Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
momo, goed bezig zeg, brieven rondbrengen! enne de risotto, dit is de eerste keer dat ik het maak, een pak van knorr geloof ik. maar omdat ik het zovaak zie op tv bij al die kookprogramma's vond ik dat het ook eens moest proberen en het was zeker erg lekker!
ooooh, becky. gewoon een zakje :( ik maak het altijd zélf!

ja hoop op veel reacties per email. tot nu toe nog geen!
Ik heb heel simpel friet zitten eten, morgen weer boontjes.

Fanatic-Man kookt altijd, hiep hiep
oh, enne marriss.. wat die druk op de blaas betreft. hoeft niets te betekenen. ik heb ook elke maand zo tegen mijn menstruatie het idee dat ik half incontinent word...
Ohhh, wat is het hier spannend! Ik heb stiekem op t werk al een beetje meegelezen, maar durf daar niet echt te schrijven..

Momo, ik ken dat gevoel van langs de zijlijn staan, maar ja, zonder supporters geen leuke wedstrijd toch?!

Charlotte, jullie zijn inderdaad snel zeg! Maar fijn dat je zo blij van de babykamer wordt!

Hier noemen we wortelstampot ook hutspot, maar van bietjesstampot heb ik nog nooit gehoord.. Nu kun je natuurlijk alles wel stampen, maar dit lijkt me niet een groot succes.. Risotto daarentegen: mmmmm!!!

Hier babi ketjap, moest even snel, want we moeten nu nog eten..

Mariss, balen zeg.. En wat kun je dan van jezelf balen hè? Ik hoop dat t dit weekend alsnog goed komt!

Hier is het playtime vanavond! Zou volgens mijn eigen statistieken mijn ei donderdag hebben, en volgens de 14 dagen statistiek gisteren ofzo. Maar kan t dit keer niet zo goed duiden allemaal, heb niet zo opgelet..

Goed, ik ga eten, succes hier allemaal!
quote:DJ Momo schreef op 17 maart 2009 @ 20:08:

ooooh, becky. gewoon een zakje :( ik maak het altijd zélf!

ja hoop op veel reacties per email. tot nu toe nog geen!slecht he, uit een pakje. Voornemen is wel het zelf te gaan maken maar moest ook nog een keer oefenen. Binnenkort met ui, champignons, pepertje, en courgettes zelf maken. beetje knoflook erbij en hopen dat het smaakt.
Getest: negatief...

Maar ja, ook nog niet ongesteld, dus maar weer afwachten...

Vriend zei dat hij wel een beetje teleurgesteld was.
kath, je hebt helemaal gelijk hoor, zonder supporters geen leuke wedstrijd! en bietjesstampot is echt heeeeeel erg lekker, eerst stampen en dan lekker nog spinazie of rucola er door, jummie!
he annika, wat jammer!!
Ooo dat is al weer een hele opluchting. Ik dacht dat ik de enige was. De laatste week heb ik ook dat als ik "plasdrang" heb dan moet ik rennen naar de wc en als ik dat dan net niet haal. Heb ik er geen controle meer over. Tuurlijk haal ik het 98 % wel maar soms moet ik zo nodig dat ik op de wc mijn broek bijna niet meer uitkrijg. hahaha.
Annika, jammer dat de test negatief was. Jij moet dus ook nog even in onzekerheid zitten bah...

Ik probeer een spel te downloaden via iwin.com maar AVG blokt em steeds en krijg AVG niet uitgeschakeld pff computers...
He Annika wat jammer nou. Straks is alle hoop nog op mij gevestigd en ook ik heb er niet zo'n goed gevoel over.
annika, wat balen joh je liefje is dan wel weer een poepie om dat te zeggen!
@ yaya, nou die hoop moet maar even op jou gevestigd blijven hoor, en natuurlijk op onze GW! daar hebben we nog niets van gehoord dus ik ben wel heel nieuwsgierig.
Annika :

Yaya en GW: nu MOET het bij jullie wel raak zijn, anders komen we niet aan de 3 nieuwe zwangeren per keer.

Hier niks, niet playen, niet piesen. 'k Ga maar eens thee drinken.
woepie, de eerste reactie op mijn brief (ouderwets per retourbrief door analoge brievenbus. mag ook)
analoge brievenbus!!!
Ik vind hem ook wel erg leuk

Wie van jullie heeft een digitale?
zo een met alleen een envelopje dat open en dicht gaat. ha ha

maarre, hebben jullie het topic 'net getest maar' gelezen? daar denkt iemand dat ze 10 dagen voor haar piesdag al positief kan testen. Voor de zotte, dat is het.
niet gelezen becky. ik mocht van jullie niet meer op andere topics dan het onze kijken.
Ha ha, deze wel, Momo! Erg grappig! Alleen wel jammer dat mensen met zo'n IQ zich ook voort kunnen planten..

*Doet streng* Maar verder niet, Momo! Dat is niet goed voor jouw tere zieltje!
is het helegaar met kath eens. deze moet je gewoon bekijken!
Annika, balen zeg! Maar nog niet ongesteld dus..? Lief dat vriend teleurgesteld is.. Misschien dat ie later nog blij kan worden..?

En Mulan, heeft t bij jou doorgezet, of ben je nog in de race?

Jee, vind t echt een beetje irritant dat GW met vakantie is op haar piesdag! Maar zou ze niet alles op alles zetten om ons te laten weten dat ze zwanger is..? Rooksignalen, flessenpost, postduif..???
ooooh, het is Lies weer!! briljant wijfie.
ja die Lies he, hilarisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven