Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
minnimouse schreef:
10-11-2018 10:16
Ik heb de webserie aflevering van Wilfred en Sabine bekenen en het enige wat ik kan bedenken is: WAAROM???????

Waarom vindt zij hem zo leuk? Waarom wacht zij op hem?

Hij is echt totaal niet enthousiast, lijkt het met haar te willen proberen omdat hij met die anderen helemaal geen klik had en niet omdat hij nu zo hotel-de-botel is op haar.

Echt verschrikkelijk die houding van hem. Hij zegt de hele tijd ‘we moeten maar effe kijken’. Ik vind hem zo verschrikkelijk. Brrrrrr dit wordt niks, wedden dat ze over een tijdje uit elkaar zijn? En dan gaat Wilfred weer met een ander ‘effe kijken’.
Ja, ik trek die man niet hoor. Heb het idee dat Wilfred denk dat hij 'beter' kan krijgen (omdat zijn vrienden dachten dat hij wel 40 brieven zou krijgen of zo?), én dat hij zo leuk met vrouwen is omdat hij aan zijn single vakanties zoveel platonische vriendinnen overhield. Maar ik vond hem met het brievenrondje al helemaal niet zo aardig naar die vrouwen toen. Niks geen: "Wat leuk dat je de moeite hebt genomen langs te komen!", maar meer een beteuterde peuter.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Pindakaasjes schreef:
10-11-2018 08:22

Jaap hoorde ik zeggen in een voorstukje: ''kan ik niet gewoon jullie alle twee houden?'' iets van die strekking.
Echt, als ik iets slecht zou trekken, zou dat het wel zijn.
Het programma heet geen sister wives!!!
Volgens mij was dat meer om aan te geven dat hij de keuze moeilijk vond, dandat hij ze serieus allebei wil houden of dat ook maar verwacht als optie.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik ben de Vlaamse serie op vtm aan 't bekijken en die kijkt 'n stuk lekkerder weg so far.
Die Wilfred trek ik ook slecht. Iemand benoemde het in deel 1 al, alsof hij denkt het recht op een jonge knappe deerne te hebben omdat hij al zo lang 'zijn best' doet. Alsof die vrouw een soort loslopende geit voor op het erf is: Zolang het niet in de weg loopt en niet teveel mekkert is het wel best.
Is Wilfred die gast met lichtblauwe ogen en kalend hoofd. Die op eigen erf al 2 dames afwees in eerste aflevering?
_CarmiggelT_ schreef:
10-11-2018 08:57
Van twee boeren, las ik ergens: Steffi en Michelle.

Edit: hier: http://www.tvgids.nl/de-definitieve-keu ... el/816031/
Boer Marnix heeft op de valreep een naar eigen zeggen briljant plan om zijn dames beter te leren kennen. Dat pakt verkeerd uit.
Oh jeej, ik ben heel benieuwd. Zou het misgaan met de "hottub"?
Ja, de webserie en betreffende filmpje staat hier:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/2018
Ttroeteltje schreef:
10-11-2018 11:39
Is Wilfred die gast met lichtblauwe ogen en kalend hoofd. Die op eigen erf al 2 dames afwees in eerste aflevering?
yup
Oh, de hot tub bij Marnix is die oude roestige kar?
boebezoebe schreef:
10-11-2018 11:22
Ja, ik trek die man niet hoor. Heb het idee dat Wilfred denk dat hij 'beter' kan krijgen (omdat zijn vrienden dachten dat hij wel 40 brieven zou krijgen of zo?), én dat hij zo leuk met vrouwen is omdat hij aan zijn single vakanties zoveel platonische vriendinnen overhield. Maar ik vond hem met het brievenrondje al helemaal niet zo aardig naar die vrouwen toen. Niks geen: "Wat leuk dat je de moeite hebt genomen langs te komen!", maar meer een beteuterde peuter.
Ja precies!!
Hij lijkt enorm teleurgesteld te zijn. Misschien had hij gehoopt op brieven van een ander type vrouw??
En dan van die nietszeggende gesprekken over ‘wat heb je vandaag gedaan?’, ‘oh nog een beetje de afwas gedaan en toen nog de hond uitgelaten’.

En dat zijn dan gesprekken die je voert tijdens een 1e date :rofl:
Hoe verzin je het?
minnimouse wijzigde dit bericht op 10-11-2018 11:59
15.32% gewijzigd
Eva_1983 schreef:
10-11-2018 08:24
Bettine voelde natuurlijk tot in haar poriën dat hij naar Janneke trok dus heeft even een dramaqueen actie verzonnen om de aandacht te krijgen :sick:

En Marnix ging idd voor Janneke, dus maakt Bertine 'het er niet makkelijker op'.

Niks voor hem op de lange termijn.
Such fun!1
redbulletje schreef:
10-11-2018 11:25
Ik ben de Vlaamse serie op vtm aan 't bekijken en die kijkt 'n stuk lekkerder weg so far.
Kun je die online kijken (na registratie)?
minnimouse schreef:
10-11-2018 11:57
Kun je die online kijken (na registratie)?
yep! op vtm dus
redbulletje schreef:
10-11-2018 12:01
yep! op vtm dus
Dankje!
redbulletje schreef:
10-11-2018 00:54
Wat 'n dramaqueen! Zou Marnix zich dat echt laten aanleunen?

Ik hoop van niet...
Team Janneke! :cheer2:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
10-11-2018 12:44
Ik hoop van niet...
Team Janneke! :cheer2:

Hier ook team Janneke.

Vind Betine zo'n rare mengeling tussen tuttig, een kasplantje en emotioneel "needy".
Dat lijkt me niks voor Marnix voor een relatie.
Head* schreef:
10-11-2018 13:18
Hier ook team Janneke.

Vind Betine zo'n rare mengeling tussen tuttig, een kasplantje en emotioneel "needy".
Dat lijkt me niks voor Marnix voor een relatie.
Dit!!
jeskanana schreef:
10-11-2018 11:41
Ja, de webserie en betreffende filmpje staat hier:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/2018

Dank voor de link. Zie ik ook weer eens de boeren van vorige afleveringen.
LOEP ME MAAR aub.
Mischiien is Bertine in het dagelijkse leven best te pruimen, maar maakt de situatie haar zo onhebbelijk (nou ja, ik vind haar onhebbelijk).
Wilfred zal inderdaad wel denken dat hij beter kan krijgen. Ik vind Sabine best een catch voor hem eigenlijk. Zij kan heus wel een leuke man vinden die echt voor haar gaat.
Vreemd dat ze hier genoegen mee neemt en alles maar zo’n beetje weglacht.

Had trouwens wel leuk geweest als hij in de serie had gezeten. Lekker veel ergernis ;-D Ik had Yvon hem wel willen zien aanpakken.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
_CarmiggelT_ schreef:
10-11-2018 13:57
Wilfred zal inderdaad wel denken dat hij beter kan krijgen. Ik vind Sabine best een catch voor hem eigenlijk. Zij kan heus wel een leuke man vinden die echt voor haar gaat.
Vreemd dat ze hier genoegen mee neemt en alles maar zo’n beetje weglacht.

Had trouwens wel leuk geweest als hij in de serie had gezeten. Lekker veel ergernis ;-D Ik had Yvon hem wel willen zien aanpakken.
Ja inderdaad :)
Hij heeft wel hele mooie koeien, vind ik
Hier staat de Belgisch serie:

https://vtm.be/boer-zkt-vrouw-de-wereld ... google.nl/
Wilfried...
Helemaal eens met jullie berichten.

Afbeelding
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
redbulletje schreef:
10-11-2018 11:25
Perfecte dag voor zo’n kijktip. Ik ben ook begonnen (en nog lekker veel afleveringen te gaan).
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven