Irritant telefoon gedrag
vrijdag 2 november 2018 om 12:38
Ik stoor mij vreselijk aan het gedrag van mijn man inzake zijn telefoon. Hij bewaakt dat ding alsof het zijn kind is. Begint s ochtends al; neemt meteen zijn telefoon mee naar beneden, gaat eten, neemt hem vervolgens mee in de badkamer, daarna gaat hij er een half uur mee op de wc zitten. Wat hij er overdag mee doet weet ik niet want we werken allebei, maar als we thuis zijn en we gaan eten dan heeft hij dat ding naast zich liggen of in zijn broekzak. S avonds ga ik meestal eerder naar bed als hem, want hij is niet naar bed te krijgen. Als ik soms beneden komt zit hij weer op dat ding en zie ik wel eens dat hij gauw wat weg klikt. Als ik het aankaart dat ik het irritant gedrag vindt, dat continue met die telefoon bezig zijn dan wordt hij boos. Ik moet niet zeiken. Ik word er onzeker van en denk soms wel eens wat doet hij allemaal op dat ding dat hij zijn telefoon meeneemt overal naar toe. Is mijn gedachten raar ?
vrijdag 2 november 2018 om 14:57
Even wat anders hoor, maar poepen hoeft toch niet zo lang te duren? Ik heb een keer gelezen dat je dat binnen een minuut wel moet kunnen redden.
In dit artikel staat: soepel en snel:
https://groenevrouw.nl/poepdokter/
Als je het fijn vindt om nog een paar minuten in je eigen geur te marineren op de wc, go ahead en neem vooral je mobiel mee. Maar als je maar een minuutje op de pot zit, snap ik dus die puzzels en spelletjes en de verveling als je even niks te doen hebt niet zo goed. Dus misschien is er iets mis met de stoelgang van je man, TO?
Zo, probleem opgelost
In dit artikel staat: soepel en snel:
https://groenevrouw.nl/poepdokter/
Als je het fijn vindt om nog een paar minuten in je eigen geur te marineren op de wc, go ahead en neem vooral je mobiel mee. Maar als je maar een minuutje op de pot zit, snap ik dus die puzzels en spelletjes en de verveling als je even niks te doen hebt niet zo goed. Dus misschien is er iets mis met de stoelgang van je man, TO?
Zo, probleem opgelost
Wat eten we vanavond?
vrijdag 2 november 2018 om 16:58
Dit gedrag maakt jou argwanend en terecht.Als ik soms beneden komt zit hij weer op dat ding en zie ik wel eens dat hij gauw wat weg klikt. Als ik het aankaart dat ik het irritant gedrag vindt, dat continue met die telefoon bezig zijn dan wordt hij boos.
Het lijkt erop alsof er meer aan de hand is.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 2 november 2018 om 18:20
Hij wordt boos en zegt dat ik zit te zeiken. En of ik hem niet vertrouw dan en dat ik moet ophouden met het achterdochtige gedoe. Echter ten eerste vind ik het irritant dat hij de hele tijd met zijn telefoon bezig is en ten tweede maakt mij het onzeker als hij zo boos wordt. Alsof ik zo raar ben die vindt dat hij dat ding overal mee naar toe neemt. En als hij dat ding mee neemt naar de wc blijft hij gewoon een half uur op de pot zitten. Kan mij niet voorstellen dat je het lekker vind om een half uur in die lucht te blijven zitten.
vrijdag 2 november 2018 om 18:24
Patricia1968 schreef: ↑02-11-2018 18:20Hij wordt boos en zegt dat ik zit te zeiken. En of ik hem niet vertrouw dan en dat ik moet ophouden met het achterdochtige gedoe. Echter ten eerste vind ik het irritant dat hij de hele tijd met zijn telefoon bezig is en ten tweede maakt mij het onzeker als hij zo boos wordt. Alsof ik zo raar ben die vindt dat hij dat ding overal mee naar toe neemt. En als hij dat ding mee neemt naar de wc blijft hij gewoon een half uur op de pot zitten. Kan mij niet voorstellen dat je het lekker vind om een half uur in die lucht te blijven zitten.
