Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrouwjagersma schreef:
04-11-2018 19:46
Die verontruste NL'er is die hier ook onder een andere nick? Of lijken al die mensen op elkaar?
Ik heb wel het idee dat het een dubbelnicker is, ja.
Am Yisrael Chai!
Nou mag dat gewoon, zolang hij maar niet op zichzelf reageert, voordat er hier weer een andere nick komt impliceren dat ik deze forummer gestaft heb.
vrouwjagersma schreef:
04-11-2018 19:56
Nou mag dat gewoon, zolang hij maar niet op zichzelf reageert, voordat er hier weer een andere nick komt impliceren dat ik deze forummer gestaft heb.
Haha, gelijk maar het mannelijke geslacht toebedeeld?
Phineas schreef:
04-11-2018 20:37
Staat in zijn profiel.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
redbulletje schreef:
04-11-2018 18:47
Mijn vader is gestorven 2 dagen voor mijn verjaardag en das vlak voor kerst. Er valt dus niets meer te vieren voor mij. Vind de versiering wel prettig in huis in deze kut donkere maanden maar het kersteten doe ik alleen nog voor mn moeder.
In de laatste 2 jaar is eerst mijn oma,toen mijn nicht,vrijdag een lieve vriendin naar haar laatste rustplaats begleid en mijn allerliefste oom is vorig jaar onverwacht overleden. Vroeger keek ik altijd uit naar kerst nu hoeft het voor mij niet meer. Kerst vier ik met mijn ouders maar de feeststemming van vroeger komt nooit meer terug.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
04-11-2018 19:56

Ik klik op link in mail en zie een vraag over mezelf, kun je ook gewoon aan mij stellen hoor! Nicky was de reden van mijn oorspronkelijke contact met dit forum. De link naar die website waar de zoektocht naar de mogelijke dader werd gecoördineerd. Dus op dit topic mag wel alles worden besproken begrijp ik?

Ik kreeg wil waarschuwingsbericht met namen net binnen en blijkt dus echt zo te werken. Maf hoor.

Succes verder, ik heb geen geheimen dus mist eerlijk gevraagd een eerlijk antwoord.
verontruste-nlʼer wijzigde dit bericht op 04-11-2018 20:42
0.14% gewijzigd
Jij ook 100% legaal in Nederland? Wat denk jij nu als je dit leest? De toon maakt de muziek. Op heldere toon geef ik mijn aversie tegen illegaliteit aan. Dat is MIJN mening.
Phineas schreef:
04-11-2018 20:37
Ja, ik meende dat op te kunnen maken uit de manier van posten. Misschien las ik het zelfs ergens.
Verontruste-NL’er schreef:
04-11-2018 20:41
Ik klik op link in mail en zie een vraag over mezelf, kun je ook gewoon aan mij stellen hoor! Nicky was de reden van mijn oorspronkelijke contact met dit forum. De link naar die website waar de zoektocht naar de mogelijke dader werd gecoördineerd. Dus op dit topic mag wel alles worden besproken begrijp ik?

Ik kreeg wil waarschuwingsbericht met namen net binnen en blijkt dus echt zo te werken. Maf hoor.

SUcces verder, ik heb geen geheimen dus mist eerlijk gevraagd een eerlijk antwoord.
Ik snap niets van deze post. Een waarschuwingsbericht met namen klinkt spannend. Wie stonden daar in?
vrouwjagersma schreef:
04-11-2018 20:42
Ik snap niets van deze post. Een waarschuwingsbericht met namen klinkt spannend. Wie stonden daar in?

Jij niet in ieder geval, verder dagdag verdwijn weer vanuit dit wespennest. Fijne avond.
Jij ook 100% legaal in Nederland? Wat denk jij nu als je dit leest? De toon maakt de muziek. Op heldere toon geef ik mijn aversie tegen illegaliteit aan. Dat is MIJN mening.
Alixane schreef:
04-11-2018 20:39
Staat in zijn profiel.
Oh, zover had ik nog niet gekeken. Vraag me ook af hoe geloofwaardig informatie in een profiel is.

Succes verder, ik heb geen geheimen dus mist eerlijk gevraagd een eerlijk antwoord.
de broer van de italiaanse schoenen
04-11-2018 20:45
Jij niet in ieder geval, verder dagdag verdwijn weer vanuit dit wespennest. Fijne avond.
Nou, dat valt dan tegen met die eerlijke antwoorden. Jammer wel.
Mijn vader is op z'n verjaardag begraven. Dat is nu dus nog steeds een dag met een dubbel gevoel. Maar ik vind het ergens dus ook een hele mooie bijzondere dag. Natuurlijk mis ik mijn vader maar anderzijds vier ik die dag met de rest van de familie die er wel is. Ik vind het ontzettend jammer dat hij er niet meer is en ik vind het ontzettend fijn dat hij er wel was. Beide gevoelens vind ik mooi en het gemis staat een fijn samenzijn, inclusief een hoop lol, met de rest van de familie niet in de weg.
04-11-2018 20:45

Gossie, voor iemand die voorwend dat dit topic nieuw voor 'm is gebruikt ie het woord wespennest wel verdacht snel.
En voor iemand die zegt dat ie open is en vragen wil beantwoorden, draait ie wel verdacht veel om het antwoord heen, om na de eerste de beste directe vraag weer snel de hielen te lichten.

Het is inderdaad een beetje verontrustende NL'er

Wat zou een mens mist toch eerlijk moeten vragen?
shifty schreef:
04-11-2018 20:55
Gossie, voor iemand die voorwendt dat dit topic nieuw voor 'm is gebruikt ie het woord wespennest wel verdacht snel.
En voor iemand die zegt dat ie open is en vragen wil beantwoorden, draait ie wel verdacht veel om het antwoord heen, om na de eerste de beste directe vraag weer snel de hielen te lichten.

Het is inderdaad een beetje verontrustende NL'er
De posts in het mod-topic vind ik ook grappig in dat licht, een beetje onwetendheid veinzen.
Ik vind jullie wel wat achterdochtig, wellicht lezen al die nieuwe forummers al maanden mee en hebben ze eindelijk de stoute schoenen aangetrokken.

Kwetsend: dat er gewaarschuwd wordt voor Boosaardige Forummers en dat ik daar dan niet bij hoor.
Phineas schreef:
04-11-2018 20:58
De posts in het mod-topic vind ik ook grappig in dat licht, een beetje onwetendheid veinzen.

Ik zal proberen mijn vervoegingen scherper in de gaten te houden.
shifty schreef:
04-11-2018 21:10
Ik zal proberen mijn vervoegingen scherper in de gaten te houden.
Sorry, ik kon het deze keer gewoon niet laten, zit al zo vaak op mijn handen als ik het forum lees :biggrin:
Phineas schreef:
04-11-2018 21:14
Sorry, ik kon het deze keer gewoon niet laten, zit al zo vaak op mijn handen als ik het forum lees :biggrin:

Haha ik kan me helemaal voorstellen; het is zo'n schilderijtje wat je scheef ziet hangen. Ik ben me ervan bewust dat het één van mijn zwakke punten is. Net zoals het slecht zijn in beknopt en bondig formuleren. Wat dat betreft helemaal geen probleem om daar zo nu en dan op gewezen te worden. Het relativeert soms ook lekker als ik me weer eens druk loop te maken :biggrin:
Nemaim waar staat dat uitlogtopic van jou?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-11-2018 21:32
Nemaim waar staat dat uitlogtopic van jou?
Hierzo!

overig/op-welke-dag-word-jij-uitgelogd/ ... #p29168809
shifty schreef:
04-11-2018 21:26
Haha ik kan me helemaal voorstellen; het is zo'n schilderijtje wat je scheef ziet hangen. Ik ben me ervan bewust dat het één van mijn zwakke punten is. Net zoals het slecht zijn in beknopt en bondig formuleren. Wat dat betreft helemaal geen probleem om daar zo nu en dan op gewezen te worden. Het relativeert soms ook lekker als ik me weer eens druk loop te maken :biggrin:
O ja, schilderijtjes, die moet ik inderdaad ook altijd recht hangen. Het bestek in de bestekbak laat ik overigens wel met rust, anders zou ik toch wel bepaalde verdenkingen op me laden.

Op je stijl van formuleren heb ik overigens niks aan te merken.
Wat een gezelligheid hier!
DitaVonTeese1969 heeft een perma ivm terugkeren tijdens een permaban. Goh, wie zou dat nou kunnen zijn? :-D
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven