Man-moe
maandag 5 november 2018 om 13:27
Ik ben nu een jaar single na een relatie van 4 jaar en merk dat ik geen zin meer heb in relaties, laat staan daten. Mijn sexdrive is zowat nihil, als een man met mij flirt merk ik gewoon dat ik er fysiek en mentaal geen zin in heb. Ik heb Tinder, maar zodra iemand over seks begint gaat er bij mij een gevoel van walging door mij heen. Ik merk dat ik pok heel hoge eisen heb, misschien als een soort muur om me heen?
Dit is de eerste keer vanaf mijn 18e dat ik zo lang single ben en het is heerlijk. Geen kritiek op mijn innerlijk/uiterlijk, kunnen doen wat ik wil, focus op mijn carriere, geen angst dat partner vreemdgaat/mij zat is etc. Nu heb ik voornamelijk vermoeiende relaties gehad dus dat gevoel van er echt gelukkig van worden heb ik nooit gehad. Misschien komt dat nog... maar als ik nu eeuwig single zou zijn zou ik het niet erg vinden. Iemand anders die dit zo voelt?
Dit is de eerste keer vanaf mijn 18e dat ik zo lang single ben en het is heerlijk. Geen kritiek op mijn innerlijk/uiterlijk, kunnen doen wat ik wil, focus op mijn carriere, geen angst dat partner vreemdgaat/mij zat is etc. Nu heb ik voornamelijk vermoeiende relaties gehad dus dat gevoel van er echt gelukkig van worden heb ik nooit gehad. Misschien komt dat nog... maar als ik nu eeuwig single zou zijn zou ik het niet erg vinden. Iemand anders die dit zo voelt?
maandag 5 november 2018 om 13:39
Die zoek ik niet. Ik wil gewoon even met gelijkgestemden kletsen.JollyRider schreef: ↑05-11-2018 13:32Je bent zooooooo tevreden dat je bevestiging zoekt. Dat is wel lief
maandag 5 november 2018 om 13:42
Nee.
Maar begrijp het wel. Door altijd de, voor jou, verkeerde man te kiezen, ben je er logischerwijze op uitgekeken. Je bent moe van het type man waar je telkens weer bij terugkomt omdat je niet anders herkent, maar geef het tijd en wie weet kom je na een lange reset door singleschap er achter dat er ook mannen zijn welke wel bij jou passen.
Maar begrijp het wel. Door altijd de, voor jou, verkeerde man te kiezen, ben je er logischerwijze op uitgekeken. Je bent moe van het type man waar je telkens weer bij terugkomt omdat je niet anders herkent, maar geef het tijd en wie weet kom je na een lange reset door singleschap er achter dat er ook mannen zijn welke wel bij jou passen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 5 november 2018 om 13:44
Man-moe klinkt mij dan weer helemaal niet zo positief als je het in je OP wilt doen voorkomen. Man-moe klinkt alsof je behoorlijk teleurgesteld bent in mannen.
Ik ben al meer dan 25 jaar relatievrij, meestal tot volle tevredenheid. Maar niet man-moe ofzo, gewoon blijer zonder relatie.
Ik ben al meer dan 25 jaar relatievrij, meestal tot volle tevredenheid. Maar niet man-moe ofzo, gewoon blijer zonder relatie.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 5 november 2018 om 13:46
Herkenbaar! Ik had van mijn 17e tot mijn 21e een relatie. Toen dat over was had ik echt totaaaaaal geen behoefte aan welke man dan ook. Hoe knap hij ook was: wegwezen.
Na een half jaar ging ik stappen en liep ik wel eens wat leuks tegen het lijf. Toen merkte ik ook dat ik er langzaam aan weer voor open stond om te flirten en te daten. Pas 4 jaar later kreeg ik mijn volgende (tevens huidige) relatie. Die 4 jaar 'pauze' vond ik heerlijk! Lekker mijn eigen gang gaan en aan niemand verantwoording afleggen. Ik zou zeggen: geniet er lekker van. Niks moet, alles mag!
Na een half jaar ging ik stappen en liep ik wel eens wat leuks tegen het lijf. Toen merkte ik ook dat ik er langzaam aan weer voor open stond om te flirten en te daten. Pas 4 jaar later kreeg ik mijn volgende (tevens huidige) relatie. Die 4 jaar 'pauze' vond ik heerlijk! Lekker mijn eigen gang gaan en aan niemand verantwoording afleggen. Ik zou zeggen: geniet er lekker van. Niks moet, alles mag!
maandag 5 november 2018 om 13:57
Dit lijkt mij volstrekt normaal. Ben zelf al jaren getrouwd enzo maar als ik geen focus kan hebben op wat ik interessant vind, de verwachtingen over mijn uiterlijke verschijning me kwellen en ik angst heb dat mn man een ander doet zou ik ook geen behoefte hebben aan een relatie of aan seks. Chill en laat het gewoon zo. Panda winterslaap!
maandag 5 november 2018 om 14:06
Ik denk niet dat Tinder voor jou meerwaarde heeft. Het zal eerder frustratie opleveren. Verwijderen die hap.
The world weighs on my shoulders – But what am I to do?
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
maandag 5 november 2018 om 14:08
Mee bezig.
maandag 5 november 2018 om 14:11
Klopt. Heb laatst alle datingapps verwijderd. Vond de gesprekken ook niet boeiend. Altijd dezelfde hobby's en interesses, alsof ik met klonen aan het praten was. Humor was ver te zoeken en galantheid al helemaal.
maandag 5 november 2018 om 14:14
maandag 5 november 2018 om 14:18
maandag 5 november 2018 om 14:30
Als ik hem tegenkom is mijn libido een stuk hoger. Wat ik hier zeg is dat ik geen behoefte heb aan seks om de seks.Chocolotje schreef: ↑05-11-2018 14:14Je kunt beter voorlopig niet daten. Als je zegt zelf hoge eisen te stellen maar tegelijkertijd niet echt warm te lopen voor seks, dan denk ik dat het lastig wordt.
Het aantal mannen dat aan hoge eisen kan voldoen en op hun beurt het niet erg vinden als het seksleven belabberd is, is dun gezaaid.
maandag 5 november 2018 om 14:31
Hoe oud is ze nu?Madeliefjees schreef: ↑05-11-2018 14:29Ja hoor dat kan. Onze dochter is 6 jaar single geweest, had helemaal geen behoefte aan een relatie, was ook zeker niet op zoek. Toen kwam ze in haar bijbaan een leuke man tegen, en nu woont ze samen.
maandag 5 november 2018 om 14:39
Waarom wil je een soort lotgenotencontact?
De jaren dat ik geen relatie had vond ik het prima zoals het was en had ik dus ook geen behoefte om tegen iedereen in en topic te gaan vertellen dat het toch zo fijn was om relatievrij te zijn.
maandag 5 november 2018 om 14:40
Wel.TanteBedelia schreef: ↑05-11-2018 14:37Nogmaals je bent niet verplicht een relatie te hebben of te gaan daten.
Anders krijg je geen cadeau van Sinterklaas.