Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:20
Dat kan ook niet anders toch?
Men neemt de mening van een stel idioten (wij zien melk als een of ander racistisch symbool), wat gebruikt wordt door een stel extremisten (peta) om het als idiote reden tegen koemelk te geven (zijn veel betere redenen), en daarover dus een discussie op viva. Het kan makkelijker ontsporen.
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:22
Waar en hoe laat? Dat klinkt allemaal als 'spek naar mijn bek'!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:25
Ik zit ook in in Hill House, aflevering drie.
Net toen er een schrikmoment was kwam ook mijn kind geruisloos binnen.
Ik heb gegild
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:28
the_Wicked_Witch schreef: ↑27-10-2018 18:25Ik zit ook in in Hill House, aflevering drie.
Ik heb gegild![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:36
the_Wicked_Witch schreef: ↑27-10-2018 18:25Ik zit ook in in Hill House, aflevering drie.
Ik heb gegild![]()
Ik heb mijn puber juist uitgelachen, die heeft zo enorm zitten griezelen!
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:38
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:49
Nou ik vind t wel een beetje raar hoor. Ik zou , als ik melk zou drinken, daar niet mee stoppen nu ik toevallig hoor dat er een neonazietheorie aan zou hangen.|Courage| schreef: ↑27-10-2018 17:52Nu toch maar eens gelezen waar het allemaal om gaat, het topic dus.
Vond het vooral mooi om te zien dat waar er één ontspoorde en FV onterecht dingen toebedeelde, de rest (incl. Shifty by the way) hier op insprong en corrigeerde.
De verbroederende opmerking van Shifty kan ik ook helemaal volgen.
Jammer, eigenlijk was iedereen het wel eens
Net zoals ik quinoa zou eten als ik dat lekker zou vinden, ongeacht of er dan sommigen een vooroordeel zouden hebben dat ik dan een zemeltrut ben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:49
Nope, alleen de lasagne en salade zaten in de planning, De rest is ontstaan door de combinatie van extra eters en wat ik in huis&tuin heb.
Gelukkig ook een voorraad wijn in huis. Maar daarbij moet ik wel opletten - de Post-Its met 'bewaren' hebben losgelaten
zaterdag 27 oktober 2018 om 18:58
Melk is melk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:11
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:17
Zucht. Dat zei ik dan ook niet. Ik zei dat als ik toch al twijfels zou hebben vanwege milieu, arbeid, ethiek, whatever, een argument als "het is het favoriete merk van nazi's" mij over de streep zou trekken om met iets waar ik toch al niet 100% achter stond te stoppen.simbalabimba schreef: ↑27-10-2018 18:49Nou ik vind t wel een beetje raar hoor. Ik zou , als ik melk zou drinken, daar niet mee stoppen nu ik toevallig hoor dat er een neonazietheorie aan zou hangen.
Net zoals ik quinoa zou eten als ik dat lekker zou vinden, ongeacht of er dan sommigen een vooroordeel zouden hebben dat ik dan een zemeltrut ben.
En verder zei ik ook nog dat ik in de melkkwestie het waarschijnlijk zou vertalen als dat ik nooit een foto van mijn glas melk of mijn cutesy melksnor op Instagram zou zetten nu ik weet dat neonazi's dat ook doen, omdat ik niet onbedoeld een neonazi-theorie de wereld in wil slingeren.
En ik zei bovendien dat ik sowieso geen melk gebruik en nooit gedaan heb, dus dat het voor mij sowieso allemaal hypothetisch is.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:23
wat doe je daar in? de macncheesefashionvictim schreef: ↑27-10-2018 19:19Een schaal van de romigste, goddelijke mac 'n cheese (met prei) en tomatensalade.
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:26
Jij drinkt je koffie liever niet zwart? Racist!
zaterdag 27 oktober 2018 om 19:27
Ik heb gegild![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.