Help! Wat te doen?

07-11-2018 17:08 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee daar allemaal,

Al enige tijd heb ik een fantastische vriend die altijd voor mij klaarstaat! Ik ben dan ook onwijs blij met hem en met de relatie die wij hebben. Echter zit ik de laatste paar maanden niet zo lekker in mijn vel en dat reageer ik vaak af op hem. Hier heb ik natuurlijk altijd spijt van maar helaas gebeurt het onbedoeld steeds weer. Afgezien van het feit dat ik nu aan mijzelf aan het werken ben en mijn best doe hem te laten zien hoe erg ik hem waardeer, is het de laatste tijd niet altijd even gezellig geweest tussen ons..

Momenteel zitten wij ook in een moeilijke periode en gaat het niet zo soepel. Op mijn verzoek hebben wij even een dagje geen contact, omdat ik weet dat hij ook af en toe zijn ruimte nodig heeft. Maar graag wil ik hem morgen door een leuk, romantisch, beetje gek of bijzonder gebaar laten zien dat ik echt onwijs om hem geef.

Dus daarom, een vraag aan de (wellicht verdwaalde, haha) mannen hier: wat zouden jullie het meest waarderen? Iets waar een klein, flauw grapje aan zit mag natuurlijk ook, dit kunnen wij allebei wel waarderen :) Hij is zelf vaak blij met weinig en waardeert ook de kleine dingen, maar ik wil deze keer echt wat voor hem doen/aan hem geven of wat dan ook. Ben alleen helaas geen mannen expert dus zou niet weten wat er in jullie omgaat ;)

Alvast onwijs bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ok, en na jouw romantische gebaar is het afgelopen met jouw gedrag naar hem? Dan stop je daarmee?
Op jou verzoek hebben jullie een dag geen contact, want hij heeft volgens jou ruimte nodig.

Probeer eerst eens niet van alles voor hem in te vullen. En daarna volwassen met je issues om te gaan zonder je telkens af te reageren op je vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven