Meest irritante reclame - DEEL 2

zaterdag 10 november 2018 om 17:05
Dat zou wel heel raar zijn toch? De rest van de tekst is in het Nederlands...
Ik versta iets als "dat is niiiiieeeeuuuwwww" maar dat slaat dan weer nergens op in combinatie met dat "nee da's voor oooooooons".
Raadsels, raadsels

Nothing happens for a reason
zaterdag 10 november 2018 om 19:32
Het verlossende antwoord op de LIdl-vraag komt van Lidl zelf op Twitter:
-Wat zingt Gerard Joling toch als laatste, voordat het broodje wordt afgepakt in die verschrikkelijke #lidl reclame.
-
Lidl Nederland
Geverifieerd account @LidlNederland
23 uur23 uur geleden
Als antwoord op @Serenity_pearl
Biooooo-Biolooogisch……Biooohoohooooo
Dát is nieuwwwww!
‘Hé dat is van…. …..oooons"
2/2
-
Lidl Nederland
23 uur23 uur geleden
"Ik ruik de geur van broo(oohoooooo)d, alle soorten broodjes
Wit en bruin, net afgeba(-ha)kken voor maar weinig eurootjes
Ooohh Biooooo-Biolooogisch……Biooohoohoooo
Zo-veel ver-ant-woorde keus
-Wat zingt Gerard Joling toch als laatste, voordat het broodje wordt afgepakt in die verschrikkelijke #lidl reclame.
-
Lidl Nederland
23 uur23 uur geleden
Biooooo-Biolooogisch……Biooohoohooooo
Dát is nieuwwwww!
‘Hé dat is van…. …..oooons"
2/2
-
Lidl Nederland
23 uur23 uur geleden
"Ik ruik de geur van broo(oohoooooo)d, alle soorten broodjes
Wit en bruin, net afgeba(-ha)kken voor maar weinig eurootjes
Ooohh Biooooo-Biolooogisch……Biooohoohoooo
Zo-veel ver-ant-woorde keus
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 10 november 2018 om 19:39
En dit vindt Twitter ervan:
-Wat waren ze bij Lidl denkende om Gerard Joling in te zetten voor bio brood commercials? Daar zit meer plastic in dan in de Noordzee
- Kan iemand aub een Loden Leeuw in de mond van Gerard Joling stoppen? Dank u! #Lidl #reclame
- Ik zie net de reclame van Lidl met Gerard Joling met zijn gebleekte tanden en een biologisch broodje. Even een grindtegel op mijn kleine teen gooien, ben zo terug...
9 antwoorden 2 retweets 72 vind-ik-leuks
- Ik zag ‘m ook. Met zijn hysterische gekrijs tegen zo’n biologisch stokbrood.
-Wat waren ze bij Lidl denkende om Gerard Joling in te zetten voor bio brood commercials? Daar zit meer plastic in dan in de Noordzee
- Kan iemand aub een Loden Leeuw in de mond van Gerard Joling stoppen? Dank u! #Lidl #reclame
- Ik zie net de reclame van Lidl met Gerard Joling met zijn gebleekte tanden en een biologisch broodje. Even een grindtegel op mijn kleine teen gooien, ben zo terug...
Ik vind hier dingen van.

zaterdag 10 november 2018 om 20:02
Sabeltandcavia schreef: ↑10-11-2018 19:39En dit vindt Twitter ervan:

zaterdag 10 november 2018 om 20:02

Maar he, dan zat ik toch goed met mijn gok "dat is nieeeeuuuw". Hoewel ik de brug naar 'nee, da's van ooooonnsss" (want volgens mij zegt die vrouw "nee" ipv "hé") nog steeds onverklaarbaar vind. Nouja. Je kan het er maar druk mee hebben

(ik lig trouwens bij nader inzien krom om die hele tekst, trouwens, nu ik 'm helemaal teruglees. "voor maar weinig eurOOTJES".

Nothing happens for a reason
maandag 12 november 2018 om 10:24
- Wat waren ze bij Lidl denkende om Gerard Joling in te zetten voor bio brood commercials? Daar zit meer plastic in dan in de Noordzee

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 12 november 2018 om 10:54
Zag die reclame vanmorgen voor het eerst. Wat mij vooral opviel was die vrouw die dat brood uit de handen van Geer trok.
Datzelfde brood wat hij dus in zijn tatsen heeft gehad en waar hij tegenaan heeft zitten fluimen en hijgen.
(Heb op dit forum geleerd dat op het aanpakken van broodjes zonder gebruik van de broodtang bijna de doodstraf staat. Ik bedoel maar....)
Datzelfde brood wat hij dus in zijn tatsen heeft gehad en waar hij tegenaan heeft zitten fluimen en hijgen.
(Heb op dit forum geleerd dat op het aanpakken van broodjes zonder gebruik van de broodtang bijna de doodstraf staat. Ik bedoel maar....)
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
maandag 12 november 2018 om 11:33
Vera8 schreef: ↑12-11-2018 10:54Zag die reclame vanmorgen voor het eerst. Wat mij vooral opviel was die vrouw die dat brood uit de handen van Geer trok.
Ik wilde er niet over beginnen, maar dacht het wel toen ik deze reclame zag.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 12 november 2018 om 14:30
Dat hoeft toch ook niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 12 november 2018 om 15:10

maandag 12 november 2018 om 15:54
Oh echt hé en op de radio wel 3x achterelkaar grrr !AeonOfWinter schreef: ↑12-11-2018 14:43Chicken POP POP
De gek die dat bedacht heeft mogen ze een paar pop pop's voor z'n bakkes geven. Wat een debiele reclame.
Het viel mijn man van de week op hoeveel reclames er wel niet zijn over vaginale schimmels en andere ongemakken.
Hij mompelde iets over het lijkt wel oorlogsgebied daar beneden en liep naar de keuken

Voor mannen zie je nooit iets, heeft u last van een druiper neem dan de nieuwe Kleenex..
maandag 12 november 2018 om 16:47
misschien heeft hij de "aanstelleritis gen wat mannen hebben" of was hij gewoon vervelendtanteslankie schreef: ↑08-11-2018 16:22die nieuwe van VSM. die kinderen worden lief toegesproken door mama en als vader zegt dat hij zo'n droge huid heeft zegt ze allen bits "VSM"!!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 12 november 2018 om 18:56
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die bijna agressief wordt van deze reclame.AeonOfWinter schreef: ↑12-11-2018 14:43Chicken POP POP
De gek die dat bedacht heeft mogen ze een paar pop pop's voor z'n bakkes geven. Wat een debiele reclame.

woensdag 14 november 2018 om 10:12
- HP instant inkt reclame met getetter (ik begrijp ook totaal niet waarom je als consument een abonnement op inktcartridges zou willen nemen)
- Alle verachtelijke reclames van het Kruidvat met hun nepaanbiedingen (aanbiedingen=normale prijs)
- Lidl reclame met valse nicht Gerard Joling
- Reclames voor loterijen, vooral van de Postcodeloterij (zouden verboden moeten worden)
- Verachtelijke telecom reclames
- Verzekeraar A.S.R. die zijn imago probeert op te poetsen met een rapper of wat die nietsnut ook moet voorstellen (yeah right..)
- Rabobank reclames
- Oral-B reclame met zo’n muts die zegt ‘mijn mond gezond, ik gezond’
- Nivea reclames waar alleen heel knappe mensen in voorkomen, die geen flesje of potje Nivea nodig hebben..
- Alle verachtelijke reclames van het Kruidvat met hun nepaanbiedingen (aanbiedingen=normale prijs)
- Lidl reclame met valse nicht Gerard Joling
- Reclames voor loterijen, vooral van de Postcodeloterij (zouden verboden moeten worden)
- Verachtelijke telecom reclames
- Verzekeraar A.S.R. die zijn imago probeert op te poetsen met een rapper of wat die nietsnut ook moet voorstellen (yeah right..)
- Rabobank reclames
- Oral-B reclame met zo’n muts die zegt ‘mijn mond gezond, ik gezond’
- Nivea reclames waar alleen heel knappe mensen in voorkomen, die geen flesje of potje Nivea nodig hebben..
anoniem_372857 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 10:23
29.27% gewijzigd
Don't follow me. I'm lost too..
woensdag 14 november 2018 om 10:21
AeonOfWinter schreef: ↑12-11-2018 14:43Chicken POP POP

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 november 2018 om 07:56
De nieuwe Mac Donalds reclame. Met de ouders die een avondje uitgaan, terwijl oma komt oppassen. Maar ze missen hun kindje zo erg, dat ze besluiten naar de Mac Donalds te gaan, en hun eten maar voor hun huis op te eten. Zo kunnen ze hun kindje en oma mooi zien.
En dan dat sentimentele jankmuziekje op de achtergrond. Zo overdreven
En dan dat sentimentele jankmuziekje op de achtergrond. Zo overdreven