Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yette schreef:
05-11-2018 14:42
Nooit gegeten.
Nee? Lekker hoor met Pannenkoeken !!
Ow heerlijk, ik snap niets van al dit gedoe.
Zo gaat dat al 15 jaar
missie_m schreef:
05-11-2018 13:28
Je hebt het over de forummer die gisteren op het CM van 'jullie' een trap na kreeg?

Lillieputter kreeg helemaal geen samenzweerderig pb-tje, zij maakte er op napraat wel een samenzweerderig pb-tje van. Zij kreeg via pb alleen antwoord met uitleg op de vraag die zij op het CM aan Fleur had gesteld. Het waren ook geen drie lappen tekst, het was één pb met 2 korte ps-jes.

Hoe weet jij dat nou, was je d'r bij dan?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Wat raar dat er mensen zijn die de pb niet gebruiken om recepten uit te wisselen. Dat doet iedereen hier toch?
Werkt de pbfunctie?
Die pb's is toch al jaren zo?
Er wordt nergens meer geroddeld dan achter de schermen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
05-11-2018 15:00
Die pb's is toch al jaren zo?
Er wordt nergens meer geroddeld dan achter de schermen.
:idee:
Amaqanda schreef:
05-11-2018 14:59
Werkt de pbfunctie?
Ja bij mij wel althans op mijn laptop of het via mobiel intussen ook werkt dat weet ik niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ik ontvang nooit pb’s :cry:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
05-11-2018 15:09
:hug: ik alleen recepten.
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 15:11
Ach, dat zijn in elk geval wel nuttige pb’s ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
05-11-2018 15:12
Ach, dat zijn in elk geval wel nuttige pb’s ;-D
Ook maar 1x :'(
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 15:13
Ook maar 1x :'(
Oh. Dat is dan wel weer teleurstellend.
¡Apagando las luces!
REDHOTHEAD schreef:
05-11-2018 14:46
Ow heerlijk, ik snap niets van al dit gedoe.
Zo gaat dat al 15 jaar
Juist. Met het verschil dat er nu twee forummers die blijkbaar niet zo lekker liggen, op napraat vertelden over die pb'tjes. Ik heb het idee dat de chemie hier het vervolgens lastig maakt om het over hun mening hierover te hebben. En da's jammer. Op napraat zou je dat soort dingen gewoon moeten kunnen bespreken, hoeveel je verder ook van mening verschilt. Wie weet hoeveel mensen ongewenste pb'tjes van fanatici ontvangen omdat ze toevallig wat politieke opvattingen delen?
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 15:11
Ik ben dol op recepten. :proud:
yette schreef:
05-11-2018 15:15
Juist. Met het verschil dat er nu twee forummers die blijkbaar niet zo lekker liggen, op napraat vertelden over die pb'tjes. Ik heb het idee dat de chemie hier het vervolgens lastig maakt om het over hun mening hierover te hebben. En da's jammer. Op napraat zou je dat soort dingen gewoon moeten kunnen bespreken, hoeveel je verder ook van mening verschilt. Wie weet hoeveel mensen ongewenste pb'tjes van fanatici ontvangen omdat ze toevallig wat politieke opvattingen delen?
Maar van wie kwamen die ongewenste pb's dan?
Verder eens hoor dit soort dingen moet je hier gewoon kunnen bespreken.
Rosabella1 schreef:
05-11-2018 15:26
Maar van wie kwamen die ongewenste pb's dan?
Verder eens hoor dit soort dingen moet je hier gewoon kunnen bespreken.
Dat was dus precies de vraag waarmee ik vanmorgen begon. Ik ben nog niks wijzer.
SombraOnline schreef:
05-11-2018 15:09
Acherme, ik heb je er maar een gestuurd. :there:
Alixane schreef:
04-11-2018 23:18
DitaVonTeese1969 heeft een perma ivm terugkeren tijdens een permaban. Goh, wie zou dat nou kunnen zijn? :-D
Ik kan een vinkje zetten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Head* schreef:
05-11-2018 15:43
Acherme, ik heb je er maar een gestuurd. :there:
Wat lief! :heart: Je hebt ook weer antwoord.
¡Apagando las luces!
yette schreef:
een

Ja daar is napraat voor!
SombraOnline schreef:
05-11-2018 16:02
Gelezen.

Toch fijn dat de pb functie inmiddels eindelijk redelijk werkt.
SombraOnline schreef:
05-11-2018 16:02
je eerste :yes:
yette schreef:
Wellicht wordt er gelogen dat er pb's gestuurd zijn, ik krijg nooit zulke berichten.
redbulletje schreef:
05-11-2018 16:11
Wellicht wordt er gelogen dat er pb's gestuurd zijn, ik krijg nooit zulke berichten.

Tuurlijk. Gewoon provoceren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven