Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
10-11-2018 12:34
Volgens mij egt hij for me, omdat dat echtpaar zegt nee voor ons
Gaat om die stokbrood
Dat zou wel heel raar zijn toch? De rest van de tekst is in het Nederlands...
Ik versta iets als "dat is niiiiieeeeuuuwwww" maar dat slaat dan weer nergens op in combinatie met dat "nee da's voor oooooooons".
Raadsels, raadsels :) ...
Nothing happens for a reason
Het verlossende antwoord op de LIdl-vraag komt van Lidl zelf op Twitter:

-Wat zingt Gerard Joling toch als laatste, voordat het broodje wordt afgepakt in die verschrikkelijke #lidl reclame.

-
Lidl Nederland
‏Geverifieerd account @LidlNederland
23 uur23 uur geleden
Als antwoord op @Serenity_pearl

Biooooo-Biolooogisch……Biooohoohooooo
Dát is nieuwwwww!
‘Hé dat is van…. …..oooons"
2/2

-
Lidl Nederland
‏Geverifieerd account @LidlNederland
23 uur23 uur geleden
Als antwoord op @Serenity_pearl

"Ik ruik de geur van broo(oohoooooo)d, alle soorten broodjes
Wit en bruin, net afgeba(-ha)kken voor maar weinig eurootjes
Ooohh Biooooo-Biolooogisch……Biooohoohoooo
Zo-veel ver-ant-woorde keus
Ik vind hier dingen van.
En dit vindt Twitter ervan:

-Wat waren ze bij Lidl denkende om Gerard Joling in te zetten voor bio brood commercials? Daar zit meer plastic in dan in de Noordzee

- Kan iemand aub een Loden Leeuw in de mond van Gerard Joling stoppen? Dank u! #Lidl #reclame

- Ik zie net de reclame van Lidl met Gerard Joling met zijn gebleekte tanden en een biologisch broodje. Even een grindtegel op mijn kleine teen gooien, ben zo terug...
9 antwoorden 2 retweets 72 vind-ik-leuks

- Ik zag ‘m ook. Met zijn hysterische gekrijs tegen zo’n biologisch stokbrood.
Ik vind hier dingen van.
Eindelijk het verlossende woord!

Blijft een slechte reclame daar niet van.
Sabeltandcavia schreef:
10-11-2018 19:39

-Wat waren ze bij Lidl denkende om Gerard Joling in te zetten voor bio brood commercials? Daar zit meer plastic in dan in de Noordzee

- Kan iemand aub een Loden Leeuw in de mond van Gerard Joling stoppen? Dank u! #Lidl #reclame

- Ik zie net de reclame van Lidl met Gerard Joling met zijn gebleekte tanden en een biologisch broodje. Even een grindtegel op mijn kleine teen gooien, ben zo terug...

:rofl:
Sabeltandcavia schreef:

:rofl: heerlijk!
Maar he, dan zat ik toch goed met mijn gok "dat is nieeeeuuuw". Hoewel ik de brug naar 'nee, da's van ooooonnsss" (want volgens mij zegt die vrouw "nee" ipv "hé") nog steeds onverklaarbaar vind. Nouja. Je kan het er maar druk mee hebben :)
(ik lig trouwens bij nader inzien krom om die hele tekst, trouwens, nu ik 'm helemaal teruglees. "voor maar weinig eurOOTJES". :rofl:
Nothing happens for a reason
Hèhè, weten we eindelijk wat Geer zingt op het laatst.
Maar ben het eens met bovenstaande berichten.
Ik vind Joling zo NIET passen bij een Lidl reclame en dan ook nog over iets biologisch.
Onbegrijpelijk. :bonk:
Nou hèhè, ik weet het nu eindelijk ook. Wel een tekst van lik me vestje....
Sabeltandcavia schreef:

- Wat waren ze bij Lidl denkende om Gerard Joling in te zetten voor bio brood commercials? Daar zit meer plastic in dan in de Noordzee

:HA: :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Zag die reclame vanmorgen voor het eerst. Wat mij vooral opviel was die vrouw die dat brood uit de handen van Geer trok.

Datzelfde brood wat hij dus in zijn tatsen heeft gehad en waar hij tegenaan heeft zitten fluimen en hijgen.

(Heb op dit forum geleerd dat op het aanpakken van broodjes zonder gebruik van de broodtang bijna de doodstraf staat. Ik bedoel maar....)
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Vera8 schreef:
12-11-2018 10:54
Zag die reclame vanmorgen voor het eerst. Wat mij vooral opviel was die vrouw die dat brood uit de handen van Geer trok.

Datzelfde brood wat hij dus in zijn tatsen heeft gehad en waar hij tegenaan heeft zitten fluimen en hijgen.

(Heb op dit forum geleerd dat op het aanpakken van broodjes zonder gebruik van de broodtang bijna de doodstraf staat. Ik bedoel maar....)

Ik wilde er niet over beginnen, maar dacht het wel toen ik deze reclame zag.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
AnAppleADay schreef:
07-11-2018 09:14
Jeugd lijkt me niet de doelgroep van printerinkt.
Dat hoeft toch ook niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
amarna schreef:
07-11-2018 15:25
Volgens mij stapt ze in Breda in de trein.
Nee, dat is station Dordrecht
Frankly my dear, I don"t give a damn
Chicken POP POP

De gek die dat bedacht heeft mogen ze een paar pop pop's voor z'n bakkes geven. Wat een debiele reclame.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
calvijn1 schreef:
12-11-2018 14:30
Dat hoeft toch ook niet?
Nou als je doelgroep Broederliefde niet kent, waarom dan extra investeren om hun mee te laten doen? Dan kunnen ze net zo goed gewoon een piet-van-het-marketing-bureau een liedje laten maken, scheelt weer kosten.
AeonOfWinter schreef:
12-11-2018 14:43
Chicken POP POP

De gek die dat bedacht heeft mogen ze een paar pop pop's voor z'n bakkes geven. Wat een debiele reclame.
Oh echt hé en op de radio wel 3x achterelkaar grrr !

Het viel mijn man van de week op hoeveel reclames er wel niet zijn over vaginale schimmels en andere ongemakken.
Hij mompelde iets over het lijkt wel oorlogsgebied daar beneden en liep naar de keuken :rofl:
Voor mannen zie je nooit iets, heeft u last van een druiper neem dan de nieuwe Kleenex..
tanteslankie schreef:
08-11-2018 16:22
die nieuwe van VSM. die kinderen worden lief toegesproken door mama en als vader zegt dat hij zo'n droge huid heeft zegt ze allen bits "VSM"!!
misschien heeft hij de "aanstelleritis gen wat mannen hebben" of was hij gewoon vervelend
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
AeonOfWinter schreef:
Chicken POP POP

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die bijna agressief wordt van deze reclame. :biggrin:
Die reclame van dolce gabbana met die zingende blonde vrouw. Kijk mij eens super mooi zijn en Italiaans zingen... ik vind hem dom..
Ik ging serieus op zoek of er een irritante reclame topic was, voor de irritante reclame van Gérard Joling.

Wowwww, krijg echt de neiging om hem een stomp voor z'n kop te geven :hamer:
Ik zag gisteren een reclame van AboutYou en ik dacht echt te horen dat ze het over 'kledingstijls' hadden. Als ik het weer zie moet ik even goed luisteren.
- HP instant inkt reclame met getetter (ik begrijp ook totaal niet waarom je als consument een abonnement op inktcartridges zou willen nemen)
- Alle verachtelijke reclames van het Kruidvat met hun nepaanbiedingen (aanbiedingen=normale prijs)
- Lidl reclame met valse nicht Gerard Joling
- Reclames voor loterijen, vooral van de Postcodeloterij (zouden verboden moeten worden)
- Verachtelijke telecom reclames
- Verzekeraar A.S.R. die zijn imago probeert op te poetsen met een rapper of wat die nietsnut ook moet voorstellen (yeah right..)
- Rabobank reclames
- Oral-B reclame met zo’n muts die zegt ‘mijn mond gezond, ik gezond’
- Nivea reclames waar alleen heel knappe mensen in voorkomen, die geen flesje of potje Nivea nodig hebben..
anoniem_372857 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 10:23
29.27% gewijzigd
Don't follow me. I'm lost too..
Bijna ALLE reclames. De tv gaat op mute zodra een reclameblok begint.
AeonOfWinter schreef:
Chicken POP POP

:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De nieuwe Mac Donalds reclame. Met de ouders die een avondje uitgaan, terwijl oma komt oppassen. Maar ze missen hun kindje zo erg, dat ze besluiten naar de Mac Donalds te gaan, en hun eten maar voor hun huis op te eten. Zo kunnen ze hun kindje en oma mooi zien.
En dan dat sentimentele jankmuziekje op de achtergrond. Zo overdreven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven