Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
dinsdag 17 maart 2009 om 16:47

dinsdag 17 maart 2009 om 17:26
Ben gewoon veel te voorbarig... wilde niet voor niets tot het weekend wachten. Heb ook helemaal geen signalen, behalve dan dat ik gisteravond plas-drang had, maar wat zegt dat nou?!?!
Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven hoor, hoop dat ik niet alsnog ongesteld wordt, en dat ik *duimduimduim* het weekend alsnog positief test.
Maaruhm, heb nu mn hoop op jullie gevestigd, want wil wel graag nog wat hysterische smileys kunnen plaatsen, is het niet bij mezelf, dan maar bij jullie
Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven hoor, hoop dat ik niet alsnog ongesteld wordt, en dat ik *duimduimduim* het weekend alsnog positief test.
Maaruhm, heb nu mn hoop op jullie gevestigd, want wil wel graag nog wat hysterische smileys kunnen plaatsen, is het niet bij mezelf, dan maar bij jullie
dinsdag 17 maart 2009 om 17:37
Marriss: Balen een negatieve test, maar het kan nog!! Hou moed!
Over foto's op hyves. We maken eerst de hele kamer klaar voordat we foto's maken. Dus jullie moeten nog even geduld hebben. Daarna zal ik ze erop zetten.
Ben net weer even op die kamer geweest en barst gewoon in tranen uit van geluk als ik daar ben.
Zoooo apart!! Heel gelukkig gevoel.
Zonet onze eigen auto weer gehaald.
Die rammelbak weer weg... pfff leenauto's... niks voor mij!
Doe mij maar gewoon mn vertrouwde wagen!
Ik ga lekker stampot wortels maken! Jammie.
Ben er later nog wel even weer!
Over foto's op hyves. We maken eerst de hele kamer klaar voordat we foto's maken. Dus jullie moeten nog even geduld hebben. Daarna zal ik ze erop zetten.
Ben net weer even op die kamer geweest en barst gewoon in tranen uit van geluk als ik daar ben.
Zoooo apart!! Heel gelukkig gevoel.
Zonet onze eigen auto weer gehaald.
Die rammelbak weer weg... pfff leenauto's... niks voor mij!
Doe mij maar gewoon mn vertrouwde wagen!
Ik ga lekker stampot wortels maken! Jammie.
Ben er later nog wel even weer!
dinsdag 17 maart 2009 om 17:38
Ik zal nog even updaten, ik zag namelijk daar ernaar gevraagd wordt.
*kan wat onsmakelijk zijn*
Sinds gisteren alleen af en toe wat bruinverlies op een tampon (die ik voor de zekerheid maar vast indoe) maar niks op wc papiertje. Nog geen bloed gezien maar ik zit op dag 33 en vorige maand werd ik op dag 35 ineens flink ongesteld. Daarnaast geen krampen meer, en die had ik zondag wel. Ik wacht dus nog maar gewoon even af want er zal vanzelf wel iets gebeuren (of ongesteld, of niet en dan ga ik voor de zekerheid na het weekend wel testen).
En wat betreft al die kwaaltjes en klachten: ik heb alles in de afgelopen maanden al gevoeld en het was steeds gewoon van de menstruatie dus ik vertrouw wat dat aangaat nergens meer op (behalve dan op een positieve zw.test) of een duidelijke menstruatie. Geduld hebben dus (en dat valt niet altijd mee).
Ik zorg de komende dagen maar gewoon voor veel leuke afleiding en dan zal ik de tijd wel doorkomen.
Wat betreft auto's: ik heb een Subaru Justy met drie deuren en mijn man een dikke leaseauto die wel berekend is op gezinsuitbreiding gelukkig, haha!
Een fijne avond en niet teveel in de zenuwen zitten hoor! Is niet bevorderlijk voor een zwangerschap .
*kan wat onsmakelijk zijn*
Sinds gisteren alleen af en toe wat bruinverlies op een tampon (die ik voor de zekerheid maar vast indoe) maar niks op wc papiertje. Nog geen bloed gezien maar ik zit op dag 33 en vorige maand werd ik op dag 35 ineens flink ongesteld. Daarnaast geen krampen meer, en die had ik zondag wel. Ik wacht dus nog maar gewoon even af want er zal vanzelf wel iets gebeuren (of ongesteld, of niet en dan ga ik voor de zekerheid na het weekend wel testen).
En wat betreft al die kwaaltjes en klachten: ik heb alles in de afgelopen maanden al gevoeld en het was steeds gewoon van de menstruatie dus ik vertrouw wat dat aangaat nergens meer op (behalve dan op een positieve zw.test) of een duidelijke menstruatie. Geduld hebben dus (en dat valt niet altijd mee).
Ik zorg de komende dagen maar gewoon voor veel leuke afleiding en dan zal ik de tijd wel doorkomen.
Wat betreft auto's: ik heb een Subaru Justy met drie deuren en mijn man een dikke leaseauto die wel berekend is op gezinsuitbreiding gelukkig, haha!
Een fijne avond en niet teveel in de zenuwen zitten hoor! Is niet bevorderlijk voor een zwangerschap .
dinsdag 17 maart 2009 om 17:54
Marriss,jammer.Ik duim nog met je mee voor het weekend!
Annika;voor jouw ook spannend toch?
Becky,ik durf zoiezo niet zo goed.Vriend adviseerde me niet te testen(hij dacht dat het nog te vroeg was)Maar ja,dan weet ik iig wel waar we aan toe zijn.
Ga zo naar verjaardag van Opa(81)eerst ff chinees halen heb helemaal geen zin om te koken!!!
Annika;voor jouw ook spannend toch?
Becky,ik durf zoiezo niet zo goed.Vriend adviseerde me niet te testen(hij dacht dat het nog te vroeg was)Maar ja,dan weet ik iig wel waar we aan toe zijn.
Ga zo naar verjaardag van Opa(81)eerst ff chinees halen heb helemaal geen zin om te koken!!!
dinsdag 17 maart 2009 om 17:55
Mariss, balen zeg! Ik blijf nog even voor je door duimen hoor!
Becky en party, jullie dus morgen testen, spannend hoor. Ook voor jullie blijf ik duimen!
Mulan, kan me voorstellen dat het niet altijd mee valt zoveel geduld te moeten hebben. Wat bruinig afscheiding hoeft niets te betekenen (schoonzusje heeft dit ook in begin zwangerschap gehad) maar kan ook voorbode zijn van je ongesteldheid. Nog ff afwachten dus. Ik hoop dat je na t weekend gewoon kunt gaan testen.
Ik vind het zo spannend allemaal voor jullie! Hoop echt dat er straks weer een aantal positief tesen
Becky en party, jullie dus morgen testen, spannend hoor. Ook voor jullie blijf ik duimen!
Mulan, kan me voorstellen dat het niet altijd mee valt zoveel geduld te moeten hebben. Wat bruinig afscheiding hoeft niets te betekenen (schoonzusje heeft dit ook in begin zwangerschap gehad) maar kan ook voorbode zijn van je ongesteldheid. Nog ff afwachten dus. Ik hoop dat je na t weekend gewoon kunt gaan testen.
Ik vind het zo spannend allemaal voor jullie! Hoop echt dat er straks weer een aantal positief tesen
dinsdag 17 maart 2009 om 18:16
Hey!! De klusser is ook weer op het Forum!
Vandaag de muur en kast behangen en morgen de vloer leggen. Het schiet al aardig op.
Mariss balen zeg, maar nog een klein hoopje voor het weekend.
Hier ook nog geen symptomen. Zit nu op dag 29 en ik voel nog helemaal niets,nada,noppes.
Maarja de eerste was 28 en de 2e 30 dagen. Dus ik hou gewoon vast op morgen. Dan is ook mijn ventje de hele dag thuis.
Ik krijg het idee dat ie af en toe ongeduldiger is als ik. hahaah
Ik las ook nog wat over auto's. Wij hebben een Opel Astra stationwagen en een Ford Fiesta 5 deurs.
Zeer tevreden maar volgend jaar willen we de Opel inruilen voor een Zafira of Signum. (ook van Opel)
Verder hier ook nog de tijd gevonden om lekker even te lezen in het zonnetje. Hoe was het weer bij jullie?
Ik ga nog maar ff wat doen misschien kom ik straks nog wel ff terug.
Liefs yaya
En voor alle piezzzerts veel suc6.
O ja wat is er met onze titel dan want ik zie gewoon dezelfde?
Vandaag de muur en kast behangen en morgen de vloer leggen. Het schiet al aardig op.
Mariss balen zeg, maar nog een klein hoopje voor het weekend.
Hier ook nog geen symptomen. Zit nu op dag 29 en ik voel nog helemaal niets,nada,noppes.
Maarja de eerste was 28 en de 2e 30 dagen. Dus ik hou gewoon vast op morgen. Dan is ook mijn ventje de hele dag thuis.
Ik krijg het idee dat ie af en toe ongeduldiger is als ik. hahaah
Ik las ook nog wat over auto's. Wij hebben een Opel Astra stationwagen en een Ford Fiesta 5 deurs.
Zeer tevreden maar volgend jaar willen we de Opel inruilen voor een Zafira of Signum. (ook van Opel)
Verder hier ook nog de tijd gevonden om lekker even te lezen in het zonnetje. Hoe was het weer bij jullie?
Ik ga nog maar ff wat doen misschien kom ik straks nog wel ff terug.
Liefs yaya
En voor alle piezzzerts veel suc6.
O ja wat is er met onze titel dan want ik zie gewoon dezelfde?
dinsdag 17 maart 2009 om 19:35
Zo, ik ben ook thuis. Lange werkdag gehad.
Wel spannend hier!!! Ik hoop snel wat nieuwe smilies te zien! Wel balen dat ik zelf niet kan meepraten over piesdagen enzo...
Marriss, balen... Nog even een sprankje hoop houden. Je bent nog niet ongesteld!
Charlotte, jullie gaan snel! Ik zat te denken dat je zo rond de 30 weken alles wel zo'n beetje klaar moet hebben, maar jullie zijn een stuk voortvarender!
Wel spannend hier!!! Ik hoop snel wat nieuwe smilies te zien! Wel balen dat ik zelf niet kan meepraten over piesdagen enzo...

Marriss, balen... Nog even een sprankje hoop houden. Je bent nog niet ongesteld!
Charlotte, jullie gaan snel! Ik zat te denken dat je zo rond de 30 weken alles wel zo'n beetje klaar moet hebben, maar jullie zijn een stuk voortvarender!
dinsdag 17 maart 2009 om 19:38
gosh marriss, wat balen.. nu maar weer verder wachten.
annika ziet er niet goed uit dus. hmmmpfz.
dan maar beck en party en yaya! of onze verweggistannert!
heb net postbode gespeeld, merendeel van de 174 brieven zelf bezorgd. nu spring ik onder een warme douche, kom later nog wel even bij jullie kijken, en waar nodig aanmoedigen vanaf de zijlijn!
annika ziet er niet goed uit dus. hmmmpfz.
dan maar beck en party en yaya! of onze verweggistannert!
heb net postbode gespeeld, merendeel van de 174 brieven zelf bezorgd. nu spring ik onder een warme douche, kom later nog wel even bij jullie kijken, en waar nodig aanmoedigen vanaf de zijlijn!