Meest irritante reclame - DEEL 2

zaterdag 17 november 2018 om 09:52
Die van de "bekende DJ" Jessie nogwat, die blijkbaar de dochter is van Ellert Driessen van Spargo (die overigens erg eng is opgedroogd) en die nu de hit You and me van haar vader van 40 jaar geleden gebruikt om een hitje mee te scoren. Het orginele nummer is leuk, wat zij er van maakt is waardeloos.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

zaterdag 17 november 2018 om 09:54
Ja echt! Ik word gewoon bijna agressief van deze reclame.AeonOfWinter schreef: ↑12-11-2018 14:43Chicken POP POP
De gek die dat bedacht heeft mogen ze een paar pop pop's voor z'n bakkes geven. Wat een debiele reclame.

zaterdag 17 november 2018 om 20:20
Ja echt wat een gezeur. Ga ff het huis uit, je bent meer dan papa en mama. En fijn ook, die wantrouwen naar oma. Ik vind het nogal sneu overkomen.Truusdemier1981 schreef: ↑17-11-2018 07:56De nieuwe Mac Donalds reclame. Met de ouders die een avondje uitgaan, terwijl oma komt oppassen. Maar ze missen hun kindje zo erg, dat ze besluiten naar de Mac Donalds te gaan, en hun eten maar voor hun huis op te eten. Zo kunnen ze hun kindje en oma mooi zien.
En dan dat sentimentele jankmuziekje op de achtergrond. Zo overdreven
dinsdag 20 november 2018 om 00:45
Same here. Als ik voor een paar euro per maand extra, reclamevrij zou kijken dan doe ik het meteen.KoffieDoosje schreef: ↑14-11-2018 10:19Bijna ALLE reclames. De tv gaat op mute zodra een reclameblok begint.

dinsdag 20 november 2018 om 10:28
Ik vind het vooral ook stom dat het duidelijk de vrouw is die echt niet zonder kind kan en dat de man dit dan voor de vrouw doet.Truusdemier1981 schreef: ↑17-11-2018 07:56De nieuwe Mac Donalds reclame. Met de ouders die een avondje uitgaan, terwijl oma komt oppassen. Maar ze missen hun kindje zo erg, dat ze besluiten naar de Mac Donalds te gaan, en hun eten maar voor hun huis op te eten. Zo kunnen ze hun kindje en oma mooi zien.
En dan dat sentimentele jankmuziekje op de achtergrond. Zo overdreven
woensdag 21 november 2018 om 08:23
Ik ook. Erger me er dood aan. Aan alle kanten een foute reclame.AnAppleADay schreef: ↑20-11-2018 10:28Ik vind het vooral ook stom dat het duidelijk de vrouw is die echt niet zonder kind kan en dat de man dit dan voor de vrouw doet.
Later is nu
woensdag 21 november 2018 om 08:53

woensdag 21 november 2018 om 09:50
Ja. Vriend zag hem voor het eerst.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 21 november 2018 om 10:10
Dat zou ik er ook voor over hebben.Familiemens schreef: ↑20-11-2018 00:45Same here. Als ik voor een paar euro per maand extra, reclamevrij zou kijken dan doe ik het meteen.
Nu neem ik vrijwel alles op van de commerciële zenders zodat ik de reclame door kan spoelen. Heb daardoor de McDonalds reclame nog niet gezien, maar wat klinkt die ontzéttend fout zeg!

woensdag 21 november 2018 om 17:33
Vind vooral die vader eng. Hij is natuurlijk bang dat die jongen wat gaat uitspoken met zijn dochter(op seksueel gebied) denk ik
dinsdag 4 december 2018 om 19:52
Een koffie reclame waarbij een moeder ‘s middags de wifi eruit trekt en pubers die vervolgens als makke schapen naar beneden komen om gezellig met z’n allen koffie te drinken. Totaal ongeloofwaardig. Als tiener kom je op zo’n moment toch schreeuwend en vloekend van de trap af gestampt en roep je dat ze op moet tyfen met haar kutkoffie.
dinsdag 4 december 2018 om 19:59
Als mijn tiener dat tegen mij zegt giet ik die koffie over haar hoofd...ladybass schreef: ↑04-12-2018 19:52Een koffie reclame waarbij een moeder ‘s middags de wifi eruit trekt en pubers die vervolgens als makke schapen naar beneden komen om gezellig met z’n allen koffie te drinken. Totaal ongeloofwaardig. Als tiener kom je op zo’n moment toch schreeuwend en vloekend van de trap af gestampt en roep je dat ze op moet tyfen met haar kutkoffie.
dinsdag 4 december 2018 om 20:03
Amstel bier reclame gaat echt op mute bij mij. "‘In de commercial vertellen verschillende Amstel drinkers wat Amstel allemaal niet is: dat Amstel bier niet hip, niet stoer, niet cool en al helemaal niet episch is. “Sodemieter op” Het gaat ze om de smaak van het bier en die is lekker van zichzelf.’
Sodemieter zelf op
Sodemieter zelf op