Dat is dan ook precies de bedoeling.
vrijdag 2 november 2018 om 18:26
Dan ben ik ook een vreemdganger, en mijn vriend ook. Op de plee is het de krant die er vroeger lag.
Verder vind ik het sowieso gewoon handig niet eerst naar een andere verdieping of kamer te moeten rennen als ik gebeld word.
Het enige bewijs wat ze heeft is dus het “regelmatig wegklikken” en dan is het nog maar de vraag of hij dat echt doet. Want wanneer je maar vaak genoeg op iemands scherm kijkt zijn er momenten dat er een app afgesloten word en een andere opgestart.
vrijdag 2 november 2018 om 18:43
Noem je hem al 'meneer'?
En gaat hij écht met kind een half uur naar het toilet??
Hoe zie je trouwens of iemand gauw iets weg klikt?
Overigens zou ik een partner die tegen mij zou zeggen dat 'ik zit te zeiken' meteen de wind van voren geven. Normale, respectvolle communicatie lijkt mij niet teveel gevraagd, toch?
En gaat hij écht met kind een half uur naar het toilet??
Hoe zie je trouwens of iemand gauw iets weg klikt?
Overigens zou ik een partner die tegen mij zou zeggen dat 'ik zit te zeiken' meteen de wind van voren geven. Normale, respectvolle communicatie lijkt mij niet teveel gevraagd, toch?
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
zaterdag 3 november 2018 om 09:17
Dit dus.Madeliefjees schreef: ↑02-11-2018 18:29Of je hem niet vertrouwt? Gewoon Nee zeggen. Geef die telefoon maar even hier, zal ik er even in kijken. Als je niks te verbergen hebt moet dat geen probleem zijn.
Buiten dat hij veel op zijn telefoon zit wat ook een verslaving kan zijn. Laat hij zijn telefoon wel eens ergens liggen als hij naar de keuken gaat ofzo of neemt hij hem echt overal mee naartoe? Dat zou voort mij denk ik wel verschil maken.
anoniem_63cc130a49eac wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:36
0.30% gewijzigd
zaterdag 3 november 2018 om 11:46
Maar nu serieus: als je tegen hem zegt 'Schat, ik word onzeker van dat jij de hele tijd op je telefoon zit en bovendien vind ik het erg ongezellig', dan zegt hij: je moet niet zo zeiken?
Tijd voor een serieuzer gesprek. Echt heel serieus. In de categorie: vanavond als de kinderen in bed liggen wil ik met je praten want ik wil iets belangrijks bespreken.
Tijd voor een serieuzer gesprek. Echt heel serieus. In de categorie: vanavond als de kinderen in bed liggen wil ik met je praten want ik wil iets belangrijks bespreken.
Wat eten we vanavond?
dinsdag 6 november 2018 om 20:53
Ik heb het weer besproken. Gezegd dat ik het raar gedrag vind dat hij zijn telefoon overal mee naar toe neemt en dat hij een half uur op de wc blijft zitten met dat ding en s avonds ook er nog druk mee bezig is. Vervolgens zei hij: wat vertrouw je me niet hier heb je mij telefoon en mag je alles bekijken. Vervolgens vond ik dat zelf weer stom en heb ik niets bekeken. Gezegd dat ik het gewoon raar gedrag vond en dat ik er onzeker van werd. Hij zei weer je zit te zeiken en je bent bang dat ik vreemd ga. Ik heb gezegd dat het geen gezeik is, maar dat ik aangeef wat het met mij doet. Nu gaat hij (heel irritant) elke keer opnoemen wie hem geappt heeft als er een appje binnenkomt. Soms zou ik die telefoon wel het raam uit willen gooien en verlang ik naar de tijd dat die mobiele telefoon niet bestond en niet alles via een app ging en er normaal met elkaar gepraat werd.
dinsdag 6 november 2018 om 21:08
Eigenlijk vind ik het feit dat hij zegt dat je zeikt en het feit dat hij geen rekening houdt met jouw (onzekere) gevoelens nog veel erger dan zijn telefoongedrag.
Stel voor om een telefoonloze avond in te plannen. Zetten jullie hem alletwee uit en neem je even de tijd voor elkaar. Echt, er zijn zeer weinig berichtjes die niet een paar uur kunnen wachten. En het is ook nog eens lekker rustig en kan wonderen doen voor je relatie!
Stel voor om een telefoonloze avond in te plannen. Zetten jullie hem alletwee uit en neem je even de tijd voor elkaar. Echt, er zijn zeer weinig berichtjes die niet een paar uur kunnen wachten. En het is ook nog eens lekker rustig en kan wonderen doen voor je relatie!
That's just me though...
dinsdag 6 november 2018 om 21:14
Kijken als hij zegt dat je mag kijken heeft geen zin. Dat mag alleen als hij heeft verwijderd wat je niet mag zien. Dat hij zo gereageerd zegt al genoeg. Als je niks te verbergen hebt, hoef je niet zo te reageren.
dinsdag 6 november 2018 om 21:30
Of hij nou vreemd gaat of niet (ik weet niet of je daar echt bang voor was), hij gedraagt zich niet zo lief en vriendelijk. Als je je ergert aan honderd procent aandacht voor de telefoon en nul procent voor jou, dan moet je dat tegen hem zeggen en vragen of dat ook anders zou kunnen.
Ik zou me er woest aan ergeren, maar dat heb ik eerder in dit topic al gezegd. Als mijn vriend me zou vragen of de telefoon ook even weg mocht omdat hij het ongezellig vindt, de hele tijd op de telefoon, dan zou ik me schamen voor mijn kinderachtige telefoongedrag en dat ding snel wegleggen. Maar eerlijk gezegd, ik ben al niet onverdeeld positief over dat ding.
Ik zou me er woest aan ergeren, maar dat heb ik eerder in dit topic al gezegd. Als mijn vriend me zou vragen of de telefoon ook even weg mocht omdat hij het ongezellig vindt, de hele tijd op de telefoon, dan zou ik me schamen voor mijn kinderachtige telefoongedrag en dat ding snel wegleggen. Maar eerlijk gezegd, ik ben al niet onverdeeld positief over dat ding.
Wat eten we vanavond?
dinsdag 6 november 2018 om 21:36
Een aan zijn telefoon vastgegroeide vent die mij beschuldigt van zeiken en vervolgens zo kinderachtig gaat doen, daar zou ik niet oud mee willen worden.Patricia1968 schreef: ↑06-11-2018 20:53Ik heb het weer besproken. Gezegd dat ik het raar gedrag vind dat hij zijn telefoon overal mee naar toe neemt en dat hij een half uur op de wc blijft zitten met dat ding en s avonds ook er nog druk mee bezig is. Vervolgens zei hij: wat vertrouw je me niet hier heb je mij telefoon en mag je alles bekijken. Vervolgens vond ik dat zelf weer stom en heb ik niets bekeken. Gezegd dat ik het gewoon raar gedrag vond en dat ik er onzeker van werd. Hij zei weer je zit te zeiken en je bent bang dat ik vreemd ga. Ik heb gezegd dat het geen gezeik is, maar dat ik aangeef wat het met mij doet. Nu gaat hij (heel irritant) elke keer opnoemen wie hem geappt heeft als er een appje binnenkomt. Soms zou ik die telefoon wel het raam uit willen gooien en verlang ik naar de tijd dat die mobiele telefoon niet bestond en niet alles via een app ging en er normaal met elkaar gepraat werd.![]()