Handdoekje leggen.

07-11-2018 18:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen.

Wij zijn op zoek naar een hotel (a resort all-inclusive) die een handdoekleg beleid heeft en het liefst niet al te veel russen. Dus handdoeken die langer dan een uur onbeheert liggen worden weggehaald of iets in die richting. Het gaat dan om de zomervakantie en turkije.

Heb wel iets gevonden met google maar die hotels hebben dan vaak alsnog recenties over handdoekje leggen.

Ik weet dat de hotels er zijn kan ze niet vinden.

Dus wie heeft er afgelopen zomer in een tophotel in Turkije gezeten.

Oja en commentaren hoe verschrikkelijk dat soort resorts zijn, prima, daar is het een forum voor maar dat vraag ik niet 😉
Ik weet van kennissen dat de dure resorts dat minder hebben. DUs cheap vakanties skippen.
Ik heb ooit in een all in resort gezeten op Kreta en hoewel ik er normaal niet van ben vond ik het wel heerlijk voor een keer na alle hectiek op het werk. Niet dat ik altijd zo vakantie wil vieren maar voor een keertje..

We hadden een huisje (hotelkamers in de vorm van huisjes) tegenover een van de zwembaden en we zagen iedere morgen onze buren naar het zwembad lopen om een handdoek op een bedje te leggen onder een parasol en vervolgens gingen ze de hele ochtend weg. Als ik dan wilde relaxen en alle bedjes inde schaduw/ bij een parasol waren bezet, dan pakte ik gewoon die handdoeken en legde ze bij hun balkon neer of op een bedje pal in de zon waar niemand zat. Een keer keken ze een keer vuil mijn kant op toen ze in de middag terug kwamen maar ik negeerde het.

Kortom als je merkt dat er een handdoek ligt en er is gewoon niemand van wie die is gewoon wegleggen en gaan liggen.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 18:31
0.17% gewijzigd
We gaan sowieso voor minimaal 5 sterren en niet het goedkoopst maar dan vinden we het toch vaak nog.
Ik hoor goede verhalen van resort Lara in turkije.
Wij gaan altijd in voor en naseizoen en hebben daar nooit last van.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
07-11-2018 18:37
Wij gaan altijd in voor en naseizoen en hebben daar nooit last van.
We zitten met een schoolgaande dochter dus helaas
Het-groepje schreef:
07-11-2018 18:33
Ik hoor goede verhalen van resort Lara in turkije.
Lara is een plaatsje met erg veel resort. Weet je de naam van het resort?
TsumTsum schreef:
07-11-2018 18:30
Ik heb ooit in een all in resort gezeten op Kreta en hoewel ik er normaal niet van ben vond ik het wel heerlijk voor een keer na alle hectiek op het werk. Niet dat ik altijd zo vakantie wil vieren maar voor een keertje..

We hadden een huisje (hotelkamers in de vorm van huisjes) tegenover een van de zwembaden en we zagen iedere morgen onze buren naar het zwembad lopen om een handdoek op een bedje te leggen onder een parasol en vervolgens gingen ze de hele ochtend weg. Als ik dan wilde relaxen en alle bedjes inde schaduw/ bij een parasol waren bezet, dan pakte ik gewoon die handdoeken en legde ze bij hun balkon neer of op een bedje pal in de zon waar niemand zat. Een keer keken ze een keer vuil mijn kant op toen ze in de middag terug kwamen maar ik negeerde het.

Kortom als je merkt dat er een handdoek ligt en er is gewoon niemand van wie die is gewoon wegleggen en gaan liggen.
Tja daar hebben wij vorig jaar dus meerdere heftige ruzies over gezien en daar hebben wij dus geen trek in.

Maar je hebt wel
Gelijk
Ik ben meerdere keren in Turkije all in op vakantie geweest naar geen enkele keer werden er ' handdoekjes gelegd' als je het strand op kwam liep er meteen een medewerker op je af met kussens voor de strandbedden en kon je aanwijzen waar je zou willen liggen.
En als je ging werd het weer opgeruimd?

Verschillende hotels en verschillende delen van Turkije.
Ff bij reisbureau informeren? Die weten ook precies waar de Russen zitten.
Barut Hemera in Side.
Top hotel!!!!!!
Handdoeken werden weggehaald!
Lalize schreef:
07-11-2018 18:45
Ik ben meerdere keren in Turkije all in op vakantie geweest naar geen enkele keer werden er ' handdoekjes gelegd' als je het strand op kwam liep er meteen een medewerker op je af met kussens voor de strandbedden en kon je aanwijzen waar je zou willen liggen.
En als je ging werd het weer opgeruimd?

Verschillende hotels en verschillende delen van Turkije.
Heb je wat namen van resorts? Wij dus altijd. Zwembaden liggen altijd vol
valisa schreef:
07-11-2018 18:46
Barut Hemera in Side.
Top hotel!!!!!!
Tnx ik ga kijken
katrien1974 schreef:
07-11-2018 18:47
Heb je wat namen van resorts? Wij dus altijd. Zwembaden liggen altijd vol
Laatste keer was voyage torba, dicht bij bodrum
katrien1974 schreef:
07-11-2018 18:43
Lara is een plaatsje met erg veel resort. Weet je de naam van het resort?
Sorry, Fame Residence.
Lalize schreef:
07-11-2018 18:57
Laatste keer was voyage torba, dicht bij bodrum
Bekend zijn we in oktober 2016 geweest. Tophotel. Bij adults zwembad ruimte zat maar het andere zwembad lagen de bedjes echt vol helaas
Het-groepje schreef:
07-11-2018 18:57
Sorry, Fame Residence.
Zie toch aardig wat recenties over handdoeken leggen. Pfffff lastig dit
Hotel Voyage Sorgun in Side vond ik echt een tophotel.
Geen last van handdoeken leggen en heerlijk eten.
Heb toch al aardig wat suggesties. Tnx allen
Royal Seginus.
Ga naar een hotel met handdoekenservice bij het zwembad, daar wordt als het goed is minder snel handdoek gelegd. Ik heb zeer goede ervaringen met Robinson
valisa schreef:
07-11-2018 18:46
Barut Hemera in Side.
Top hotel!!!!!!
Deze wordt het. Enorm goede recenties. Tnx allen
Ik kan saturn palace in Antalya aanraden. Weinig tot geen Russen gezien. Ook amper handdoekje leggen (plus er zijn ligbedden zat).
eeka schreef:
07-11-2018 20:20
Ga naar een hotel met handdoekenservice bij het zwembad, daar wordt als het goed is minder snel handdoek gelegd. Ik heb zeer goede ervaringen met Robinson

Dat scheelt zeker. Ik heb in een resort in Turkije gezeten waar ze dit hadden, daarnaast gaven ze op het strand aan hoeveel ligbedden er vrij waren in een bepaalde richting. Helemaal voorkomen doe je het nooit, want aso's heb je overal.

Je kunt ook altijd informeren bij het personeel naar een bedje dat blijkbaar niet gebruikt wordt of je daar mag liggen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven