Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 november 2018 om 18:32
donderdag 1 november 2018 om 18:35
RikM schreef: ↑01-11-2018 18:32Klopt. Komt uit dit topic uit 2016:
seks/seksblunders-van-jezelf-of-anderen ... ges/349173
Echt zo slecht.
Elke donderdag geven we je een kijkje in een populair topic op het VIVA-forum. Deze week: seksblunders van jezelf of anderen.
donderdag 1 november 2018 om 19:17
Viel mij ook al op
¡Apagando las luces!
zaterdag 3 november 2018 om 15:04
En oude topics omhoog halen met een smiley.vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 14:59Ik las het modtopic. Wat een prestatie, zuigerig en kruiperig tegelijk posten.
En dat gezeik over links begint me de keel uit te hangen. En die nieuwe forummers met die rare nicks als "trouwe Hollander" en "oprechte burger" ook.
We zullen het maar op gebrek aan inhoud houden.
zaterdag 3 november 2018 om 15:06
vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 14:59Ik las het modtopic. Wat een prestatie, zuigerig en kruiperig tegelijk posten.
Nou inderdaad zeg. Ik hoop dat er snel een gummod komt die dit gaat belonen.
zaterdag 3 november 2018 om 15:12
vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 14:59Ik las het modtopic. Wat een prestatie, zuigerig en kruiperig tegelijk posten.
En dat gezeik over links begint me de keel uit te hangen. En die nieuwe forummers met die rare nicks als "trouwe Hollander" en "oprechte burger" ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 november 2018 om 15:17
En dan te bedenken dat VIva in de documentaire EO onderzoekt haat volop aanwezig was met sluikreclame alsof ze zo lekker bezig zijn. Al ging dat onderdeel waar Viva bij betrokken was vooral over slutshaming.vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 14:59Ik las het modtopic. Wat een prestatie, zuigerig en kruiperig tegelijk posten.
zaterdag 3 november 2018 om 15:24
vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 14:59En die nieuwe forummers met die rare nicks als "trouwe Hollander" en "oprechte burger" ook.
Op zich ook wel knap dat je zelfs in je nick al aan het zuigen bent. Dat belooft wat voor de inhoud.
zaterdag 3 november 2018 om 15:30
Beste Zeurtje_5,
Je hebt een antwoord, maar niet niet het antwoord wat je wil horen, kijk maar:
De reacties die verwijdert worden en de bannen die gegeven worden zijn niet gerelateerd aan de mening van een forummer maar weerspiegelen het beleid en de visie van de beheerders van de dit forum. Het is dan ook ongepast dat je jouw visie als leidraad wil geven voor dat beleid en ook ongepast dat je suggereert dat de beheerders van dit forum niet gedegen en naar beste eer en geweten dit forum beheren. We kunnen ons daarnaast goed voorstellen dat andere forummers ook niet door jou op één hoop geveegd willen worden met 1 forummer alsof zij daar zelf geen eigen mening bij hebben. Dat je dingen niet zo goed kan herinneren is natuurlijk je goed recht, maar vervolgens als feit neerleggen dat zowel de beheerders van dit forum als andere forummers samenspannen om de mening van 1 andere forummer te ondersteunen vinden we erg ongepast.
Uiteraard wensen wij jou ook een heel fijn weekend.
Je hebt een antwoord, maar niet niet het antwoord wat je wil horen, kijk maar:
De reacties die verwijdert worden en de bannen die gegeven worden zijn niet gerelateerd aan de mening van een forummer maar weerspiegelen het beleid en de visie van de beheerders van de dit forum. Het is dan ook ongepast dat je jouw visie als leidraad wil geven voor dat beleid en ook ongepast dat je suggereert dat de beheerders van dit forum niet gedegen en naar beste eer en geweten dit forum beheren. We kunnen ons daarnaast goed voorstellen dat andere forummers ook niet door jou op één hoop geveegd willen worden met 1 forummer alsof zij daar zelf geen eigen mening bij hebben. Dat je dingen niet zo goed kan herinneren is natuurlijk je goed recht, maar vervolgens als feit neerleggen dat zowel de beheerders van dit forum als andere forummers samenspannen om de mening van 1 andere forummer te ondersteunen vinden we erg ongepast.
Uiteraard wensen wij jou ook een heel fijn weekend.
zaterdag 3 november 2018 om 15:35
Maar, eerlijk is eerlijk. Er zijn hier net zo goed een aantal linkse rakkers die ook elk topic net zo hard om zeep helpen als er ook maar richting racisme gehint kan worden. Omdat het kan. En dat roept ook weer een tegenreactie op. Elk topic wat ook maar raakt aan 'het' onderwerp gaat schreeuwend ten onder.
zaterdag 3 november 2018 om 15:36
Ik kan me niet heugen dat ze onder haar eerdere nick zulk gezever in het modtopic postte.Pipistrello schreef: ↑03-11-2018 15:06Nou inderdaad zeg. Ik hoop dat er snel een gummod komt die dit gaat belonen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras