Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
dinsdag 17 maart 2009 om 14:26
wat lief marriss dat smsje!! spannend dat je vanavond gaat testen, het is toch ook al 1 dag voor je piesdag dus dan zou het ook moeten kunnen toch! duim voor je!
ik zag ook inderdaad dat onze titel helemaal raar is opeens, worden we weer achterna gezeten door mensen die onze topictitel niet goed vinden? of misschien door overmatig gebruik van het topic
becky grappig dat hij er zo van overtuigd is! maar het klinkt toch ook best goed als ik het zo hoor! heb goede hoop voor je! tot wanneer ga je je geduld bewaren?
dat heb je wel goed omschreven, een beetje boel teleurgesteld...
spannend vanavond dames! annika, alles nog oke daar?
ik zag ook inderdaad dat onze titel helemaal raar is opeens, worden we weer achterna gezeten door mensen die onze topictitel niet goed vinden? of misschien door overmatig gebruik van het topic
becky grappig dat hij er zo van overtuigd is! maar het klinkt toch ook best goed als ik het zo hoor! heb goede hoop voor je! tot wanneer ga je je geduld bewaren?
dat heb je wel goed omschreven, een beetje boel teleurgesteld...
spannend vanavond dames! annika, alles nog oke daar?
dinsdag 17 maart 2009 om 14:31
quote:Marriss schreef op 17 maart 2009 @ 13:58:
Edit:
Vriend gesmst:
Ik ga vanavond misschien je leven even op z'n kop zetten... heb een paar heeeele kleine zwangerschapskwaaltjes, hoeft niets te zeggen maar you never know... ik ga wel even testen Eng he!
Krijg terug:
Helemaal niet eng, zou het echt super leuk vinden!!
Liieeffff.... haaauw kjoet!
Edit:
Vriend gesmst:
Ik ga vanavond misschien je leven even op z'n kop zetten... heb een paar heeeele kleine zwangerschapskwaaltjes, hoeft niets te zeggen maar you never know... ik ga wel even testen Eng he!
Krijg terug:
Helemaal niet eng, zou het echt super leuk vinden!!
Liieeffff.... haaauw kjoet!
dinsdag 17 maart 2009 om 14:37
Hi allemaal……
Spannend Annika, zou echt super zijn he. We blijven gewoon duimen. Wel heerlijk een paar daagjes weg.
Husky: Ik denk dat hij het gewoon allemaal een beetje eng vind nu het in een keer zo dicht bijkomt, hij zal vast gauw aan het idee wennen.
Hihi Mariss: ja kleren was nog leuker geweest, maar goed we hebben allemaal dingetjes voor in huis rolgordijntjes enzo en van die houten jaloezieën enzo. Nee geen babyuitzet we gaan niet de goden verzoeken. Oh dat word spannend dus vanavond!!
Super Deb!
Kom op Becky gewoon testen! Al op dag 31!!!
Hoe zou het met gw gaan??
Zo ga weer vriend verder helpen in de keuken. Het leidingwerk is klaar nu kunnen we kastjes gaan plaatsen leuk!
Spannend Annika, zou echt super zijn he. We blijven gewoon duimen. Wel heerlijk een paar daagjes weg.
Husky: Ik denk dat hij het gewoon allemaal een beetje eng vind nu het in een keer zo dicht bijkomt, hij zal vast gauw aan het idee wennen.
Hihi Mariss: ja kleren was nog leuker geweest, maar goed we hebben allemaal dingetjes voor in huis rolgordijntjes enzo en van die houten jaloezieën enzo. Nee geen babyuitzet we gaan niet de goden verzoeken. Oh dat word spannend dus vanavond!!
Super Deb!
Kom op Becky gewoon testen! Al op dag 31!!!
Hoe zou het met gw gaan??
Zo ga weer vriend verder helpen in de keuken. Het leidingwerk is klaar nu kunnen we kastjes gaan plaatsen leuk!
dinsdag 17 maart 2009 om 14:46
Zo, ik ben druk bezig met opruimen hihi, heb de voorjaarskriebels.
Heb een uur geleden dan de VK gebeld, ging wel okee. Fanatic Man zei net tegen me : Mogen we dan pas????? Ja schat, anders zien ze niets hahaha.
Mariss, wat een super lief smsje heb jij terug gekregen zeg, je zou toch spontaan weer verliefd worden !! Wat is dat toch met die mannen...
Weet nog toen ik tegen fanatic-man zei dat ik kinderen wou (ongeveer 1 jaar geleden) nou hij kreeg waterige oogjes toen ik zei dat ik met de pil wou stoppen en vroeg of ik het nog even uit wou stellen... hij was er duidelijk nog niet aan toe haha.
Heb een uur geleden dan de VK gebeld, ging wel okee. Fanatic Man zei net tegen me : Mogen we dan pas????? Ja schat, anders zien ze niets hahaha.
Mariss, wat een super lief smsje heb jij terug gekregen zeg, je zou toch spontaan weer verliefd worden !! Wat is dat toch met die mannen...
Weet nog toen ik tegen fanatic-man zei dat ik kinderen wou (ongeveer 1 jaar geleden) nou hij kreeg waterige oogjes toen ik zei dat ik met de pil wou stoppen en vroeg of ik het nog even uit wou stellen... hij was er duidelijk nog niet aan toe haha.
dinsdag 17 maart 2009 om 14:53
Justdeb, mooi dat de echo goed was. Fotootje op hyves?
Charlotte, leuk dat jullie de kinderkamer al (bijna) klaar hebben. En ben het met mariss en becky eens wel een foto op hyves zetten hoor ben benieuwd
Mariss, spannend vanavond testen.
Heb net heerlijk even in het zonnetje gezeten en de hond ff onder de douche gehad, die ligt nu te drogen in de zon. Heerlijk dit weer.
Charlotte, leuk dat jullie de kinderkamer al (bijna) klaar hebben. En ben het met mariss en becky eens wel een foto op hyves zetten hoor ben benieuwd
Mariss, spannend vanavond testen.
Heb net heerlijk even in het zonnetje gezeten en de hond ff onder de douche gehad, die ligt nu te drogen in de zon. Heerlijk dit weer.

dinsdag 17 maart 2009 om 15:02
quote:husky schreef op 17 maart 2009 @ 14:26:
spannend dat je vanavond gaat testen, het is toch ook al 1 dag voor je piesdag dus dan zou het ook moeten kunnen toch! duim voor je!Het is zelfs al een dag ná mn piesdag, zit op dag 29 vandaag. Maar omdat ik een beetje een onregelmatige cyclus had steeds, nam ik het maar wat ruimer voor in het schema. Begin nu ook alweer te twijfelen of ik het niet te vroeg vind om te gaan testen.
spannend dat je vanavond gaat testen, het is toch ook al 1 dag voor je piesdag dus dan zou het ook moeten kunnen toch! duim voor je!Het is zelfs al een dag ná mn piesdag, zit op dag 29 vandaag. Maar omdat ik een beetje een onregelmatige cyclus had steeds, nam ik het maar wat ruimer voor in het schema. Begin nu ook alweer te twijfelen of ik het niet te vroeg vind om te gaan testen.
dinsdag 17 maart 2009 om 15:06
alle piezzerts vanavond maar testen, hebben we al die spanning in 1 keer gehad! haha
Zijn jullie ook zo vrolijk vandaag? Heb echt de lentekriebel nu!!
Charlotte: jeetje, wat ben je snel! Wij moeten nog beginnen met kijken naar wat we leuk vinden.. maar zoals marriss al zegt, we willen natuurlijk wel foto's zien!
husky: mijn man had dat in het begin ook, net of het toen echt pas tot hem door drong.. maar dat duurde gelukkig maar heel even, en nu is ie er super blij mee, hij showt de echo aan iedereen!
Marriss: spannend hoor! ik zou er een testje tegenaan gooien..
En lief hoor, dat smsje!!
Ik ga nog weer even in zon zitten!!
Zijn jullie ook zo vrolijk vandaag? Heb echt de lentekriebel nu!!
Charlotte: jeetje, wat ben je snel! Wij moeten nog beginnen met kijken naar wat we leuk vinden.. maar zoals marriss al zegt, we willen natuurlijk wel foto's zien!
husky: mijn man had dat in het begin ook, net of het toen echt pas tot hem door drong.. maar dat duurde gelukkig maar heel even, en nu is ie er super blij mee, hij showt de echo aan iedereen!
Marriss: spannend hoor! ik zou er een testje tegenaan gooien..
En lief hoor, dat smsje!!
Ik ga nog weer even in zon zitten!!
dinsdag 17 maart 2009 om 15:34
Hee hallo.
Wat een spanning deze week voor verschillende onder ons he!!!
Ik was vanmorgen echt een beetje
kreeg ook wat krampen,maar is al weer over.Ben dus steeds meer in staat om toch te testen,alhoewel ik nu lees dat een cyclus van 36 dg ook nog kan.
Hier nu nog ff 3 auto's maar volgende week nog 2.Mijn polo uit 2002,1.4 tdi.Zilvergrijs,3-deurs.Vriend heeft VW Caddy,1999 1.4 en nieuwste aanwinst zilvergrijze Opel Vivaro,2008 cdi.
Wat een spanning deze week voor verschillende onder ons he!!!
Ik was vanmorgen echt een beetje
kreeg ook wat krampen,maar is al weer over.Ben dus steeds meer in staat om toch te testen,alhoewel ik nu lees dat een cyclus van 36 dg ook nog kan.
Hier nu nog ff 3 auto's maar volgende week nog 2.Mijn polo uit 2002,1.4 tdi.Zilvergrijs,3-deurs.Vriend heeft VW Caddy,1999 1.4 en nieuwste aanwinst zilvergrijze Opel Vivaro,2008 cdi.
dinsdag 17 maart 2009 om 16:08
sjonge, wat spannend hier zeg!
voel me ergens ook een tikje 'left out', omdat het bij mij op de p-day gelijk al zo duidelijk was. en het nu weer tot 14 april duurt (?) voor ik weer wat OT te melden heb. gromz
verder enorme K dag hier op werk. ben bezig geweest met regelen van een ledenvergadering (prive). ben nog voorzitter van een of andere lullige vereniging, wil de boel opheffen, maar moet daarvoor dus een vergadering beleggen. net 174 brieven gevouwen. vanavond de website nog even in orde maken, dan kan daarna de brief bezorgd worden. hoop dat vriend even mee wil helpen...
voel me ergens ook een tikje 'left out', omdat het bij mij op de p-day gelijk al zo duidelijk was. en het nu weer tot 14 april duurt (?) voor ik weer wat OT te melden heb. gromz
verder enorme K dag hier op werk. ben bezig geweest met regelen van een ledenvergadering (prive). ben nog voorzitter van een of andere lullige vereniging, wil de boel opheffen, maar moet daarvoor dus een vergadering beleggen. net 174 brieven gevouwen. vanavond de website nog even in orde maken, dan kan daarna de brief bezorgd worden. hoop dat vriend even mee wil helpen...