit ook in in Hill House, aflevering drie.
Net toen er een schrikmoment was kwam ook mijn kind geruisloos binnen.
Ik heb gegild :facepalm:
the_Wicked_Witch schreef:
27-10-2018 18:25
:rofl: Heb je later wel om gelachen toch?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
27-10-2018 18:28
:rofl: Heb je later wel om gelachen toch?

Ja hoor. En hártelijk uitgelachen door mijn puber ook :proud:
Oudblond schreef:
27-10-2018 18:22
Waar en hoe laat? Dat klinkt allemaal als 'spek naar mijn bek'!
Hier.
Het streven is ergens tussen half acht en acht.
:hihi:
Ik heb mijn puber juist uitgelachen, die heeft zo enorm zitten griezelen! :rofl:
27-10-2018 18:29
Ja hoor. En hártelijk uitgelachen door mijn puber ook :proud:
:mrgreen:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
|Courage| schreef:
27-10-2018 17:52
Nu toch maar eens gelezen waar het allemaal om gaat, het topic dus.
Vond het vooral mooi om te zien dat waar er één ontspoorde en FV onterecht dingen toebedeelde, de rest (incl. Shifty by the way) hier op insprong en corrigeerde.

De verbroederende opmerking van Shifty kan ik ook helemaal volgen.
Jammer, eigenlijk was iedereen het wel eens
Nou ik vind t wel een beetje raar hoor. Ik zou , als ik melk zou drinken, daar niet mee stoppen nu ik toevallig hoor dat er een neonazietheorie aan zou hangen.
Net zoals ik quinoa zou eten als ik dat lekker zou vinden, ongeacht of er dan sommigen een vooroordeel zouden hebben dat ik dan een zemeltrut ben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
S-Meds schreef:
dit is een weekmenu toch?
Nope, alleen de lasagne en salade zaten in de planning, De rest is ontstaan door de combinatie van extra eters en wat ik in huis&tuin heb.

Gelukkig ook een voorraad wijn in huis. Maar daarbij moet ik wel opletten - de Post-Its met 'bewaren' hebben losgelaten :P
Broodje sprinkhaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mag de melk nog wel in de koffie, of ook dat niet?
Nouschi schreef:
27-10-2018 18:50
Broodje sprinkhaan.
Corretie: Broodje gewonde sprinkhaan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
27-10-2018 18:52
Melk is melk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Een herfstige jachtschotel. Geen idee wat en hoe maar er wordt aan geknutseld in de keuken. Het ruikt overigens heerlijk.

Ik heb mezelf maar vast een glas wijn ingeschonken.
Star: Bodyguard.
Star² schreef:
27-10-2018 18:09
Ik blijf weg van Netflix. Gisteren dacht ik even een aflevering van The Haunting of Hill House te kijken. Het werden alle nog zes te kijken afleveringen en 02.00 op de klok :zzz:
Heerlijk hè!
Life is short. Eat dessert first.
simbalabimba schreef:
27-10-2018 18:49
Nou ik vind t wel een beetje raar hoor. Ik zou , als ik melk zou drinken, daar niet mee stoppen nu ik toevallig hoor dat er een neonazietheorie aan zou hangen.
Net zoals ik quinoa zou eten als ik dat lekker zou vinden, ongeacht of er dan sommigen een vooroordeel zouden hebben dat ik dan een zemeltrut ben.
Zucht. Dat zei ik dan ook niet. Ik zei dat als ik toch al twijfels zou hebben vanwege milieu, arbeid, ethiek, whatever, een argument als "het is het favoriete merk van nazi's" mij over de streep zou trekken om met iets waar ik toch al niet 100% achter stond te stoppen.

En verder zei ik ook nog dat ik in de melkkwestie het waarschijnlijk zou vertalen als dat ik nooit een foto van mijn glas melk of mijn cutesy melksnor op Instagram zou zetten nu ik weet dat neonazi's dat ook doen, omdat ik niet onbedoeld een neonazi-theorie de wereld in wil slingeren.

En ik zei bovendien dat ik sowieso geen melk gebruik en nooit gedaan heb, dus dat het voor mij sowieso allemaal hypothetisch is.
Am Yisrael Chai!
Een schaal van de romigste, goddelijke mac 'n cheese (met prei) en tomatensalade.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
27-10-2018 19:19
Een schaal van de romigste, goddelijke mac 'n cheese (met prei) en tomatensalade.
wat doe je daar in? de macncheese
27-10-2018 18:52

Jij drinkt je koffie liever niet zwart? Racist!
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven