Irritant telefoon gedrag

02-11-2018 12:38 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor mij vreselijk aan het gedrag van mijn man inzake zijn telefoon. Hij bewaakt dat ding alsof het zijn kind is. Begint s ochtends al; neemt meteen zijn telefoon mee naar beneden, gaat eten, neemt hem vervolgens mee in de badkamer, daarna gaat hij er een half uur mee op de wc zitten. Wat hij er overdag mee doet weet ik niet want we werken allebei, maar als we thuis zijn en we gaan eten dan heeft hij dat ding naast zich liggen of in zijn broekzak. S avonds ga ik meestal eerder naar bed als hem, want hij is niet naar bed te krijgen. Als ik soms beneden komt zit hij weer op dat ding en zie ik wel eens dat hij gauw wat weg klikt. Als ik het aankaart dat ik het irritant gedrag vindt, dat continue met die telefoon bezig zijn dan wordt hij boos. Ik moet niet zeiken. Ik word er onzeker van en denk soms wel eens wat doet hij allemaal op dat ding dat hij zijn telefoon meeneemt overal naar toe. Is mijn gedachten raar ?
Hij gaat vreemd.
Wat is er irritant aan dat hij dat ding meeneemt naar badkamer en wc?

Bedoel je niet eigenlijk dat je het niet vertrouwt ipv irritant vindt? Zou je in zijn telefoon (willen) kijken als hij het op tafel zou laten liggen tijdens het douchen?
Ik zou daar ook niet blij van worden, zowel van het continu met de telefoon bezig zijn als het stiekeme.

Ik ben niet iemand die snel conclusies trekt maar ik zou het op z'n minst verdacht vinden.
het is normaal dat een persoon zijn telefoon altijd bij zich heeft. maar hij doet zo paranoide (zoals jij al zij, hij wordt boos als je het aankaart)

ik zou er zelf onzeker over worden. zeg dat tegen hem. dat je niet snapt dat hij zo boos wordt als je er wat over zegt en dat je dat onzeker maakt. kijken hoe hij reageert.

ik had eerder ook een vriend die zich precies hetzelfde als dit gedroeg. bleek dat hij vreemdging. ik wil niet zeggen dat jouw man dit doet, maar ik zou me zeker zorgen maken en zo snel mogelijk tegen hem zeggen hoe je je voelt. wordt niet boos, maar blijf rustig en zeg dat je veel om hem geeft, van hem houdt. als hij dan nog boos wordt, zou ik weggaan.
Ik zou hier knettergek van worden. Sterker nog: in een vorige relatie was ik dat telefoongedoe op een gegeven moment zo ontzettend zat, dat ik zijn telefoon in de haven heb gegooid. Ja, dat was niet zo mooi van mij.

Mijn vriend ging niet vreemd maar was zo ontzettend veel bezig met zijn werk, via de telefoon, echt iedere avond tot laat, elk weekend en zelfs tijdens de vakantie op zoek naar waar Wifi is zodat hij op zijn telefoon zijn berichten kon checken en kon bellen en orders kon verwerken... Natuurlijk had ik hem vaak gevraagd of de telefoon af en toe ook uit zou kunnen, maar ik moest niet zeiken.

Vakantie in Griekenland om wat dichter bij elkaar te komen, romantisch haventje, flesje wijn, zonsondergang en vanuit zijn broekzak *piep piep* een binnenkomend berichtje. En tijdens een gesprek over ons, onze relatie en onze toekomst, zegt hij: wacht even en gaat dat berichtje lezen. Ja, toen heb ik me niet goed beheerst...

Ik zou je adviseren: praat met je man en laat weten dat je dit zo vervelend vindt. Want het is echt niet uit te leggen aan de verzekering dat je telefoon stuk is omdat je vrouw 'm in de haven heeft geflikkerd.
makreel wijzigde dit bericht op 02-11-2018 13:22
5.86% gewijzigd
Wat eten we vanavond?
Veel mensen zijn veel met hun telefoon bezig, maar die geheimzinnigheid zou mij steken.

Mijn man en ik weten elkaars wachtwoorden, laten onze telefoons overal slingeren, kijken regelmatig in elkaars telefoon (om iets op te zoeken bijvoorbeeld, of als de ander autorijdt) en ook de post/ mail is allemaal open.

Ik vind het echt vreemd als het zo geheim is.
Heel herkenbaar. Mijn ex ging hartstikke vreemd..!
Marana-- schreef:
02-11-2018 13:03
Wat is er irritant aan dat hij dat ding meeneemt naar badkamer en wc?
Misschien niet per definitie irritant maar excusez le mo, wel volslagen idioot eigenlijk. Vind ik dan.
Ikigai schreef:
02-11-2018 13:02
Hij gaat vreemd.
Dit. En anders is zijn telefoon kennelijk interessanter dan zijn vrouw. Next.
makreel schreef:
02-11-2018 13:16
Ik zou hier knettergek van worden. Sterker nog: in een vorige relatie was ik dat telefoongedoe op een gegeven moment zo ontzettend zat, dat ik zijn telefoon in de haven heb gegooid. Ja, dat was niet zo mooi van mij.

Mijn vriend ging niet vreemd maar was zo ontzettend veel bezig met zijn werk, via de telefoon, echt iedere avond tot laat, elk weekend en zelfs tijdens de vakantie op zoek naar waar Wifi is zodat hij op zijn telefoon zijn berichten kon checken en kon bellen en orders kon verwerken... Natuurlijk had ik hem vaak gevraagd of de telefoon af en toe ook uit zou kunnen, maar ik moest niet zeiken.

Vakantie in Griekenland om wat dichter bij elkaar te komen, romantisch haventje, flesje wijn, zonsondergang en vanuit zijn broekzak *piep piep* een binnenkomend berichtje. En tijdens een gesprek over ons, onze relatie en onze toekomst, zegt hij: wacht even en gaat dat berichtje lezen. Ja, toen heb ik me niet goed beheerst...

Ik zou je adviseren: praat met je man en laat weten dat je dit zo vervelend vindt. Want het is echt niet uit te leggen aan de verzekering dat je telefoon stuk is omdat je vrouw 'm in de haven heeft geflikkerd.
Ik geef je eigenlijk groot gelijk, ik geloof dat ik zo ongeveer hetzelfde zou doen.
Rooss4.0 schreef:
02-11-2018 13:19
Misschien niet per definitie irritant maar excusez le mo, wel volslagen idioot eigenlijk. Vind ik dan.

Wie zei ook weer altijd 'als je kan poepen kun je ook appen'? :proud:
Lotus90 schreef:
02-11-2018 13:21
Dit. En anders is zijn telefoon kennelijk interessanter dan zijn vrouw. Next.

Of hij is een workaholic. Of hij bereidt een surpriseparty voor. Of hij is verslaafd aan gamen en wil daar niet voor uitkomen. Of aan chatkanalen.
Is hij altijd zo obsessief bezig geweest met zn telefoon of is dit gedrag van de laatste tijd??
Vraag vanavond zn telefoon eens. Als hij weigert of boos wordt, weet je genoeg.
ik geef mn bek ook maar een douw
Marana-- schreef:
02-11-2018 13:22
Wie zei ook weer altijd 'als je kan poepen kun je ook appen'? :proud:
Ik! :applause:
Maar dat hoeft niet per sé tegelijkertijd toch!
Zeker weten dat hij vreemd gaat.
GinnyJones schreef:
02-11-2018 13:22
Ik geef je eigenlijk groot gelijk, ik geloof dat ik zo ongeveer hetzelfde zou doen.
Als je het verhaal van mijn ex zou horen, denk je daar misschien anders over.
Wat eten we vanavond?
als dit opeens zo is gekomen zou ik het heel verdacht vinden en je niet laten afschepen met dat je zeurt volgens hem
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Dit doen man en ik ook, zonder dat stiekeme dan. Telefoons slingeren ook rond.
ja er is iets mis, gokken/vreemdgaan... zoiets

en boos worden op het moment dat jij heel terecht aangeeft dat je het niet fijn vind dat hij altijd maar met zijn telefoon bezig is is ook een behoorlijk teken aan de wand
Lorem Ipsum
Hij was wel altijd veel met zijn telefoon bezig, maar niet dat hij dat ding overal mee nam.
Marana-- schreef:
02-11-2018 13:24
Of hij is een workaholic. Of hij bereidt een surpriseparty voor. Of hij is verslaafd aan gamen en wil daar niet voor uitkomen. Of aan chatkanalen.
Kan hoor. Hij wordt echter boos als ze benoemt dat ze er last van heeft. Hij heeft dus kennelijk schijt aan haar gevoelens. En nu?
Rooss4.0 schreef:
02-11-2018 13:31
Ik! :applause:
Maar dat hoeft niet per sé tegelijkertijd toch!
Dochterlief neemt hem ook altijd mee naar de wc. Dat 'poept' beter, zegt ze. :proud:
Maar goed, dat is een puber, stel je voor dat ze iets mist, terwijl ze op de wc zit! :frusty:

Voor een volwassene is het volslagen idioot gedrag inderdaad!
ik poep ook beter als ik ondertussen afleiding heb.
MAAR ik doe dat niet stiekem( nou ja, poepen wel liever even alleen:-))
Stiekem is altijd een teken van iets willen verbergen. Ik hou er in ieder geval niet van en vind het obsessieve en stiekeme gedrag van jouw man niet echt een positief teken aan de wand.
Nou als ik naar de wc moet voor nr 2, dan neem ik echt wel of mijn mobiel mee of een puzzeltje. Maar over het algemeen toch wel mijn mobiel. Anders zit je ook maar zo voor je uit te staren 😉.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven