Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 16 maart 2009 @ 17:56:

Ah 3.60x1.60

das wel groot balkon geloof ik he ? Dat is een leuke balkon ja...er staan toch niet alleen maar vuilniszakken en ouwe fietsen op?
Ik ben nog niet zo aan mijn balkon toe. Daarvoor is het nog wel wat aan de koude kant. Maar na een maand moet het ongeveer wel weer kunnen. Eindelijk...ik ben wel toe aan zon i.c.m. met een graadje of 28.
Ik ben nog niet zo aan mijn balkon toe. Daarvoor is het nog wel wat aan de koude kant. Maar na een maand moet het ongeveer wel weer kunnen. Eindelijk...ik ben wel toe aan zon i.c.m. met een graadje of 28.
Hi allemaal,

Ik zit wederom weer eens op het werk. Het is hier echt te druk, niet grappig meer.

Hoe gaat met iedereen hier?

Hee Appeltje...last van emobui? Hoe kan dat nou?
het was hier vandaag gewoon lekker warm in mn tuintje..heeeerlijk. Bij jullie niet Q?

Ik heb zo'n zin om naar het strand te gaan eigenlijk. Lekker zonnen, muziekje op, boekjes mee en lekker mensen kijken vanachter een grote zonnebril
Ga naar huis Erykah..nu!

Te horen gekregen wat ik al vermoedde en tegen jou zei vrijdag...heb het gisteravond gewoon gevraagd. Tja...
Ik ga nog even naar buiten..lekker fruit halen..

Heb geen zin in bankhangen met dit mooie weer
Ik wacht ook nog ff met mijn balkonnetje.. tot zaterdag.. Echt vriezen gaat t toch niet meer en kunnen de plantjes alvast een beetje wennen op mijn balkon. Tis voor hen ook een hele verandering , verandering van omgeving , nieuwe buurt enzoww

En nee staan niet alleen fietsen en vuilniszakken op eigenlijk alleen maar 2 stoelen en een tafel
quote:appeltje72 schreef op 16 maart 2009 @ 18:23:

Ga naar huis Erykah..nu!

Te horen gekregen wat ik al vermoedde en tegen jou zei vrijdag...heb het gisteravond gewoon gevraagd. Tja...

Je gevoel klopte dus? Wel goed van je dat je het gevraagd hebt!

Ja ik ga zo naar huis, nog even wat dingetjes afmaken.
quote:appeltje72 schreef op 16 maart 2009 @ 18:23:

Ga naar huis Erykah..nu!

Je gevoel klopte dus? Wel goed van je dat je het gevraagd hebt!

Ja ik ga zo naar huis, nog even wat dingetjes afmaken.
Ik klikte toch echt 1 keer op Verstuur bericht???? hahahaha
je valt in herhaling hihi
quote:appeltje72 schreef op 16 maart 2009 @ 18:44:

je valt in herhaling hihi

Hahahaha ja! Q ook trouwens

Ik ben het zat, ik ga de boel afsluiten hier en bij vrienden eten.
Viva moet die lui die de site voor hun hebben aangepakt aanklagen...

Hoezo is het ding sneller geworden pff..

Anyways, ben best productief in huis geweest moet nog wat, maar de avond is nog jong...

Hahha, nee joh tuurlijk werk ik niet voor RTL -travel, zou ik vaker weg moeten zijn dan he? Alhoewel nu kan ik jullie ook wijs maken dat ik in NL zit terwijl ik misschien op Réunion (google als je t nie kent) zit. Technologie he?!

@Indi, was het nog zo mooi weer bij jou, bij mij in de vroege middag wel mar daarna droog maar koud.

@Appel, lastig emobuien. Ken het, op papier heb je het zo allemaal voor mekaar en eigenlijk gaat het ook goed over de hele linie maar soms, trigger,.....dan slaat het zo om...en dan vind ik mijn alles gewoon ruk!

Gelukkig zijn die buien er niet vaak en duren ze niet lang, iedereen heeft ze weleens ...

@Vleer hoestie met GRP?

De rest:
Wuzz.. Met GRP gaat t wel goed.. Vind de 2e date spannender dan de 1e..

En ik stond op gedeactiveerd op RP, maar zag dat GRP ook gewoon aan t loeren is.. Dus ik loer ook maar gewoon.
quote:Wuzzie schreef op 16 maart 2009 @ 19:02:

Alhoewel nu kan ik jullie ook wijs maken dat ik in NL zit terwijl ik misschien op Réunion (google als je t nie kent) zit. Technologie he?!

....iedereen denkt ook dat ik 3 maanden aan de andere kant van de wereld heb gezeten...weten zij veel

Misschien zat ik wel gewoon 3 hoog achter
Ja leuk Appel. Zitten we hier met zijn allen ons leven interssanter te forummen dan het eigenlijk is....hihihi

Maar ene, gaat ie een beutje. Zag dat je bui r gister was en nu nog aanwezig...
Vleer,

Snap wel dat dit spannender is...1ste ga je kijken of het überhaupt klikt en nu weet je dat het klikt...is er ieniemienie meer op het spel zeg maar...

Weet je al wat jullie gaan doen? Vind het niet zo raar dat hij nog loer, persoonlijk zou ik het juist raar vinden als je na 1 date niet meer kijkt. Er is nog nix gebeurd tussen jullie en het is niet eens uitgesproken dus.....Gewoon je ding blijven doen zoals je doet..
Wuzz.. We gaan gewoon lekker simpel en makkelijk en veilig uit eten , denk in t dorp waar ik woon. Laat hem deze kant maar es opkomen :-)
Wuzz.. We gaan gewoon lekker simpel en makkelijk en veilig uit eten , denk in t dorp waar ik woon. Laat hem deze kant maar es opkomen :-)
Goed zo meiss, hoe ver uit elkaar wonen jullie?

Heb je een vervolg plan ná het eten of spontaniteit is the key? Gaan jullie uit of your place? Spannend hoor.

Heb zelf tot nu toe geen dates mee naar huis genomen. Heb een strikt deurbeleid, mannen waarmee ik date komen er niet in. Hoelang dat daten ook mag duren, zolang het daten heet....

Ik overigens wel bij hun thuis...en of eerlijk deurbeleid verteld of...'iets zeggen'
Wuzzie ehm geloof dat ik je laatste zin van je deurbeleid even niet helemaal snap ????

We wonen ehm 40km bij elkaar vandaan , 25min ongeveer is t denk ik. Ehm na het eten , geen idee wat de planning is eigenlijk. Hier in mijn dorp valt niet veel te beleven
Zo..weer thuis..Met 2 dozen aardbeien..ze kostten maar €1 :-)

@Vleer: Is toch prima? Uit eten?

@Wuzzie: Ik snap je deurbeleid ook niet helemaal geloof ik..

Pff..Ik moet mijn functioneringsgesprek voorbereiden..echt geen zin in
Indi >.. Lekker aardbeien , waar heb je ze gekocht ?

Uiteten is prima , geen idee eigenlijk of ik moet reserveren hiero .. 2p hoeft volgens mij haast neit toch op een donderdagavond ?
Ik ga mij zo eens lekker een bak koffie zetten en heerlijk onderuit op de bank zitten , beetje soaps kijken en ander ongein op tv

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven