Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:41
Ik ben nog even druk hoor, kom over een uurtje ofzo maar terug.
kia・ora wijzigde dit bericht op 31-10-2018 12:20
16.81% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 30 oktober 2018 om 23:44
Vanzai schreef: ↑30-10-2018 21:4290% van jullie snapt niet wat op de man betekent, de mods nog niet eens meegerekend.
Dit verschijnsel vindt waarschijnlijk haar oorsprong in het feit dat vrouwen van zichzelf en van elkaar weten dat ze hormoon-gedreven regelmatig uit de bocht vliegen. Het beoordelen van 'Op de man' kan dus nooit door vrouwen gedaan worden, omdat ze de definitie van de term ondergeschikt maken aan hun hormonale buien; schelden, beschimpen en de grond in stampen is hun baseline, want hormonen.
Op de man is echter een heel duidelijke constatering; Je reageert negatief op de persoon (of beter: tegen de persoon) in plaats van op het onderwerp. Zou geen rocketscience moeten zijn, maar blijkt het wel te zijn.
Dit is echter uitsluitend mijn mening, uiteraard.
Nah. Jouw letterlijk weggeven van mijn nick nadat ik je op je tenen had getrapt vond ik wel vrij op de man.
Niet piepen over op de man als je zelf niet anders doet.
woensdag 31 oktober 2018 om 11:20
100 keer liever dit bijlezen dan dat geneuzel over eten.
Wat ik niet snap, als je niet tegen een beetje gehakketak kunt wat doe je dan op napraat? Waarom moet er na 3 of 4 van dat soort berichten altijd meteen iets over eten gepost worden/ luchtig gedaan worden? Genoeg eettopics, knusseltopics, kletstopics etc. Ga daar lekker heen!!
Wat ik niet snap, als je niet tegen een beetje gehakketak kunt wat doe je dan op napraat? Waarom moet er na 3 of 4 van dat soort berichten altijd meteen iets over eten gepost worden/ luchtig gedaan worden? Genoeg eettopics, knusseltopics, kletstopics etc. Ga daar lekker heen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 31 oktober 2018 om 11:36
Snert.Nouschi schreef: ↑31-10-2018 11:20100 keer liever dit bijlezen dan dat geneuzel over eten.
Probeer het eens te zien als een simpele manier om te zeggen dat je geen zin hebt om alweer een post van enkele alinea's te schrijven met kritiek op al het gezuig en gehap.
woensdag 31 oktober 2018 om 11:38
Ik hou niet van veranderingen, ik hou van constante factoren.
woensdag 31 oktober 2018 om 11:55
Het is evenmin inhoudelijk. Of ik nu de hele tijd zeg dat iedereen hier stom is, behalve ik, of ik zeg dat ik rijstepap gegeten heb, in beide gevallen is het geen nuttige bijdrage tot een geslaagd topic.Nouschi schreef: ↑31-10-2018 11:20100 keer liever dit bijlezen dan dat geneuzel over eten.
Maar goed, ik ben de kwaadste niet. Het viel me op dat in mijn topic over appen achter het stuur mensen reageren die zich gewoon niet kunnen beheersen, terwijl zij in topics over gewicht heel fel zijn in hun veroordeling van de karakterzwakte van dikke mensen. Dat vond ik grappig.
woensdag 31 oktober 2018 om 12:08
inderdaad, zo kan het nooit eens lekker uit de hand lopenNouschi schreef: ↑31-10-2018 11:20100 keer liever dit bijlezen dan dat geneuzel over eten.
woensdag 31 oktober 2018 om 12:32
Nouschi schreef: ↑31-10-2018 11:20100 keer liever dit bijlezen dan dat geneuzel over eten.
Dit is geen gehakketak, dit is zuigen om het zuigen. Flikker lekker op als je jezelf (niet jij) zoveel beter vindt.
woensdag 31 oktober 2018 om 12:34
Yep.
Bij deze doet ie ook geen moeite meer om nog enigzins normaal over te komen.
woensdag 31 oktober 2018 om 12:38
woensdag 31 oktober 2018 om 13:39
Iedereen heeft z'n zwakke plek!vrouwjagersma schreef: ↑31-10-2018 11:55Het viel me op dat in mijn topic over appen achter het stuur mensen reageren die zich gewoon niet kunnen beheersen, terwijl zij in topics over gewicht heel fel zijn in hun veroordeling van de karakterzwakte van dikke mensen. Dat vond ik grappig.
woensdag 31 oktober 2018 om 13:52
je kunt ook niks schrijven toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!